Nog wat foto's :

In de bruidssuite :
Daarna zijn we langs de ouders gegaan om het te vertellen. Veel dikke tranen en brede glimlachen. Ze vonden het niet erg dat we het zo hadden gedaan. Ze vonden het wel bij ons passen, en waren super gelukkig met hun nieuwe schoonzoon/dochter.
Zaterdag gaven we thuis een groot feest voor onze vrienden. De meesten wisten ook van niks, hoewel sommigen wel een vermoeden hadden. Op de uitnodiging stond "speciaal" feestje, omdat we zeker wilden zijn dat de meesten ook echt zouden komen.
Mijn kersverse man heeft samen met 2 Amerikaanse vrienden (de ex-bassist van Karma to Burn en een andere gitarist) die avond voor mij een nummer gespeeld als kadootje. Dat was genieten. Gelukkig heeft iemand het op video opgenomen, zodat ik het nog vaak kan horen/zien.
We hebben van beide dagen erg genoten, en de mensen die dit lezen die erbij waren willen we heel erg bedanken voor de fijne avond/nacht.
Je hoort vaak dat het niet anders voelt als je eenmaal getrouwd bent, maar ik vind het wel degelijk anders voelen. Ik voel me super ! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door defender op 17-02-2003 07:23]
Veel geluk nog samen!
Ik en mij future hubbie hebben afgelopen weekend alvast onze kaart uitgezocht en morgen gaan we in ondertrouw. Nog maar 4 en een halve maand en dan zijn ook wij getrouwd. Zaterdag 1 maart gaan we maar eens even wat fotografen af om te kijken wat ze te bieden hebben en wat dat allemaal kost. En ik denk dat we 's avonds maar even bij het restaurant langs gaan om het een en ander door te nemen. Ik dacht dat de zenuwen wel af zouden nemen maar het regelen van allerlei dingen geeft zo'n rush/kick. En voor morgen ben ik wel een beetje zenuwachtig.
quote:Ik vond de ondertrouw ook al zo spannend ! En alle voorpret die je hebt met het regelen van alles is ook top !
Op maandag 17 februari 2003 09:49 schreef Little-Angel het volgende:
Defender en Chevrolet van harte gefeliciteerd!!!!Ik en mij future hubbie hebben afgelopen weekend alvast onze kaart uitgezocht en morgen gaan we in ondertrouw. Nog maar 4 en een halve maand en dan zijn ook wij getrouwd. Zaterdag 1 maart gaan we maar eens even wat fotografen af om te kijken wat ze te bieden hebben en wat dat allemaal kost. En ik denk dat we 's avonds maar even bij het restaurant langs gaan om het een en ander door te nemen. Ik dacht dat de zenuwen wel af zouden nemen maar het regelen van allerlei dingen geeft zo'n rush/kick. En voor morgen ben ik wel een beetje zenuwachtig.
Maar het moment zelf maakt het wel allemaal heel echt ! Het tekenen, de datum vastzetten en alles ! Geniet van dat moment, en maak er saampjes een leuke dag van morgen !
ondertrouw stelt inderdaad echt niets voor... wij zijn al sinds oktober in ondertrouw, geloof me, je merkt er niks van ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door astra op 17-02-2003 10:01]
Het was een supergave dag... en hij vloog voorbij ! Alles was gewoon perfect, de fotoreportage, de mis in de kerk, de receptie en het feest...
iedereen hier bedankt voor jullie felicitaties en reacties, ik zal binnenkort een uitgebreidere reportage schrijven, maar momenteel heb ik het weer druk.... (ben vandaag weer begonnen met werken..)
hier vast 1 foto van de fotoreportage (niet gemaakt door DE fotograaf, maar door de getuige met mijn digitale camera):

de rest volgt nog....
quote:ja gefeliciteerd! En Defender & Chevrolet ook nog van harte!!
Op dinsdag 18 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Strandbal !!
Vandaag diverse offerteaanvragen gedaan voor de trouwkaarten, via e-mail, geen tijd om 10 aparte drukkerijen te gaan bezoeken voor alleen een offerte. Even afwachten wat daarop terug komt en dan afspreken met de drukkerijen die ons het beste lijken.
Gisteren gesproken met een collega die ook gaat trouwen, hij gaf aan dat je voor een simpel trouwboeket (zo'n kleine ronde) al snel 200 euro kwijt bent! Moet zeggen dat ik dit echt veel vind voor een paar bloemetjes die je eigenlijk maar 1 dag gebruikt en binnen een paar dagen verwelken. Zonde van de bloemen ook nog eens
Ben dus nu op zoek naar een goedkopere mogelijkheid om toch een mooi boeket te hebben, of naar een leuk alternatief voor een bruidsboeket! Heeft er iemand ideeen?
die bloemen hoeven niet zó belachelijk duur te zijn hoor. zoals ik hierboven al ergens schreef: er niet bij zeggen dat het een bruidsboeket betreft scheelt al een slok op een borrel. maar ook als je dat wel zegt vragen ze bij een beetje 'normale' bloemenwinkel echt geen 200 euro voor een eenvoudig bruidsboeket hoor (ligt eerder tussen de 50 en 100 euro, wat natuurlijk ook nog vrij veel is). vraag bij een paar zaken een prijslijst op.
quote:Oooo boefje !! stiekem spieken....
Op dinsdag 18 februari 2003 12:18 schreef bixister het volgende:
strandbal gefeliciteerd. zag er gezellig uit (heb stiekem gespiekt in de rest van de foto's)
die bloemen hoeven niet zó belachelijk duur te zijn hoor. zoals ik hierboven al ergens schreef: er niet bij zeggen dat het een bruidsboeket betreft scheelt al een slok op een borrel. maar ook als je dat wel zegt vragen ze bij een beetje 'normale' bloemenwinkel echt geen 200 euro voor een eenvoudig bruidsboeket hoor (ligt eerder tussen de 50 en 100 euro, wat natuurlijk ook nog vrij veel is). vraag bij een paar zaken een prijslijst op.
het was idd erg gezellig ja....
ik zal proberen om zometeen de andere fotos op de site te zetten...
een verslag volgt.... ik ben er mee bezig.... ![]()
ennuh .... volgens mij kostte het boeket van mijn vrouw
rond de 100 euro.... een prachtig boeket met orchideen.... (zie fotos zometeen)

