Met name mensen die niet compleet wereldvreemd zijn vertoeven hierquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Kuttie.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heet geen Kittie maar Nikkie.
klittiequote:
Of een sinaasappeltje onder z'n shirt?quote:
Beauty-YouTuber Nikkie de Jager vertelt in video transgender te zijnquote:
Heumheuquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Zijn we het voor één keer met elkaar eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Moet hij weten, val mij er niet mee lastig.
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzondersquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Hij is idd de grootste:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzonders
nee, klopt, is ze ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leek verder totaal niet op een man.
Haha. Jawel.quote:
Ik geloof niet dat jij bepaalt wie man is en wie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha. Jawel.
Maar geil gerust verder op die gozerin hoor, soyboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |