mijn eerste van dit jaar denk ik.quote:
Maar wel gelijk een goede maatquote:Op maandag 13 januari 2020 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
mijn eerste van dit jaar denk ik.
Hey maat.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef GGMM het volgende:
Leuk @:lange_lans
Wat ga je spelen? Mario Onnesie?
Kijk nou wat je doet.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Friesland overleefd? Ben je nog ontvoert?
Lolquote:Op maandag 13 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Friesland overleefd? Ben je nog ontvoert?
opdonderen eikelquote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef Kiid het volgende:
Ik ga NU slapen vrienden. Dus als jullie nog iets kwijt willen dan is dit het moment
Donder gewoon op.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef Kiid het volgende:
Ik ga NU slapen vrienden. Dus als jullie nog iets kwijt willen dan is dit het moment
Ze klinkt alsof er nog een sprinkhaan in haar keel vast zitquote:
hahahahahquote:Op maandag 13 januari 2020 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof er nog een sprinkhaan in haar keel vast zit
Haha, snap je hem? Omdat het een aziaat is
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef Kiid het volgende:
Zal ik doen vriend. Ik ga nu even een schoonheidsslaapje inlassen om morgen jullie weer te kunnen voorzien van geletterde kunstquote:
Nou, daar hebben we al voldoende users voor, maar andere input is altijd van harte welkom.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik doen vriend. Ik ga nu even een schoonheidsslaapje inlassen om morgen jullie weer te kunnen voorzien van geletterde kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |