Dat had ik dus ook!quote:Op maandag 13 januari 2020 10:27 schreef Laysa het volgende:
Ik kwam niet door la casa de Papel heen...Heel saai vond ik het.
Ah een man van z'n woord...je UI is rustigerquote:Op maandag 13 januari 2020 10:29 schreef murp het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook!
Maar die andere spaanse serie wel gezien?
Nee juist daardoor...Ik zou het kunnen proberen... Denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:29 schreef murp het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook!
Maar die andere spaanse serie wel gezien?
vis a vis is echt stukken beterquote:Op maandag 13 januari 2020 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee juist daardoor...Ik zou het kunnen proberen... Denk ik.
Iedereen is ook lyrisch over vis a vis
Zo ben ikquote:Op maandag 13 januari 2020 10:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ah een man van z'n woord...je UI is rustiger
Nahquote:Op maandag 13 januari 2020 10:32 schreef murp het volgende:
[..]
vis a vis is echt stukken beter
En veel borsten![]()
Precies de goede reden om er niet naar te kijkenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:34 schreef murp het volgende:
[..]
Het is een soort orange is the new black alleen wat rauwer. en wat meer actie
Vis a Vis wel veelbelovend, maar na een aflevering of 12 had ik het echt wel gezien. Ging mij snel vervelen dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee juist daardoor...Ik zou het kunnen proberen... Denk ik.
Iedereen is ook lyrisch over vis a vis
Die is ingestort op de bank en toen in bed getakeld.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is ingestort op de bank en toen in bed getakeld.
Echt, als een fakir rechtop in bed, ik hķef niet te slapen.
De setting spreekt mij niet aan, dus nooit OITNB gekeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Precies de goede reden om er niet naar te kijken
Ik ook niet....Vrouwen of mannen gevangenissenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
De setting spreekt mij niet aan, dus nooit OITNB gekeken.
Nou,sommige films over vrouwengevangenissen zjn ....... o, nee, wacht effe, da's natuurlijk een heel andere genrequote:Op maandag 13 januari 2020 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Vrouwen of mannen gevangenissen
Oogjes vallen dicht, meteen rechtop, 'ik hoef niet slapen"quote:
Ja, vrouwenvleugelherinnering, mweh.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nooit gekeken, ik herinner me wel nog Cellblok nogwattus met Isa Hoes, dat was wel slecht hoorquote:
Oh kan ook idd Cellblok zijn geweest, paar minuten en klaar er mee.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nooit gekeken, ik herinner me wel nog Cellblok nogwattus met Isa Hoes, dat was wel slecht hoor
prison break ook niet?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was een leuke serie.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:34 schreef murp het volgende:
[..]
Het is een soort orange is the new black alleen wat rauwer. en wat meer actie
Wat zijn je laatstgekeken series dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....
Wel een seizoen ofzo noodgedwongen meegekeken maar vond er niks aan.
geen gevangenis shitquote:Op maandag 13 januari 2020 14:06 schreef murp het volgende:
[..]
Wat zijn je laatstgekeken series dan?
Meh nee...Ik schiet een beetje alle kanten op.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:09 schreef murp het volgende:
[..]
HEb je the 100 al gezien?
Is wel leuk de 1e 2 seizoenen
Altered Carbonquote:
Ja inderdaad de 1e 2 seizoenen. Daarna ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:09 schreef murp het volgende:
[..]
Gaat ze daarin vertellen hoe ze die kaars heeft gemaakt?quote:Op maandag 13 januari 2020 16:34 schreef Laysa het volgende:
Volgende week the gooblab van Gwynneth Paltrow.
Gewoon nieuwsgierig naar.
Ik denk het....Vandaar mijn nieuwsgierigheid...Ze is een gekkiequote:Op maandag 13 januari 2020 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaat ze daarin vertellen hoe ze die kaars heeft gemaakt?
Ja, ook zo'n anti-deo tiepje. Misschien inderdaad een kijkje waard.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk het....Vandaar mijn nieuwsgierigheid...Ze is een gekkie
Oh dus het kijken waardquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef BloesBloes het volgende:
Ik heb dat eerste deel van Hoogvliegers gezien, van de EO nog wel. Vond het best wel aardig eigenlijk. Niks voor de EO zou je zeggen, maar goed.
Oeps, verkeerde inlognaam gebruikt, sorry Bloesquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef BloesBloes het volgende:
Ik heb dat eerste deel van Hoogvliegers gezien, van de EO nog wel. Vond het best wel aardig eigenlijk. Niks voor de EO zou je zeggen, maar goed.
Nou ja, het was slechts het eerste deel uiteraard, maar wel een beetje een on-Nederlands onderwerp (luchtmacht piloten) en ik heb me wel vermaakt.quote:
Mooi dat je je wel vermaakt hebtquote:Op maandag 13 januari 2020 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het was slechts het eerste deel uiteraard, maar wel een beetje een on-Nederlands onderwerp (luchtmacht piloten) en ik heb me wel vermaakt.
Ik ben ook snel tevredenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi dat je je wel vermaakt hebt
Je mag ook posten hoor zolderkamer heldquote:Op maandag 13 januari 2020 17:28 schreef Jian het volgende:
Ik scande zojuist even langs wat topics en ik bleef eigenlijk grinnikend hangen bij 40+ Zou die Goathumper nou een keer keihard in zijn reet geneukt zijn door een vent die leek op Keith Richards en komt daar dat gefrustreerde gedrag dan vandaan?Wat een keffertje is dat zeg
Ik heb een Wild Card, Yv. houdt van me en zal me nooit bannenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:31 schreef Laysa het volgende:
Rellen alleen op zondag, mits yvonne het formulier in drievoud heeft ontvangen en goed gekeurd.
Maar niet vandaag.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een Wild Card, Yv. houdt van me en zal me nooit bannen
Toch nog iemandquote:Op maandag 13 januari 2020 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een Wild Card, Yv. houdt van me en zal me nooit bannen
Eigenlijk beschuldig je nu Yv. van nogal wat. Best dapper keffer!quote:Op maandag 13 januari 2020 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga echt niet rellen met zo'n kneusje waarbij iedereen een ban krijgt die tegen hem is, zielig beschermd stumpertje
Zie je? gelijk weer op een ban aansturen hoor, zielig kereltjequote:Op maandag 13 januari 2020 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk beschuldig je nu Yv. van nogal wat. Best dapper keffer!
Nee nu kijk je echt verkeerd. Jij begint over een ban.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je? gelijk weer op een ban aansturen hoor, zielig kereltje
Jezus, dat doet pijn hoor, ik zit gewoon naar lucht te happenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch nog iemandje moeder zal je wel niet willen kennen meer
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zulke mannetjes als jij ik graag een keer willen ontmoeten, dan ben je net Dr Bibber
Ik heb geen Hboquote:Op maandag 13 januari 2020 17:37 schreef murp het volgende:
[..]
Weet je of "His Dark Materials" iets is?
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:40 schreef sigme het volgende:
Jongens, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen.
Disana is afgelopen vrijdag overleden.
Oww... en ook de pleuris voor aandachtshoertjes. Kusje.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:45 schreef Jian het volgende:
@:yvonne
Sorry, my dear, ik weet dat je me zonder blikken of blozen zou bannen als ik te ver ga, maar ik vond het zo leuk om te zeggen omdat die keffer er zo lekker op "danst"
Damn...ik ben er stil van. Rust zacht lieve Disanaquote:
Same herequote:Op maandag 13 januari 2020 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Damn...ik ben er stil van. Rust zacht lieve Disana
Ja dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Disana de bikkel nooit klagen lieve Disana rust zacht.
PS is er niet een apart topic voor Disana
Ja, al heel lang. Hart, longen, dialyse.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn.
Was Disana ziek? Mag ik dat vragen?
Dat wist ik niet. Ik doe hier nog niet zo lang actief mee. Maar ik kan me haar wel goed herinneren. Volgens mij postte ze nog niet zolang geleden nog mee.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, al heel lang. Hart, longen, dialyse.
Oh hier schrik ik echt heel erg van.quote:
Muziek heeft het ritme van het leven, als je niet van muziek houdt, hou je niet van levenquote:Op maandag 13 januari 2020 22:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan jij zo lekker genieten van muziek, leuk om te zien!
Nee, je lult niet, absoluut niet, ik zit zelf ook lekker te luisteren. Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Muziek heeft het ritme van het leven, als je niet van muziek houdt, hou je niet van levenMijn persoonlijke wijsheid, dus als je denkt lul niet mag dat ook
hahaha geweldige meezinger ookquote:
dan hou ik meer van de versie van Mink the Ville, ze klinkt af en toe als Demis Roussos , zondequote:
The Jolly Boysquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haha geweldig, wie is de cover van wie? The Doors
Jij bedoelt waarschijnlijk de versie van Santa Esmeralda. Er zijn er veel die dit nummer hebben gedaan, maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen ik vind deze versie van Nina Simone zo afwijkend en apart.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 06:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan hou ik meer van de versie van Mink the Ville, ze klinkt af en toe als Demis Roussos , zonde
Vis a vis vind ik minder mooi als la casa the papelquote:Op maandag 13 januari 2020 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Vis a Vis wel veelbelovend, maar na een aflevering of 12 had ik het echt wel gezien. Ging mij snel vervelen dus.
Die heb ik helemaal gekeken, mooie seriequote:Op maandag 13 januari 2020 14:09 schreef murp het volgende:
[..]
O echt, ben er ff stil vanquote:
ja je hebt gelijk, het was nog vroegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bedoelt waarschijnlijk de versie van Santa Esmeralda. Er zijn er veel die dit nummer hebben gedaan, maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen ik vind deze versie van Nina Simone zo afwijkend en apart.
Ik vind het wel leuk om zo wat te delen als je wat nieuws of aparts hoort. Aangaande dit nummer, als ie bij de Voice komt ga ik niet draaien, hij lijkt wel een beetje verkouden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
zomaar vandaag op de radio, kende het niet
maar deel het gewoon ff![]()
ja ik hoor dat ook, maar vind de vele invloeden in een ding geniaalquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om zo wat te delen als je wat nieuws of aparts hoort. Aangaande dit nummer, als ie bij de Voice komt ga ik niet draaien, hij lijkt wel een beetje verkouden.
Er werd mij altijd geleerd dat je iet niet niks vind, maar dat je een reden had om iets te vinden, maar in dit geval ben ik het toch helemaal met je eens, 't was niks, het is niks en het wordt niksquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
helemaal eens met Maxima, vind Claudia niks
dat is wel een ding vind Maxima ook niksquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er werd mij altijd geleerd dat je iet niet niks vind, maar dat je een reden had om iets te vinden, maar in dit geval ben ik het toch helemaal met je eens, 't was niks, het is niks en het wordt niks
Om de één of andere reden erger ik me altijd aan Claudia. Zeker dat liedje magikdanbijjou vind ik tenenkrommend..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
helemaal eens met Maxima, vind Claudia niks
verschrikkelijk!!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om de één of andere reden erger ik me altijd aan Claudia. Zeker dat liedje magikdanbijjou vind ik tenenkrommend..
Linkse wereldverbeteraar pur sang waar m'n tenen altijd van krommen. Belerend inderdaad, blegghhh !quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om de één of andere reden erger ik me altijd aan Claudia. Zeker dat liedje magikdanbijjou vind ik tenenkrommend..
ditquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:30 schreef Bramenstruik het volgende:
tis heel belerend, ik denk dat dat de meeste weerzin opwekt
en ditquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkse wereldverbeteraar pur sang waar m'n tenen altijd van krommen. Belerend inderdaad, blegghhh !
ik ben harstikke links, maar baal daar ook vanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkse wereldverbeteraar pur sang waar m'n tenen altijd van krommen. Belerend inderdaad, blegghhh !
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand weer ff een goed liedje, heb mn koptelefoon op
echt !!!!!!quote:
Ai,dat is zuur geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kreeg van de week een bekeuring, geen lichtjes, 55 euro
Kreeg een bekeuring omdat ik geen rijbewijs bij me had. Kom thuis, geen kattevoer, geen tijd gehad, kut, snel even in de auto zonder jas en naar het benzinestation om de hoek want die hebben kattenvoer. Kopen, en snel weer terug 5 min hooguit. Stop politie,"mag ik uw rijbewijs a.u.b. Sorry agent had geen kattenvoer meer, snel in de auto gesprongen om een paar blikjes te halen, rijbewijs in de zak van mijn jas, maar ik woon hier 300 meter vandaan ik wil het wel even snel pakken" U moet dat bij u hebben! Ja, dat weet ik maar, zoals ik al zei ........ Ik moet u daarvoor bekeuren. Jezus man, ik woon hier 300 meter vandaan ik kan het zo pakken. Kunt u het niet gewoon even bij een waarschuwing houden. Beschouwt u de bekeuring maar als een waarschuwing meneer. .............(godverdegodver hadden ze je maar een vuurpijl in je reet geschoten met Oud en Nieuw, vuile kutsmeris)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kreeg van de week een bekeuring, geen lichtjes, 55 euro
ik voel helemaal met je mee!! ik had zo een jong kutgrietje, normaal kom ik er nog mee wegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Kreeg een bekeuring omdat ik geen rijbewijs bij me had. Kom thuis, geen kattevoer, geen tijd gehad, kut, snel even in de auto zonder jas en naar het benzinestation om de hoek want die hebben kattenvoer. Kopen, en snel weer terug 5 min hooguit. Stop politie,"mag ik uw rijbewijs a.u.b. Sorry agent had geen kattenvoer meer, snel in de auto gesprongen om een paar blikjes te halen, rijbewijs in de zak van mijn jas, maar ik woon hier 300 meter vandaan ik wil het wel even snel pakken" U moet dat bij u hebben! Ja, dat weet ik maar, zoals ik al zei ........ Ik moet u daarvoor bekeuren. Jezus man, ik woon hier 300 meter vandaan ik kan het zo pakken. Kunt u het niet gewoon even bij een waarschuwing houden. Beschouwt u de bekeuring maar als een waarschuwing meneer. .............(godverdegodver hadden ze je maar een vuurpijl in je reet geschoten met Oud en Nieuw, vuile kutsmeris)
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
moet ook zeggen dat ik het iets tactischer aan had kunnen pakken
Soms lokken ze dat gedrag ook wel uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor, ik kan heel lief zijn, maar soms ook een halve aso
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:57 schreef Bramenstruik het volgende:
dat krijg je zo, Noord Gestoord LOL
Top.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben aan het sparen voor een Canta
Geloof me of niet, maar ik ben echt geen "gedoe" begonnen hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef Laysa het volgende:
Moet je ook zelf weten.
Want het is wel een beetje saai.
Ik vraag me toch af in hoeverre dit klopt. Als je gewoon normaal je naam zegt is het redelijk te achterhalen. Als je als een debiel om je heen gaat meppen dan kan het anders aflopenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Kreeg een bekeuring omdat ik geen rijbewijs bij me had. Kom thuis, geen kattevoer, geen tijd gehad, kut, snel even in de auto zonder jas en naar het benzinestation om de hoek want die hebben kattenvoer. Kopen, en snel weer terug 5 min hooguit. Stop politie,"mag ik uw rijbewijs a.u.b. Sorry agent had geen kattenvoer meer, snel in de auto gesprongen om een paar blikjes te halen, rijbewijs in de zak van mijn jas, maar ik woon hier 300 meter vandaan ik wil het wel even snel pakken" U moet dat bij u hebben! Ja, dat weet ik maar, zoals ik al zei ........ Ik moet u daarvoor bekeuren. Jezus man, ik woon hier 300 meter vandaan ik kan het zo pakken. Kunt u het niet gewoon even bij een waarschuwing houden. Beschouwt u de bekeuring maar als een waarschuwing meneer. .............(godverdegodver hadden ze je maar een vuurpijl in je reet geschoten met Oud en Nieuw, vuile kutsmeris)
Dát zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me of niet, maar ik ben echt geen "gedoe" begonnen hoor
Je hebt gelijk hoor, het is niet waar ....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af in hoeverre dit klopt. Als je gewoon normaal je naam zegt is het redelijk te achterhalen. Als je als een debiel om je heen gaat meppen dan kan het anders aflopen
Dat moet wel. Dank jequote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is niet waar ....
Wat bazel jij nou weerquote:
Eet die hondjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Diep man, jeetje, jij bent vast verre familie van Lao tse ?!
De wetgever denkt daar overigens anders over;quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is niet waar ....
Geef je je zelf een blowjob. Dat verklaard het wel. Ik gun je geen YTquote:
Rot toch op muis, want ik heb hongerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef je je zelf een blowjob. Dat verklaard het wel. Ik gun je geen YT
Eet zequote:
Zowat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:41 schreef zodeju het volgende:
Gm. Las over series maar niemand over Vikings terwijl dat mijn nachtrust en sociale leven voor een week op zijn kop had gezet. Kon niet stoppen op momenten waarop ik moest stoppen en het zowat een verslaving werd.
Soppen op Travis Fimmel zekerquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:41 schreef zodeju het volgende:
Gm. Las over series maar niemand over Vikings terwijl dat mijn nachtrust en sociale leven voor een week op zijn kop had gezet. Kon niet stoppen op momenten waarop ik moest stoppen en het zowat een verslaving werd.
Nou dat viel wel mee, vond wel nadat Ragnar niet meer zoveel in beeld was en Bjorn de overhand kreeg in de serie (waar ik niks mee had) wel iets minder werd.....maar dat kan ook aan de verhaal lijn liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met wat aanpassingen zou het hier wat langer gerekt kunnen worden. Beter als een nieuwe BigBrother.
Mmmm, ik heb het daar pas nog over gehad hier, want Katheryn Winnick ....quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:41 schreef zodeju het volgende:
Heb niet alles terug gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, ik heb het daar pas nog over gehad hier, want Katheryn Winnick ....
Jazeker wel geweldige rol,intrigerende persoonlijkheidquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb niet alles terug gelezen.
Kan me wat bij voorstellen......de heldin van de serie.....Daar kon geen man tegenop. Waren watjes bij haar vergeleken.
![]()
Maar dat is niet wat jij bedoelt zeker.
En ook een enorm lekker wijf natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker wel geweldige rol,intrigerende persoonlijkheid
Yep en stoerquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook een enorm lekker wijf natuurlijk.
Ik denk dat ze in SOP moet zijnquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar we wachten op de uitleg van je hilariteit, of wilde je gewoon even de aandacht
Nou okquote:
Nou, ze deed een keer niks, krijgt ze evengoed een uitbrander. Waar moet ze heen dan? Oh, naar SOP natuurlijkquote:
Of je krijgt een natte dweil in je smoel. SLAP !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:07 schreef Jian het volgende:
SOP, ik kan me daar nou niks bij voorstellen. Ik bedoel als je iets moet schoonmaken of zo dan tik je het in op google en dan krijg je plenty tips etc. Waarom zou je dat in SOP gaan vragen?
Volgens mij is het zo geregeld, als je over de schreef gaat krijg je een keuze of een ban van een week of een week verplicht in SOP posten.......
Je hebt gelijk...Laat haar hier blijven.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ze deed een keer niks, krijgt ze evengoed een uitbrander. Waar moet ze heen dan? Oh, naar SOP natuurlijk
Ik lik liever skeetquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...Laat haar hier blijven.
Kan ze gelijk met dr tandjes de vloer schoon vreten.
Dat zeg ik, tis gewoon een soort strafkamp. "en nou stoppen of je krijgt een note en een weekje SOP"quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:08 schreef Laysa het volgende:
Wie houdt er nu van schoonmaken heel de dag.
Of een gedeelte van de dag.
Ok sorryquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee blijf maar gewoon hier,
ben er wel klaar mee.
Nee, daar schijn je Chocobrains voor te hebben, ... of juist niet... Nou ja, ik weet niet meer preciesquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...Laat haar hier blijven.
Kan ze gelijk met dr tandjes de vloer schoon vreten.
Soury left the roomquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je Chocobrains voor te hebben, ... of juist niet... Nou ja, ik weet niet meer precies
Waarmee? Hebben jullie gereld en zo ja, waar, dan kan ik het teruglezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee blijf maar gewoon hier,
ben er wel klaar mee.
Met bitchen...quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarmee? Hebben jullie gereld en zo ja, waar, dan kan ik het teruglezen
Tis maar hoe druk je je erover maakt.quote:
Beetje waardering is op zijn plaats.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis maar hoe druk je je erover maakt.Te weinig vileine humor tegenwoordig hier, te veel mekkeraars die alles zo serieus nemen
Vin ik ook, maar je kan niks meer zeggen want dan gaan er meteen weer een paar huilen en boos worden. Ik wilde dat Nowlive nog bestond en VOL .......quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje waardering is op zijn plaats.
Geen idéé ik kwam daar nooit. Sly ken ik welquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Vin ik ook, maar je kan niks meer zeggen want dan gaan er meteen weer een paar huilen en boos worden. Ik wilde dat Nowlive nog bestond en VOL .......
Nee, ik kwam ook nooit op NL maar ik bedoel dan zouden een aantal mensen daar gebleven zijn, hetgeen de algemene FOK-sfeer ten goede was gekomen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé ik kwam daar nooit. Sly ken ik wel
WTF weet ik daar van ?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik kwam ook nooit op NL maar ik bedoel dan zouden een aantal mensen daar gebleven zijn, hetgeen de algemene FOK-sfeer ten goede was gekomen.
Het is echt erg als je in ONZ gaat lurkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:33 schreef Jian het volgende:
En laat in godsnaam die Mario gewoon lekker zijn gang gaan, die gozer vindt het leuk om "lekkere wijven" te posten en de boel op stelten te zetten in ONZ, nou en dat brengt wat leven in de brouwerij. Maar ja,sommige users zijn nu eenmaal gesteld op hun rust. Ordnung muss sein
Ja wat dacht je; Winnick won een zilveren medaille op de Canadese taekwondo kampioenschappen. Zij heeft ook een derde dan in taekwondo en een tweede dan in karate. Winnick is een gediplomeerde bodyguard.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook nog eens in het echie......
Dankquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik kwam ook nooit op NL maar ik bedoel dan zouden een aantal mensen daar gebleven zijn, hetgeen de algemene FOK-sfeer ten goede was gekomen.
Ik lurk normaal niet of vrij weinig in ONZ, maar ik las dat Mario het aan de stok had daar met verschillende personen en toen ben ik het wel even gaan volgen. Was best grappigquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt erg als je in ONZ gaat lurken
Oh jij bent zo'n dikke moeke met een bloementjes jurkquote:
Ja schuldigquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lurk normaal niet of vrij weinig in ONZ, maar ik las dat Mario het aan de stok had daar met verschillende personen en toen ben ik het wel even gaan volgen. Was best grappig
Je moet me niet in een hokje plaatsen......jurkjes heb ik niks mee. En nee ook geen legging met een naveltruitje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n dikke moeke met een bloementjes jurk
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet me niet in een hokje plaatsen......jurkjes heb ik niks mee. En nee ook geen legging met een naveltruitje.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:08 schreef Laysa het volgende:
Wie houdt er nu van schoonmaken heel de dag.
Of een gedeelte van de dag.
Had je gelezen wat PB poste zou toch wel weer leuk zijnquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had je gelezen wat PB poste zou toch wel weer leuk zijn
Dat zou zeker superleuk zijn! Studio Vlemmix was echt geweldig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had je gelezen wat PB poste zou toch wel weer leuk zijn
quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou zeker superleuk zijn! Studio Vlemmix was echt geweldig.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:29 schreef freaky40 het volgende:
Is er al ergens een website of iets?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Há.. jahh.. je kan ook een abbo nemen op de live streams, ¤5 p/m en meestemmen wie Flemmie niet in zijn kerkt wil hebben
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, of het allemaal doorgaat moeten we nog zien, maar Johan heeft alvast een website in de lucht. Staat overigens op dat ie The Voice of Holland van John de Mol vast heeft overgenomen om in te passen in SV II. The Voice of Eindhoven gaat het straks heten
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
URL?
