Dit is het 5e seizoen.quote:Realityprogramma waarin acht singles de gedurfde stap wagen om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen. Een team van experts matcht de volwassen vrijgezellen op basis van wetenschappelijk onderzoek. De kandidaten die aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft, enkele minuten voor het jawoord. Na de bruiloft gaat het kersverse bruidspaar op huwelijksreis om elkaar eindelijk echt te leren kennen. Terug in Nederland worden ze geconfronteerd met het leven van alledag, hun werkzaamheden, maar ook vrienden en familie. Na een huwelijk van vijf weken komen de kandidaten terug bij de experts en nemen ze de beslissing: blijven ze getrouwd of gaan ze scheiden?
Ik had en heb het idee dat hij vanaf moment 1 al een klik had maar juist niet te eager wilde overkomen om haar af te schrikken, maar we gaan het zienquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:27 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zien wij hetzelfde programma?
Thierry moet niets hebben van Sanne.
Sanne wil enorm graag, staat daar maar constant in zijn ogen te kijken vol verwachting.
Ondertussen zit Thierry te bedenken, hoe wimpel ik dit af zonder al te bruut over te komen, zonder haar al teveel voor schut te zetten op tv.
Goffer, en dan nog van 6 verschillende vaders ook zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag in afl 1 een semi bekende youtuber![]()
Volgens mij heeft haar toenmalige vriend haar verlaten, ze heeft iig 4 kinderen onder de 8.
Je zal daar maar mee moeten trouwenverrassing!!
Ik herinner me wel een jankende Sanne in de eerste aflevering-preview shots. en nee, dit is geen spoiler, dit was gewoon te zien in afl. 1...quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had en heb het idee dat hij vanaf moment 1 al een klik had maar juist niet te eager wilde overkomen om haar af te schrikken, maar we gaan het zien
Nee, volgens mij allemaal van dezelfde.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Goffer, en dan nog van 6 verschillende vaders ook zeker?
Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had en heb het idee dat hij vanaf moment 1 al een klik had maar juist niet te eager wilde overkomen om haar af te schrikken, maar we gaan het zien
Ik heb ook het idee dat hij haar erg leuk vindt, wederzijds ook wel trouwens.quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarin zegt ze een bepaalde klik niet te voelen bij hem (of woorden van gelijke strekking).quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik herinner me wel een jankende Sanne in de eerste aflevering-preview shots. en nee, dit is geen spoiler, dit was gewoon te zien in afl. 1...
Oh jammer, ik ben allergisch voor Angela de Jong.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:35 schreef RipCity het volgende:
Chantal uit Married at First Sight is de droom van elke kijker
https://www.ed.nl/show/ch(...)lke-kijker~a852a3c0/
Take me out?quote:Op donderdag 16 januari 2020 06:00 schreef RipCity het volgende:
Henk heeft dus eerder ook al meegedaan aan dating show..
Nee trucker dating show van Ad.nlquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:02 schreef Nine. het volgende:
Op Twitter doet Sjetal aka Wenkie het ook goed...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het vervolg graag spoilers in een [spoiler]-tag
[ Bericht 18% gewijzigd door zoem op 17-01-2020 07:07:38 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door zoem op 17-01-2020 07:55:12 ]
Ik vind haar ook een muts.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:33 schreef roos94 het volgende:
Welk kind lust nou geen taart
Robin vindt Kimberley volgens mij verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[info]in het vervolg graag spoilers in eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Mag het toch wel hopen ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef MissJ het volgende:
Zullen we in de aflevering van vandaag eindelijk het Ja-woord van Henkiewenkie gaan meemaken?![]()
![]()
Doet wel zich graag wijzer voor, heb ik het idee.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de zoon van Chantal leuker dan Chantal zelf
Ik vind die Antoine (?) best een leuke jongen, mede door zijn karakter denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat brillemans deze man aantrekkelijk vindt.
Ik vind hem zo overdreven.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
Carlo gaat wel leuk met de gasten om.
Soms wel ja, maar ik vond Peter wat stijfquote:
Heb het écht een aantal afleveringen geprobeerd, vanavond weer.....maar ik haak echt af op Carloquote:
Want?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:17 schreef Revanches het volgende:
Snap niet echt waarom iemand als Robin hieraan meedoet.
Nou het is volgens mij best een knappe man, kan makkelijk iemand versieren lijkt me.quote:
Kampernellie in gedrag en uiterlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Anouk83 het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeder heeft die Kimberley. Zit zij nu de aandacht te trekken al "Hallo, Hallo" roepende 😒
Zo bijzonder vind ik hem niet. En iemand versieren of een relatie (kunnen) onderhouden zijn toch wel 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Revanches het volgende:
Nou het is volgens mij best een knappe man, kan makkelijk iemand versieren lijkt me.
Die houdt zich niet bepaald gedeisd zoals andere schoonmoeders dat wel doen doorgaans...wil haar momentje, even bijdehand doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Anouk83 het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeder heeft die Kimberley. Zit zij nu de aandacht te trekken al "Hallo, Hallo" roepende 😒
Nauwelijks, 2 stellen dacht ik. Puur toevalstreffers, niets 'door het experiment' i.i.g.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:25 schreef Da hopman het volgende:
Zijn er van de voorgaande jaren nog stellen bij elkaar?
Vreselijk he.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Anouk83 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:13 schreef Revanches het volgende:
Wel opvallend dat Robin zn ex zo prominent bij hem bleef plakken tijdens het hele proces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Revanches het volgende:
Nou het is volgens mij best een knappe man, kan makkelijk iemand versieren lijkt me.
Die zullen nog steeds wel wat doen samenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:13 schreef Revanches het volgende:
Wel opvallend dat Robin zn ex zo prominent bij hem bleef plakken tijdens het hele proces.
Dat was ook het eerste wat mijn pa riep, dat zij waarschijnlijk de reden is dat relaties bij hem niet werkenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:13 schreef Revanches het volgende:
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte van die tokkie.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:22 schreef Anouk83 het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet mee gaat op huwelijksreis.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:13 schreef Revanches het volgende:
Vreemdganger weet ik niet, maar hij heeft wel de uitstraling van een player in ieder geval... denk dat Kimberley niet spannend genoeg voor 'm is...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:06 schreef roos94 het volgende:
Robin heeft echt de kop van een notoire vreemdganger. Knap misschien, maar toch een enge /foute kerel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemdganger weet ik niet, maar hij heeft wel de uitstraling van een player in ieder geval... denk dat Kimberley niet spannend mooi genoeg voor 'm is...
Nikolai en Chantal - verwachten hun eerste kindje.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:25 schreef Da hopman het volgende:
Zijn er van de voorgaande jaren nog stellen bij elkaar?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:39 schreef over_hedge het volgende:
Die ex kijkt echt moeilijk de hele tijd
quote:
Die met dat petje?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:58 schreef over_hedge het volgende:
zal die vriend van hem ook zijn ex zijn?
Ja. Die ziet hem wel zittenquote:
Het klinkt wel grappig als een kind het zegt.quote:
Misschien waren ze toen 12 of zo? Dat kind lijkt me van iemand anders trouwens.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Kan je na 12 jaar nog wel over een jeugdliefde spreken?
Die ex is leuker dan Kimberley.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Kan je na 12 jaar nog wel over een jeugdliefde spreken?
Dacht ze vanaf haar 15de zei. Maar zit ook niet goed op te letten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien waren ze toen 12 of zo? Dat kind lijkt me van iemand anders trouwens.
Klopt, zei zequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dacht ze vanaf haar 15de zei. Maar zit ook niet goed op te letten.
Normaliter begint dat toch pas op latere leeftijd? Samen naar de ANWB winkel voor een matchende jas e.d.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef MissJ het volgende:
Hartstikke leuk hoor, ze hebben matchende kleding aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |