abonnement Unibet Coolblue
pi_191021455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Widm zit anders ook wel vol met b artiesten.

Eigenlijk begrijp ik dat zij misschien wel de bekendste deelnemer was van de afgelopen jaren. ;)
Sterker nog ik denk dat zij de bekendste was, zij is beroemder dan bijna iedere zogenaamde BN-er die mee doet aan dat soort programma's. Hooguit enkele profvoetballers en andere Nederlandse sportmensen zijn nog beroemder.
٩๏̯͡๏)۶
pi_191021473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus je wordt voorgelogen en dan moet jij verontschuldigingen aan gaan bieden omdat je daar iets van vindt?

Kom op zeg, dat kun je toch niet menen!
Er is niemand voorgelogen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 10:24:01 #153
5428 crew  miss_sly
pi_191021477
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je bent smoorverliefd geworden en vindt een persoon seksueel aantrekkelijk en hebt daar dan vlammende seks mee.
Vervolgens blijkt zij vroeger een piemol gehad te hebben. Waar wordt je dan precies kwaad over?
Het feit dat je op een man iemand die geboren is als man maar nu vrouw is verliefd bent geworden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191021489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Genetisch en chromosomaal is het nog steeds een man
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191021501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je bent smoorverliefd geworden en vindt een persoon seksueel aantrekkelijk en hebt daar dan vlammende seks mee.
Vervolgens blijkt zij vroeger een piemol gehad te hebben. Waar wordt je dan precies kwaad over?
Het feit dat je op een man verliefd bent geworden?
Ik weet van een stel bij ons in de buurt toen ik nog een vemmetje was dat de man zich graag in vrouwenkleding hulde. Toen hij dat verteld en ook nog dagelijks daarin rond ging lopen was die vrouw er snel klaar mee.

Dat kun je bekrompen vinden, maar ik kan mij prima voorstellen dat dat iets doet met de aantrekkingskracht.

Aantrekking komt namelijk niet alleen vanuit het omhulsel, maar ook vanuit meer ongrijpbare zaken.

Ik zou zelf niet weten hoe ik daarop reageer, maar ik vind wel dat zoiets gewoon vooraf dient te worden besproken. Kwestie van fatsoen.

Mijn mening.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 januari 2020 @ 10:26:02 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191021509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is laat zodra je met elkaar naar bed bent geweest.

Niet iedereen ziet een transgender als een vrouw. Sommigen zien het als een man die cosmetisch op een vrouw is gaan lijken.

Ongeacht wat je daarvan vindt, vind ik dat je dus niet iemand op dat punt niet kan informeren. Dat is gewoon walgelijk gedrag.
Waarom? Als je elkaar op dat moment aantrekkelijk vond en samen intiem wilde zijn. Wat is het probleem dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191021513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:22 schreef Ronald het volgende:

[..]

Sterker nog ik denk dat zij de bekendste was, zij is beroemder dan bijna iedere zogenaamde BN-er die mee doet aan dat soort programma's. Hooguit enkele profvoetballers en andere Nederlandse sportmensen zijn nog beroemder.
Dat zei ik. ;)
pi_191021548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet van een stel bij ons in de buurt toen ik nog een vemmetje was dat de man zich graag in vrouwenkleding hulde. Toen hij dat verteld en ook nog dagelijks daarin rond ging lopen was die vrouw er snel klaar mee.
vrouwenkleding dragen is niet hetzelfde als full blown transgender zijn
quote:
Dat kun je bekrompen vinden, maar ik kan mij prima voorstellen dat dat iets doet met de aantrekkingskracht.
ik ook, maar in dit geval was ze verandert voor de relatie begon. Ze is nog steeds dezelfde als toen hij haar leerde kennen en gedraagt zich niet anders.
quote:
Aantrekking komt namelijk niet alleen vanuit het omhulsel, maar ook vanuit meer ongrijpbare zaken.

Ik zou zelf niet weten hoe ik daarop reageer, maar ik vind wel dat zoiets gewoon vooraf dient te worden besproken. Kwestie van fatsoen.

Mijn mening.
Dat het besproken moet worden ben ik met je eens... maar het moment waarop vind ik lastig.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 10:28:58 #159
5428 crew  miss_sly
pi_191021554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Genetisch en chromosomaal is het nog steeds een man
Chromosomaal is dat helemaal niet zo zeker. Er zijn ook aanwijzingen dat toch een deel van de transgenders ook daadwerkelijk chromosomaal anders in elkaar zit.