Op zijn FB pagina wordt met geen woord gerept over dit nieuwe project overigens.......
quote:
Dit geloof ik echt niet meer hoor. Freaky is gewoon een kloon van Yvonne en die neemt ons in de zeikquote:
Moet ik elke dag vragen wat je gegeten hebt en of je lekker heb geslapen of dat je al heb gestofzuigd en hoe het met je aambeien is? Geen zin anquote:
Meh, nah, nee,, Oh.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet ik elke dag vragen wat je gegeten hebt en of je lekker heb geslapen of dat je al heb gestofzuigd en hoe het met je aambeien is? Geen zin an
RLS / BREAKING: STUDIO VLEMMIX KEERT TERUGquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer begint het nieuwe Big Brother?
Zoiets las ik al, ik geloof niet dat ik zo'n fan van Vlemmix benquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
RLS / BREAKING: STUDIO VLEMMIX KEERT TERUG
Smaken verschillen, ik vind Big Brother ook best, maar als ik echt zou mogen kiezen tussen Studio Vllemmix II of Big Brother dan gaat mijn voorkeur uit naar Studio Vlemmix. Ieder het zijne/hare.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets las ik al, ik geloof niet dat ik zo'n fan van Vlemmix ben
Ik zit dat topic door te lezen en zie zoveel enthousiasme, waarschijnlijk is dat hele Studio Vlemmix de eerste keer om welke reden dan ook finaal langs me heen gegaan. Misschien moet ik het gewoon een kans geven als het doorgaat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind Big Brother ook best, maar als ik echt zou mogen kiezen tussen Studio Vllemmix II of Big Brother dan gaat mijn voorkeur uit naar Studio Vlemmix. Ieder het zijne/hare.
Ik weet ook niet hoe het er nu gaat uitzien natuurlijk. Het leuke aan Studio Vlemmix was gewoon dat streamers (veel Fokkers) gewoon in de uitzending kwamen en aan de telefoon en per mail en chat aan het woord kwamen (zie dat filmpje over beequeen met Palma bijvoorbeeld) Ontzettend gelachen toen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit dat topic door te lezen en zie zoveel enthousiasme, waarschijnlijk is dat hele Studio Vlemmix de eerste keer om welke reden dan ook finaal langs me heen gegaan. Misschien moet ik het gewoon een kans geven als het doorgaat.
Ik hou altijd van jouw positieve geluidquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:40 schreef Laysa het volgende:
Reken maar nergens op, dan kan het alleen meevallen.
Ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou altijd van jouw positieve geluid
Zeer spoedig meer nieuws. Maar dat horen we al maanden...quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer begint het nieuwe Big Brother?
achterlijk gedoe was datquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit dat topic door te lezen en zie zoveel enthousiasme, waarschijnlijk is dat hele Studio Vlemmix de eerste keer om welke reden dan ook finaal langs me heen gegaan. Misschien moet ik het gewoon een kans geven als het doorgaat.
Goiemorgen Heksquote:
Ja dagquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
achterlijk gedoe was dat
[..]
Goiemorgen Heks
Mooi! Ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
achterlijk gedoe was dat
[..]
Goiemorgen Heks
Ben al gestopt bij aflevering 3.....dat warrige duurt veels te lang voor mij en dan die halve gesprekken.....niks voor mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:46 schreef Laysa het volgende:
Ok....Bij aflevering 4 wordt het wat viesjes.
Ik heb het wel helemaal afgekeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben al gestopt bij aflevering 3.....dat warrige duurt veels te lang voor mij en dan die halve gesprekken.....niks voor mij.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he op tijd ben ik
Goedemorgen FANN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |