Bronquote:Je hebt fans en je hebt fans. Een fanatieke supporter van Feyenoord heeft zijn zoon de naam 'Brian Feyenoord' gegeven.
De vader deed bij de radio-uitzending van Mattie & Marieke op QMusic zijn verhaal. "Mijn zoon heet Brian Feyenoord. Zo is hij ook geregistreerd. Het enige probleem was dat het niet in Nederland mag, dus mijn ex moest toentertijd naar België toe om daar te bevallen. Daar mag je hem wel aangeven met de naam Feyenoord. Sindsdien heet hij Brian Feyenoord."
"Dan vraag je jezelf af: waarom geef je een kind de naam Feyenoord? Ja, luister. In die tijd dat mijn zoon geboren werd speelde Leonardo bij Feyenoord. Heel veel gasten die ik ken gaven hun zoons de naam Leonardo. Wat gebeurde er nou? Die knoepert speelde binnen no time bij 020 (Ajax, red.). Dan heet je zoon Leonardo, snap je? Ik dacht: dat gaat mij niet gebeuren."
De vader heeft overigens nog een zoon. "Mijn oudste zoon is dat bekende mannetje met zijn middelvinger van de foto. Die heeft iedereen weleens gezien.
En misschien is daar een goede reden voor.quote:Het enige probleem was dat het niet in Nederland mag
Kijk nou....een gemiddelde voetbal fan.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Ik mag mijn potentiele kind niet naar een Ajax spelers vernoemen van mijn dinnetje
Ik kan prima quoten maar de tekst is I (ik) en in dit geval gaat dit op voor jouw dus had het bij jouw tekst gemoetenquote:
Om je dochter nou André, David, Frenkie, Marco of Johan te noemen vind ik ook wel wat ver gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
Ik mag mijn potentiele kind niet naar een Ajax spelers vernoemen van mijn dinnetje
Nico was het ideequote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om je dochter nou André, David, Frenkie, Marco of Johan te noemen vind ik ook wel wat ver gaan.
Noem haar dan Nicolette. Of Nicotineke.quote:
Wie zegt dat het een meisje word?!quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noem haar dan Nicolette. Of Nicotineke.
Ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een meisje word?!
Exact dezelfde gedachte hier.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 15 jaar speelt zijn zoon in de eredivisie en speelt hij voor Ajax. Vader helemaal ziedend.
Mooi man.
En niet alleen de vader hij zelf ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 15 jaar speelt zijn zoon in de eredivisie en speelt hij voor Ajax. Vader helemaal ziedend.
Mooi man.
"Pa, ik ga verhuizen, maar ik blijf in Rotterdam hoor!"quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man.
Die zinnen zeggen alles.quote:"Mijn oudste zoon is dat bekende mannetje met zijn middelvinger van de foto. Die heeft iedereen weleens gezien"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |