abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8293111
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:37 schreef Little-Angel het volgende:
Ik heb nog even een vraagje en misschien dat iemand hier een leuke suggestie voor heeft. Het zit namelijk zo, ik heb een bapaald budget voor mijn trouwen. Nu wil ik best graag een bruidsboeket maar die beginnen vanaf 100 euro en duurder. Wie weet hier een goedkopere suggestie op?
Ook hier zeg ik weer Marktplaats! Genoeg mensen die de hobby bloemschikken hebben en het goed kunnen!

Of... koop materiaallos en maak het zelf.
Nadeel is wel dat het niet dat goede materiaal is wat hun gebruiken en daardoor misschien wat afgeeft.

pi_8293203
quote:
Ik heb nog even een vraagje en misschien dat iemand hier een leuke suggestie voor heeft. Het zit namelijk zo, ik heb een bapaald budget voor mijn trouwen. Nu wil ik best graag een bruidsboeket maar die beginnen vanaf 100 euro en duurder. Wie weet hier een goedkopere suggestie op?
Ik denk dat je eens om je heen moet kijken, zijn er misschien vrienden/buren/kennissen/familie die dit soort dingen kunnen doen.
Ik meen ook gelezen te hebben over je trouwjurk.....misschien heeft een vriendin nog een trouwjurk over of kan iemand er eentje maken voor je.
Wel jammer dat je bij dit soort dingen moet inhouden door een krap budget, ik vind het knap, zou het niet kunnen. Dan zou ik alles nieuw willen hebben, maar dat is persoonlijk denk ik.

Veel plezier!!

pi_8293290
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:48 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik denk dat je eens om je heen moet kijken, zijn er misschien vrienden/buren/kennissen/familie die dit soort dingen kunnen doen.
Ik meen ook gelezen te hebben over je trouwjurk.....misschien heeft een vriendin nog een trouwjurk over of kan iemand er eentje maken voor je.
Wel jammer dat je bij dit soort dingen moet inhouden door een krap budget, ik vind het knap, zou het niet kunnen. Dan zou ik alles nieuw willen hebben, maar dat is persoonlijk denk ik.
Veel plezier!!

Ik ben 1 keer eerder bijna getrouwd geweest en alles was al geregeld en in kannen en kruiken. Zo ook een jurk en de hele poppenkast. Ik was meer dan 25.000 gld kwijt geweest als mijn huwelijk was doorgegaan. Ik pas daar nu gewoon voor, ik wil trouwen met de liefde van mijn leven maar ik wil niet meer zulke belachelijke bedragen uitgeven. En ja, een budget is best moeilijk maar ook daar valt mee te leven hoor.
pi_8293341
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:53 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer eerder bijna getrouwd geweest en alles was al geregeld en in kannen en kruiken. Zo ook een jurk en de hele poppenkast. Ik was meer dan 25.000 gld kwijt geweest als mijn huwelijk was doorgegaan. Ik pas daar nu gewoon voor, ik wil trouwen met de liefde van mijn leven maar ik wil niet meer zulke belachelijke bedragen uitgeven. En ja, een budget is best moeilijk maar ook daar valt mee te leven hoor.

Ja sorry, dat wist ik natuurlijk niet.
Nu begrijp je standpunt in ieder geval beter. Het is natuurlijk ook ieders eigen keuze!!
IK hoop in ieder geval dat je een geweldig leuke dag gaat krijgen!!
pi_8293638
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:56 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja sorry, dat wist ik natuurlijk niet.
Nu begrijp je standpunt in ieder geval beter. Het is natuurlijk ook ieders eigen keuze!!
IK hoop in ieder geval dat je een geweldig leuke dag gaat krijgen!!

Dat gaat zeker lukken met zo'n fantastische man !
pi_8293739
quote:
een vriendin van me is gewoon naar een bloemist gegaan en heeft gezegd: ik wil graag een boeketje witte rozen, mooi samengebonden tot een tuiltje, met een buitenkant van eikenblad (dat was in de herfst). ze was 15 euro kwijt.
gewoon zelf iets uitkiezen dus, en het B-woord vermijden.
pi_8293811
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:13 schreef bixister het volgende:

[..]

een vriendin van me is gewoon naar een bloemist gegaan en heeft gezegd: ik wil graag een boeketje witte rozen, mooi samengebonden tot een tuiltje, met een buitenkant van eikenblad (dat was in de herfst). ze was 15 euro kwijt.

Dat is ook een idee maar als ze moeilijk gaan doen kom je op de dag zelf niet zo heel gauw meer aan een bruidsboeket.
pi_8293836
O en ik heb nog een vraagje, mag je als je net getrouwd bent en je tekent je trouwboekje al met je nieuwe naam tekenen of moet dat nog met je meisjesnaam??
pi_8294048
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:16 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

Dat is ook een idee maar als ze moeilijk gaan doen kom je op de dag zelf niet zo heel gauw meer aan een bruidsboeket.

ze heeft 't een week van tevoren besteld.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:40:05 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8294252
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:13 schreef bixister het volgende:

[..]

Ja, zoiets zat ik ook al aan te denken. Ze hebben tegenwoordig ook van die hele mooie stukjes met veel groot groen blad een paar sprietjes en dan 1 of 2 witte kelken, mooi bij elkaar gebonden.
Die doen mij zowieso al aan bruidsboeketjes denken.

Dan zou je eventueel zelf nog bij een hobby-shop van dat bloembind plak-spul halen om langs de steeltjes te doen.
Ik weet niet precies hoe je dat moet noemen maar is een soort van groenig papieren plakband.
Werd vroeger veel gebruikt in de tijd dat 'men' nep bloemen maakte van ijzeraad en gekleurde panties, dan wikkelde je dat rond het steeltje.
of ben ik de enige die dat deed

pi_8295007
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 13:23 schreef strandbal het volgende:

was toch wel de bedoeling ...........

Ik weet wel zeker dat ik te moe ben, genoeg gezopen heb en m'n bruid envelopen wil tellen, bovendien, als ik het doe, doe ik het goed, dus neem ik daar op m'n honeymoon wel lekker de tijd voor

(Moet de dag erop ook al om +/- 11 uur in Charleroi zijn, dus tis weer vroeg op)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8308014
Zo... de uitnodigingen moeten nu wel binnen zijn bij de mensen.
Dus... ik zal er hier nu ook eentje plaatsen zodat jullie onze uitnodigingen kunnen zien.

Ja, jullie zien het goed. Het is een zakdoek!
Een kaart gooit de Nederlander weg na verloop van tijd.
Een zakdoek bewaart de zuinige Nederlander, kan ooit van pas komen.
Zo blijven wij jaren in uw gedachte ehm... neus

FOK!fossiel donderdag 6 februari 2003 @ 10:28:30 #163
2628 Karin
pi_8308041
Wat een ontzettend leuk idee Kleintje! Hoe ben je daar aan gekomen?
pi_8308061
We hadden het al in een boekje zien staan, vonden het erg leuk maar prijzig.
Tot we op de bruidsbeurs kwamen.
De mooie kaarten hadden ook ongeveer die prijs.
Maar... we kregen 10% beurskorting.
Dus dan twijfel je niet meer.
Dan maar meer geld en geen standaard kaarten!

Hebben ook erg leuke reacties op de uitnodiging gekregen!

pi_8308327
Hoe heb je die verstuurd?
Gewoon in een envelop gedaan??
  Jubileum moderator donderdag 6 februari 2003 @ 13:25:35 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8311076
Wat onwijs origineel die zakdoek! Daar kunnen de gasten ook mooi hun traantjes in weg pinken.

Dat had ik bij ET & Swets' bruiloft moeten hebben, tranen met tuiten heb ik daar gehuild

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8311100
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:47 schreef Koningin het volgende:
Hoe heb je die verstuurd?
Gewoon in een envelop gedaan??
Yeps.
We kregen er vierkante enveloppen bij. Dus de zakdoek opvouwen en in de envelop douwen!
pi_8311247
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:26 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Yeps.
We kregen er vierkante enveloppen bij. Dus de zakdoek opvouwen en in de envelop douwen!

Erg leuk!!
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:46:15 #169
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_8311495
spam verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 06-02-2003 14:07]

Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_8312534
Ik ga vanavond kijken bij een meisje voor een trouwjurk, hopelijk is het wat. Als het wat is dan laat ik jullie het morgen wel weten.
pi_8321354
We hebben vandaag een overhemd gekocht voor Zuurtje.
Die moest ie nog hebben in de kleur van de jurk.
En... we zijn geslaagd.
Nu was goed te zien dat mijn jurk echt niet wit is.
Heel erg grappig!

Daarna nog even aan de bedankjes gewerkt, die waren nog niet af.
Nu nog niet, maar de spullen zijn op, we moeten nog even kaartjes bij maken en wat lint halen. Maar goed... nog maar 20 te gaan.

Morgen mag ik weer passen. Dan is alles als het goed is op maat!
Spannend, maar raar... ik heb niet dat gevoel van vorige keer, toen was ik helemaal hyper. Maar ja, dat was ook de eerste keer na de keuze van de jurk dat ik hem weer aan ging doen. Dus was allemaal nieuw. En toen was het speciaal, met haar gedaan en met make-up.

Het komt allemaal enorm dichtbij! Morgen nog maar 6 weken!!!!!

pi_8325786
Nog 1 week !!!!

gisteravond zijn we in de kerk geweest, hebben de mis doorgenomen en het koortje heeft geoefend..... om kippevel van te krijgen.....

Ben benieuwd hoeveel mensen het niet droog kunnen houden

.

en nou wil ik mijn konijn !
pi_8326226
Nou gisteren wezen kijken voor een jurk en het was best een mooie jurk maar toch niet helemaal wat ik zoek. Jammer want dat betekent dat ik nog verder moet zoeken. En het is best lastig om een mooie trouwjurk voor niet al te veel geld in een maat 36 te vinden. Maar goed morgen heb ik nog een afspraak staan voor een andere trouwjurk en dan zien we wel verder als dat ook niks is.
pi_8329426
Ik ga vanavond naar een bruidsmode zaak in purmerend, Le Marriage.
Weet iemand of dat een goede zaak is???
pi_8329571
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:33 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ga vanavond naar een bruidsmode zaak in purmerend, Le Marriage.
Weet iemand of dat een goede zaak is???
Hele goede zaak, staat ook veel op Marktplaats.
Niet te duur.

Als ik je een tip mag geven... de jurken van Sincerity zijn niet zo heel erg duur en erg mooi!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')