Belangrijk vind ik: waar komt het toch vandaag dat zoveel mensen het belangrijk vinden om te blijven benadrukken dat ze vroeger een man was of dat genetisch of chromosomaal nog steeds zou zijn? Waarom is dat belangrijk?

Als je een goede vriend hebt die je altijd als Jan hebt gekend en deze geeft aan dat hij voortaan echt Kees genoemd wil worden, blijf je dan ook Jan zeggen? Of telkens Kees, maar vroeger was je Jan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191021611
Ik was vooral verrast dat dit op het 20 uur journaal kwam. Blijkbaar is dit wereldnieuws.

ps. Is voetbal Inside er al weer op, kan niet wachten wat Gijppie en Derksen hierover te zeggen hebben :P
pi_191021635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Chromosomaal is dat helemaal niet zo zeker. Er zijn ook aanwijzingen dat toch een deel van de transgenders ook daadwerkelijk chromosomaal anders in elkaar zit.
Dat kan niet. Het is XX (vrouw) of XY(man)
quote:
Belangrijk vind ik: waar komt het toch vandaag dat zoveel mensen het belangrijk vinden om te blijven benadrukken dat ze vroeger een man was of dat genetisch of chromosomaal nog steeds zou zijn? Waarom is dat belangrijk?

Als je een goede vriend hebt die je altijd als Jan hebt gekend en deze geeft aan dat hij voortaan echt Kees genoemd wil worden, blijf je dan ook Jan zeggen? Of telkens Kees, maar vroeger was je Jan?
De enige reden is dat biologisch gezien er inderdaad maar 2 geslachten zijn. Dat er andere afwijkingen zijn in bijvoorbeeld de hersenen of hormonaal is een ander verhaal.

Boeit het? nee, wat mij betreft niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:35:34 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191021677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus je wordt voorgelogen en dan moet jij verontschuldigingen aan gaan bieden omdat je daar iets van vindt?

Kom op zeg, dat kun je toch niet menen!
Je wordt niet voorgelogen :') je gaat naar bed met iemand met wie je naar bed wilde gaan. Daar zit geen onwaarheid in. Dat je achteraf een verrot karakter blijkt te hebben, moet je dan zelf weten, maar je bent nergens voorgelogen.

Er was iemand die met je naar bed wilde, jij wilde ook, jullie gingen naar bed met elkaar. Ik tel 0 leugens.
pi_191021691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er is niemand voorgelogen.
De een zegt dit, de ander dat. Ik was er niet bij.

Vind het wel een interessantere discussie dan die mededeling dat ze ooit een piemeltje heeft gehad. Dat maakt mij verder geen reet uit. Ze is toch niet bepaald mij type. :)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 januari 2020 @ 10:36:32 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191021694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je wordt niet voorgelogen :') je gaat naar bed met iemand met wie je naar bed wilde gaan. Daar zit geen onwaarheid in. Dat je achteraf een verrot karakter blijkt te hebben, moet je dan zelf weten, maar je bent nergens voorgelogen.

Er was iemand die met je naar bed wilde, jij wilde ook, jullie gingen naar bed met elkaar. Ik tel 0 leugens.
Dit dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191021715
Even een andere vraag: Als Nikkie een topsporter was, zou ze dan ook als vrouw mogen uitkomen met de Spelen?
pi_191021734
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom? Als je elkaar op dat moment aantrekkelijk vond en samen intiem wilde zijn. Wat is het probleem dan?
Als een man zich verkleedt als vrouw en hij versiert vervolgens een man, zuigt hem af en terwijl hij het zaad van zijn lippen likt zegt hij ‘ik ben een man trouwens’, dan vind jij dat die man niet mag zeiken, want hij vond het toch lekker?

Ik noem dat misleiding.
pi_191021764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

vrouwenkleding dragen is niet hetzelfde als full blown transgender zijn
[..]

ik ook, maar in dit geval was ze verandert voor de relatie begon. Ze is nog steeds dezelfde als toen hij haar leerde kennen en gedraagt zich niet anders.
[..]

Dat het besproken moet worden ben ik met je eens... maar het moment waarop vind ik lastig.
Ik snap dat het lastig is.