Na de reportage gingen we naar huis om wat te eten
Vervolgens gingen we naar de kerk voor de mis. Dit was ook prachtig ! We hadden een schitterend koortje van 4 personen (4 vrouwen op gitaar). Om kippenvel van te krijgen !

Na het gebruikelijke rijstgooien (tip: geen ongewassen rijst op een donker pak gooien !!!) gingen we met de daggasten naar de zaal, waar we een heerlijk diner voorgeschoteld kregen.
Nadat het eten gezakt was begon de receptie. Het werd toch drukker dan verwacht, want er moesten in allerhaast nog stoelen bijgehaald worden veel handjes geven. Maar wel harstikke leuk !

Na de receptie van anderhalf uur, begon de feestavond. Om half 9 kwamen de eerste gasten en het stroomde snel vol.
De discotheek had al snel de smaak te pakken, en de dansvloer werd de hele avond goed gevuld Zelf heb ik ook veel tijd op de dansvloer doorgemaakt.

Al met al was het een schitterende dag, met een geweldig feestje als afsluiting. Jammer is alleen dat de dag als een flits voorbij gaat. Jemig dat had ik van tevoren niet gedacht.. het is over voordat je er erg in hebt !
Toen we eenmaal thuisgekomen waren, zagen we dat er mensen binnen waren geweest. De afwas was gedaan en toen we de slaapkamer opendeden lagen er ruim 300 ballonnen door de kamer en om half 4 snachts konden we die natuurlijk niet allemaal lek gaan prikken. Ivm de buren . Dus alles de woonkamer ingeloodst en de volgende ochtend ballonnen zitten prikken
Het was echt een dag om nooit te vergeten !!!
quote:Dank jullie wel, Koningin ook....
Op dinsdag 18 februari 2003 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Strandbal en mevrouw Standbal... de foto's zien er erg leuk uit.
Jullie stralen allebei!
En het verhaal is ook erg aanstekelijk!
IK WIL OOK!!!!
en Kleintje..... nog ff wachten.... !! En zorg ervoor dat je van elke minuut geniet, want de dag is zo om !!!
quote:200 euro ... das veel te veel ja... wij waren (gisteren de rekening gehad) 190 euro kwijt voor een bruidboeket (zie fotos), een boeketje voor het bruidsmeisje, corsages voor mij en de 23 daggasten, een boeket voor op de auto, en twee bossen bloemen die we de dag erna aan onze ouders gegeven hebben...
Op dinsdag 18 februari 2003 11:37 schreef TearSong het volgende:[..]
ja gefeliciteerd! En Defender & Chevrolet ook nog van harte!!
Vandaag diverse offerteaanvragen gedaan voor de trouwkaarten, via e-mail, geen tijd om 10 aparte drukkerijen te gaan bezoeken voor alleen een offerte. Even afwachten wat daarop terug komt en dan afspreken met de drukkerijen die ons het beste lijken.
Gisteren gesproken met een collega die ook gaat trouwen, hij gaf aan dat je voor een simpel trouwboeket (zo'n kleine ronde) al snel 200 euro kwijt bent! Moet zeggen dat ik dit echt veel vind voor een paar bloemetjes die je eigenlijk maar 1 dag gebruikt en binnen een paar dagen verwelken. Zonde van de bloemen ook nog eens
Ben dus nu op zoek naar een goedkopere mogelijkheid om toch een mooi boeket te hebben, of naar een leuk alternatief voor een bruidsboeket! Heeft er iemand ideeen?
quote:dat scheelt in ieder geval al een stuk! phew...Dat boeket vind ik overigens wel hardstikke mooi zo!
Op woensdag 19 februari 2003 10:12 schreef strandbal het volgende:[..]
200 euro ... das veel te veel ja... wij waren (gisteren de rekening gehad) 190 euro kwijt voor een bruidboeket (zie fotos), een boeketje voor het bruidsmeisje, corsages voor mij en de 23 daggasten, een boeket voor op de auto, en twee bossen bloemen die we de dag erna aan onze ouders gegeven hebben...
Het bruidsboeket (met orchideeen) kostte zo'n 70 euro... (nog wel duur hoor !!!)
Strandbal nog gefeliciteerd overigens.
Tearsong... ze houden je voor de gek hoor, die prijs is echt absurd.
Of ze moeten er allemaal dure bloemen in hebben.
Ik krijg er aronskelken in en die zijn niet goedkoop.
Verder pistachekleurige roosjes en veel pleur neer (klimop of hedra wordt dit genoemd
)
Mijn boeket wordt, afhankelijk van de prijs van de bloemen rond die tijd, maximaal 100 euro, maar zelf verwachtte hij rond de 80 euro te zitten.
Verder ongeveer 23 gewone corsages a 2 euro per stuk en 1 bruidegomscorsage (is iets groter) a 3,5 euro.
Dus dat valt echt nog wel mee.
Vind het nog een behoorlijke prijs maar het is toch echt lager dan 200 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |