Dat zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Nah. Serieus. Het wordt gewoon een leuke avond en het gaat zoals het gaat.
We heffen wel een glas op Potje en Disana toch wel
Zeker weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vonden het niet heel erg, meer iets van, hey kijk eens rond, we zijn alleeeeeennnn
Zeker weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Gezeligheid?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Silvervox gaat voor de gezelligheid hoor ik net....in plaats van soepballen kan ik beter oordoppen regelen![]()
![]()
Hij komt meezingen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Silvervox gaat voor de gezelligheid hoor ik net....in plaats van soepballen kan ik beter oordoppen regelen![]()
![]()
Silverfox tha bestquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Zet dat rondje maar op mijn rekening.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
En een rondje om je onderneming voor de killiemandinges gaat bedwingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:01 schreef drakin het volgende:
jeetje wat hebben jullie op zeg?
Iedereen was aan het bier... Nee dank je ik hoef geen piano... ben a-muzikaal met instrumentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah een echte originele pianobarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:42 schreef drakin het volgende:
ok dan vraag ik wel iemand anders [ afbeelding ]
Er is nog nooit een fokker omgevallen....voordat een gast te dronken is wordt hij/zij niet meer geschonkenquote:
Das ook saaiquote:Op zondag 19 januari 2020 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is nog nooit een fokker omgevallen....voordat een gast te dronken is wordt hij/zij niet meer geschonken
Geen gek idee. Wij hebben geen zin om laat nog naar huis te moeten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens kijken .. gaat een latertje worden ..
Meh ik moet gewoon nog naar huis rijdenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen gek idee. Wij hebben geen zin om laat nog naar huis te moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |