Ja als. Had jij verwacht dat Karsdorp zo gigantisch zou tegenvallen? En volgens mij benoemde kapo specifiek dat dit alleen opging als Haps fit zou blijven en als die 'Senesi echt zo goed was als werd gezegd'. Dan is het niet zo'n gekke opmerking geweest.quote:
Ik snap dat je je vriend probeert te redden, maar hier is echt geen redden meer aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als. Had jij verwacht dat Karsdorp zo gigantisch zou tegenvallen? En volgens mij benoemde kapo specifiek dat dit alleen opging als Haps fit zou blijven en als die 'Senesi echt zo goed was als werd gezegd'. Dan is het niet zo'n gekke opmerking geweest.
(maar wel een beetje)
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Straks hebben we nog met Haps-Ié-Senesi-Karsdorp de beste verdediging van de Eredivisie.
Krijg je als de dagelijkse leiding in handen is van een stel incompetente mongolen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We hadden ook geen spits nodig na de zomerstop want Jorgensen was weer fit.
[..]
Kan weinig fout gaan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat je je vriend probeert te redden, maar hier is echt geen redden meer aan.
[..]
Ik was eigenlijk het bestaan van Ié vergeten. Dat die zo omhoog werd geschreven na anderhalve wedstrijd was wel een beetje onzinnig jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat je je vriend probeert te redden, maar hier is echt geen redden meer aan.
[..]
Wat doet Ié tegenwoordig? Brengt hij de pionnen rond op de training? En zorgt voor de sfeer op de bank door de thee rond te brengen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk het bestaan van Ié vergeten. Dat die zo omhoog werd geschreven na anderhalve wedstrijd was wel een beetje onzinnig ja
is nu de sterspeler bij de handbal vereniging Sparta-Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wat doet Ié tegenwoordig? Brengt hij de pionnen rond op de training? En zorgt voor de sfeer op de bank door de thee rond te brengen?
Hiero niet zo zeer over Bijlow als hij keept, maar meer dat bij een blessure (wat ieder moment kan gebeuren bij Bijlow) dat we dan Marsman in het doel hebben staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie met Bijlow/Marsman het seizoen afmaken ook niet zo zitten.
Heb achter de coulissen vernomen dat hij bij Neptunus een balletje wél in de goede richting kan raken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is nu de sterspeler bij de handbal vereniging Sparta-Feyenoord.
Ben van mening dat Bijlow niet de keeper is waarvan we allemaal hoopten dat hij ging zijn toen hij net doorkwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hiero niet zo zeer over Bijlow als hij keept, maar meer dat bij een blessure (wat ieder moment kan gebeuren bij Bijlow) dat we dan Marsman in het doel hebben staan.Dat is toch geen back-up.
Ook niet beter. En altijd geblesseerd. Dus Marsman staat straks vaak op doel.quote:
Toen had je je nog niet geregistreerd op deze site kerelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:20 schreef Boussaadia het volgende:
Beste verdediging van de Eredivisie. Wel gelachen toen.
Moet je niet een keer een UI? Hier wat tips:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:20 schreef Boussaadia het volgende:
Beste verdediging van de Eredivisie. Wel gelachen toen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen had je je nog niet geregistreerd op deze site kerel
Dit dus. Daarbij opgeteld dat Ié ineens een wedstrijd de donkere Cannavaro begon uit te hangen was dit een gekscherende 'als' opmerking.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als. Had jij verwacht dat Karsdorp zo gigantisch zou tegenvallen? En volgens mij benoemde kapo specifiek dat dit alleen opging als Haps fit zou blijven en als die 'Senesi echt zo goed was als werd gezegd'. Dan is het niet zo'n gekke opmerking geweest.
(maar wel een beetje)
Zo, niet zo boos joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je niet een keer een UI? Hier wat tips:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het Rotterdam-syndroom. Liever falen met wat herkenbaar is dan succes met iets nieuws.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben van mening dat Bijlow niet de keeper is waarvan we allemaal hoopten dat hij ging zijn toen hij net doorkwam.
Kan straks ook wel weer mooi in het parodie-topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook niet beter. En altijd geblesseerd. Dus Marsman staat straks vaak op doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |