abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:02:09 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191056351
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:55 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het vreemdgaan op zich je een slechte ouder maakt.

Het riskeren dat je kinderen het slagveld worden van een vechtscheiding,omdat jij je kwakje kwijt wilde of je gat gevuld moest worden, maakt je per definitie een slechte ouder :)
Jij maakt nooit een fout? Alles wat jij doet is 100% in het belang van je kinderen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191056369
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij maakt nooit een fout? Alles wat jij doet is 100% in het belang van je kinderen?
Je hebt fouten en fouten. Ik mag hopen dat vreemdgaan niet een "Oh oeps, ik gleed uit" gevalletje is.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:05:21 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191056398
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je hebt fouten en fouten. Ik mag hopen dat vreemdgaan niet een "Oh oeps, ik gleed uit" gevalletje is.
Nee, dat is een vrij stomme fout. Maar jij vindt kennelijk dat iemand daar dan extra voor gestraft moet worden door hem/haar zijn/haar kinderen te ontzeggen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:11:07 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191056461
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee, maar dan nog heeft dat niets met de band tussen ouder en kind te maken.
Overigens vind ik het nogal bizar dat je de conclusie trekt dat vreemdgaan tot een vechtscheiding zou leiden.

Tot slot, voor degenen die zich zorgen maakten: ik heb geen tennisleraar ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191056491
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat is een vrij stomme fout. Maar jij vindt kennelijk dat iemand daar dan extra voor gestraft moet worden door hem/haar zijn/haar kinderen te ontzeggen.
Ik heb nergens gezegd dat diegene zijn/haar kinderen nooit meer mag zien. Ik vind het echter wel een heel goede reden om te zeggen dat diegene de kinderen maximaal 1/2 dagen in de week "krijgt". Het is belangrijk voor de kinderen dat ze opgevoed worden door een verantwoordelijk persoon.

Je verwoest een gezin en de jeugd van je kinderen. Als je niet even na kan denken voor je vreemdgaat ben je niet geschikt om meer dan 50% van de tijd verantwoordelijk te zijn voor kinderen.
pi_191056505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar dan nog heeft dat niets met de band tussen ouder en kind te maken.
Overigens vind ik het nogal bizar dat je de conclusie trekt dat vreemdgaan tot een vechtscheiding zou leiden.

Tot slot, voor degenen die zich zorgen maakten: ik heb geen tennisleraar ;)
"Riskeren dat" is niet duidelijk genoeg?

Je weet niet of je een vechtscheiding gaat krijgen, maar elk normaal persoon kan wel bedenken dat dit een hele reële optie is
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:15:04 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191056514
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:12 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat diegene zijn/haar kinderen nooit meer mag zien. Ik vind het echter wel een heel goede reden om te zeggen dat diegene de kinderen maximaal 1/2 dagen in de week "krijgt". Het is belangrijk voor de kinderen dat ze opgevoed worden door een verantwoordelijk persoon.

Je verwoest een gezin en de jeugd van je kinderen. Als je niet even na kan denken voor je vreemdgaat ben je niet geschikt om meer dan 50% van de tijd verantwoordelijk te zijn voor kinderen.
Ik vind dit echt zo'n bizarre stelling.
Waarom zou je de kinderen straffen voor een fout van de ouder.

Overigens, een vechtscheiding is nagenoeg altijd de schuld van beide ouders, ongeacht de reden van de scheiding.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:15:31 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191056522
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:12 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik met extra straffen.

Ik ben het gewoon niet met jou eens dat zo’n misstap iemand ongeschikt maakt als ouder. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je eigen ervaring meespeelt in de emoties hieromtrent.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:16:50 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191056548
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

"Riskeren dat" is niet duidelijk genoeg?

Je weet niet of je een vechtscheiding gaat krijgen, maar elk normaal persoon kan wel bedenken dat dit een hele reële optie is
Nou nee, een scheiding op een vechtscheiding laten uitdraaien is echt een zwaktebod, meestal van beide ouders.

Maar goed, huwelijkse voorwaarden FTW.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191056554
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het gewoon niet met jou eens dat zo’n misstap iemand ongeschikt maakt als ouder. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je eigen ervaring meespeelt in de emoties hieromtrent.
Nee, ik heb geen ervaring in dit geval. Ik heb geen kinderen en mijn ouders zijn elkaar zeer trouw en al meer dan 40 jaar gelukkig gertrouwd
pi_191056569
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind dit echt zo'n bizarre stelling.
Waarom zou je de kinderen straffen voor een fout van de ouder.

Overigens, een vechtscheiding is nagenoeg altijd de schuld van beide ouders, ongeacht de reden van de scheiding.
Je straft de kinderen juist door ze alleen te laten met een debiel die alleen aan zichzelf denkt en niet beseft op wie vreemdgaan allemaal impact heeft.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:18:40 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191056578
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen ervaring in dit geval. Ik heb geen kinderen en mijn ouders zijn elkaar zeer trouw en al meer dan 40 jaar gelukkig gertrouwd
Oh, dat verbaast me dan.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:18:55 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191056584
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gebrek aan ervaring kan ook de reden zijn.

Maar goed, TS heeft ook geen kinderen, dus dit zijn weer typisch van die discussies die vooral gaan over een situatie die mogelijk nooit gaat ontstaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:23:04 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191056648
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je straft de kinderen juist door ze alleen te laten met een debiel die alleen aan zichzelf denkt en niet beseft op wie vreemdgaan allemaal impact heeft.
Nee, ik straf mijn kind als ik hem bij de vader weghou met wie hij tot de scheiding dagelijks aan tafel zat, die hem 's avonds naar bed brengt, met wie hij zaterdagochtend boodschappen gaat doen en met wie hij op vrijdagavond "mannenavond" heeft en ze mij naar boven sturen omdat ik iets anders op TV wil zien dan zij.

En hoe ga ik dat uitleggen?
Papa heeft met iemand anders gekust, daarom wilde mama scheiden en omdat ze nog steeds boos op papa is mag jij minder naar papa!
Dat idee?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191056869
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik straf mijn kind als ik hem bij de vader weghou met wie hij tot de scheiding dagelijks aan tafel zat, die hem 's avonds naar bed brengt, met wie hij zaterdagochtend boodschappen gaat doen en met wie hij op vrijdagavond "mannenavond" heeft en ze mij naar boven sturen omdat ik iets anders op TV wil zien dan zij.

En hoe ga ik dat uitleggen?
Papa heeft met iemand anders gekust, daarom wilde mama scheiden en omdat ze nog steeds boos op papa is mag jij minder naar papa!
Dat idee?
Allemaal heel lief enzo, maar waar is die lieve papa wanneer hij denkt "Wow, ik ga nu even lekker neuken, fuck it dat ik mijn kind beroof van zijn fijne gezinssituatie"?
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:07:53 #216
545 dop
:copyright: dop
pi_191057214
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Allemaal heel lief enzo, maar waar is die lieve papa wanneer hij denkt "Wow, ik ga nu even lekker neuken, fuck it dat ik mijn kind beroof van zijn fijne gezinssituatie"?
Goede papa's doen alles goed?
Als iets verkeerds hebben gedaan dan kunnen het nooit meer goede papa's zijn?
Twee goed ouders kunnen geen slecht huwelijk hebben?

[ Bericht 3% gewijzigd door dop op 16-01-2020 14:15:02 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_191057287
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:07 schreef dop het volgende:

[..]

Goede papa's doen alles goed?
Als iets verkeerds hebben gedaan dan kunnen het nooit meer goede papa's zijn?
Nope, goede papa's laten wel eens iets vallen, goede papa's rijden wel eens te hard, goede papa's maken wel eens iets kapot.

Ouders die ongeacht de consequenties een relatie kapot maken waardoor de gezinssituatie van het kind verwoest wordt, is geen goede papa/mama
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:16:12 #218
545 dop
pi_191057322
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:13 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nope, goede papa's laten wel eens iets vallen, goede papa's rijden wel eens te hard, goede papa's maken wel eens iets kapot.

Iemand die ongeacht de consequenties een relatie kapot maken waardoor de gezinssituatie van het kind verwoest wordt, is geen goede papa/mama
Dus als je een slecht huwelijk hebt, ben je zonder meer een slechte papa, of mama?
Als de liefde er niet meer is maar bij elkaar blijven voor de kinderen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_191057328
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:16 schreef dop het volgende:

[..]

Dus als je een slecht huwelijk hebt, ben je zonder meer een slechte papa, of mama?
Nee, zoals ik al eerder in het topic zei; Dan werk je godverdomme aan je relatie door middel van therapie
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:17:52 #220
545 dop
pi_191057345
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al eerder in het topic zei; Dan werk je godverdomme aan je relatie door middel van therapie
En al dat niets oplost dan toch maar bij elkaar blijven?
Dat is beter voor de kinderen?
pi_191057416
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:13 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ouders die ongeacht de consequenties een relatie kapot maken waardoor de gezinssituatie van het kind verwoest wordt, is geen goede papa/mama
Mee eens, een ouder die vreemd gaat is trouwens ook geen goed rolmodel voor de kinderen, zo'n ouder belooft het een (trouw) maar doet het andere (ontrouw) en de kinderen zien de bedrogen papa of mama in tranen. Dat kan toch nooit goed zijn voor de ontwikkeling van het kind? Grote schande en de kinderbescherming erop afsturen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:28:59 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191057518
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer, mensen maken fouten, deal with it.

Ik zou het veel zorgwekkender vinden mijn kind achter te laten bij iemand die regelmatig veel drinkt, maar dat is volgens jou dan weer prima, zolang hij z'n secretaresse maar niet neukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:29:50 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191057533
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Aristai het volgende:

[..]

Mee eens, een ouder die vreemd gaat is trouwens ook geen goed rolmodel voor de kinderen, zo'n ouder belooft het een (trouw) maar doet het andere (ontrouw) en de kinderen zien de bedrogen papa of mama in tranen. Dat kan toch nooit goed zijn voor de ontwikkeling van het kind? Grote schande en de kinderbescherming erop afsturen.
Trouw hoort bij de geloftes voor de burgerlijke stand?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191057704
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:17 schreef dop het volgende:

[..]

En al dat niets oplost dan toch maar bij elkaar blijven?
Dat is beter voor de kinderen?
Nee, relatietherapie is niet alleen om een relatie te redden, maar ook om vredig uit elkaar te gaan wanneer het echt niet meer lukt.

In alle opzichten dus beter dan vreemdgaan :)

Vreemdgaan is voor zwakke mensen en in het dierenrijk worden de zwakken afgeslacht samen met hun kinderen.
pi_191057727
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer, mensen maken fouten, deal with it.

Ik zou het veel zorgwekkender vinden mijn kind achter te laten bij iemand die regelmatig veel drinkt, maar dat is volgens jou dan weer prima, zolang hij z'n secretaresse maar niet neukt.
Ja, want omdat ik een iets wil bestraffen betekent dat ik alle andere (heftige) fouten wil vrijpleiten ^O^

Wanneer iemand alcoholist is worden zijn/haar rechten als ouder ook beperkt toch? Ik heb niet gezegd dat ik dat wil veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')