Maar ik blijf van mening dat je het vooraf moet vertellen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:41:36 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191021773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:38 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag: Als Nikkie een topsporter was, zou ze dan ook als vrouw mogen uitkomen met de Spelen?
Alleen in de discipline kogelstoten schijnt dat geen probleem te zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191021776
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als jij zo transfoob bent is de kans klein dat zo iemand een relatie met jou wil.
De ad hominem, als je het echt niet meer weet altijd geweldig om naar terug te grijpen. _O_
pi_191021799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Chromosomaal is dat helemaal niet zo zeker. Er zijn ook aanwijzingen dat toch een deel van de transgenders ook daadwerkelijk chromosomaal anders in elkaar zit.

Belangrijk vind ik: waar komt het toch vandaag dat zoveel mensen het belangrijk vinden om te blijven benadrukken dat ze vroeger een man was of dat genetisch of chromosomaal nog steeds zou zijn? Waarom is dat belangrijk?

Als je een goede vriend hebt die je altijd als Jan hebt gekend en deze geeft aan dat hij voortaan echt Kees genoemd wil worden, blijf je dan ook Jan zeggen? Of telkens Kees, maar vroeger was je Jan?
Het gaat hier nu om iets heel anders dan een naam.

Er zijn gewoon mensen die hierop afknappen. Die dat vies vinden. Het is niet ruimdenkend om hen als bekrompen lullen weg te zetten die dat niet mogen voelen. :)
pi_191021807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als een man zich verkleedt als vrouw en hij versiert vervolgens een man, zuigt hem af en terwijl hij het zaad van zijn lippen likt zegt hij ‘ik ben een man trouwens’, dan vind jij dat die man niet mag zeiken, want hij vond het toch lekker?

Ik noem dat misleiding.
Maar Nikkie is geen man ;)
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 10:44:05 #172
5428 crew  miss_sly
pi_191021812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat kan niet. Het is XX (vrouw) of XY(man)
Dat is niet helemaal waar. Er zijn ook andere combi's die meerdere letters bevatten. Deze bepalen echter niet per se of een persoon transgender is, omdat dat meer gaat om hoe men zich voelt in het lichaam. Dat kan dan weer wel beinvloed zijn door de andere combi X en Y, maar hoeft niet.
Info: https://genetics.thetech.(...)rsex-sex-chromosomes
quote:
De enige reden is dat biologisch gezien er inderdaad maar 2 geslachten zijn. Dat er andere afwijkingen zijn in bijvoorbeeld de hersenen of hormonaal is een ander verhaal.

Boeit het? nee, wat mij betreft niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191021815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je wordt niet voorgelogen :') je gaat naar bed met iemand met wie je naar bed wilde gaan. Daar zit geen onwaarheid in. Dat je achteraf een verrot karakter blijkt te hebben, moet je dan zelf weten, maar je bent nergens voorgelogen.

Er was iemand die met je naar bed wilde, jij wilde ook, jullie gingen naar bed met elkaar. Ik tel 0 leugens.
Je doet je voor als vrouw terwijl je transgender bent. En dat is in bed voor een grote groep mannen zeer relevant.

Snap je dat nu echt niet?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:44:45 #174
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191021821
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als een man zich verkleedt als vrouw en hij versiert vervolgens een man, zuigt hem af en terwijl hij het zaad van zijn lippen likt zegt hij 'ik ben een man trouwens', dan vind jij dat die man niet mag zeiken, want hij vond het toch lekker?

Ik noem dat misleiding.
Als een man zich laat opereren tot vrouw en zij versiert vervolgens een man, zuigt hem af en terwijl zij het zaad van haar lippen likt zegt zij "ik ben een vrouw trouwens", dan noem dat geen misleiding.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 10:45:10 #175
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191021826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:38 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag: Als Nikkie een topsporter was, zou ze dan ook als vrouw mogen uitkomen met de Spelen?
Jep. Er zitten wat regels aan, en die verschillen per bond en sport. (zo moet er voor topsport (NOC*NSF, IOC etc) een x aantal jaar een hormoonkuur zijn gevolgd, de transformatie moet doorverwerkt zijn in paspoort, operatie uitgevoerd etc.).

Volgens mij voldoet Nikkie daar allemaal aan. Dus ze mag topsport bedrijven bij de dames.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')