SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:39 schreef Gutanoth het volgende:
Je sekse kies je zelfwat een ongelooflijke onzin. Je bent man of vrouw. Deal er mee.
Wil je niet zo kwetsend zijn? Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je sekse kies je zelfwat een ongelooflijke onzin. Je bent man of vrouw. Deal er mee.
Laat lekker gaan joh, kan jou het schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja iedereen en opeens had hij een relatie met die hind ofzo voor hij out kwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar had ik al een donkerbruin vermoeden bij.
Hier is Nederland voor bevrijd in 1945.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
MediacourantGod. @Wereldgozerquote:Nozem
Tue 14 Jan 2020 om 15:48
Wat zal het volgende nieuws zijn ! Dat Michael v Gerven vroeger in de Josti Band heeft gezeten. Dat zie je toch zo ook wel .
Announce een paar Duitse bommen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is Nederland voor bevrijd in 1945.![]()
![]()
quote:
loltwitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaïne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
Die hebben te veel naar Flodder gekeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]loltwitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaïne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hebben te veel naar Flodder gekeken.
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De boete wel.
Maar het CBR wil ook nog 1800
Hoeveel krijg ik voor bj?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen. Ook voor financiële steun
Ja lastig.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM heeft het maar druk in NWS over die Nikkie. Volgens mij wordt zijn transgender-gen geprikkeld.
Die mod maakte wel een jou/jouw spelfout, dan was het al klaar geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja lastig.
Ik wil ook wel altijd per se de discussie winnen als ik er eenmaal aan begonnen ben.Eigenlijk moet ik mezelf dat eens afleren.
Ja, maar daar wil ik niet op terugvallen in een serieuze discussie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die mod maakte wel een jou/jouw spelfout, dan was het al klaar geweest.
Laat hem gewoon werken voor z'n ..geldquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan altijd op mij rekenen. Ook voor financiële steun
Hey Lennyquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat hem gewoon werken voor z'n ..geld
Ik heb je mention gemist.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey Lenny
Jammer dat je mijn mention niet afhandelt
Anders had hij een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik niet op terugvallen in een serieuze discussie.
@:onlogisch en ik zijn wat dat betreft toch net iets anders.
Hierquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je mention gemist.
Welk topic was het?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft @:rambodirk al "Dit is een man" plaatjes gepost
Dat doet bijna niemand op fokquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat hem gewoon werken voor z'n ..geld
Hoe is het om 4 dagen te werken. Ik ben het ook serieus aan het overwegenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk nog minder werken.
Stapje dichter bij de droom.
Van 4 dagen naar 3,5.
Dat is fantastisch. Ik werk al best lang maar 4 dagen. (bijna) Altijd op woensdag vrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe is het om 4 dagen te werken. Ik ben het ook serieus aan het overwegen
Woensdag is voor mij helaas geen optie want dan is mijn collega al vrij. Zelf zou ik de maandag wel willen skippen. Vind die dag echt verschrikkelijk. Je bent nog niet wakker geworden of ze vragen je allemaal alweer hoe leuk je weekend wasquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is fantastisch. Ik werk al best lang maar 4 dagen. (bijna) Altijd op woensdag vrij.
Aanrader.
4x9 uur?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is fantastisch. Ik werk al best lang maar 4 dagen. (bijna) Altijd op woensdag vrij.
Aanrader.
Rtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die daarin geloven kan ik niet serieus nemen.
Welke dag ben jij vrij?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werk ook vier dagen. Wat goddelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |