Dat probeer ik me nu ook maar te bedenken, dat zo’n leidster daar ook hopelijk creatief genoeg in zou moeten zijn. Het was hier weer groot drama met wegbrengen, ik hoop maar dat ze niet weer zo hoeft te huilen. Ik blijf maar thuis mochten ze bellen dat ik haar moet komen halen, voel me niet gerust helaas. Ik hoop je gauw beter nieuws te kunnen melden minilotquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:49 schreef PKM het volgende:
@:rena ik heb zelf geen idee hoe ik het makkelijker zou kunnen maken. De juffen en hij moeten dat ook maar zelf een beetje uitzoeken.
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:54 schreef XDo het volgende:
Met het overlijden van Aart Staartjes dacht ik gisteren weer terug aan wat ik en ontelbare andere kinderen hebben opgestoken van (oa.) Sesamstraat. Van Sesamstraat worden geen nieuwe uitzendingen meer gemaakt en misschien dat het nu wel helemaal van de buis verdwijnt.
Ik heb een zoontje van 2 jaar die een half uur tot een uur per dag televisie kijkt en ik vraag me af of er nog iets van kwaliteits-programmas gemaakt worden?
Hebben Teletubbies en consorten die rol overgenomen? Ik kan het zelf lastig inschatten of dat een kind evenveel nuttige bagage meegeeft als dat Sesamstraat mij 30 jaar geleden gaf. Als ik bijv. iets van Studio 100 kijk springen de tranen me in de ogen, wat een onzin allemaal.
Wij zijn hier groot fan van Hoi Duggee. Origineel een Britse animatieserie maar de Nederlandse versie is ook goed te pruimen.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:57 schreef XDo het volgende:
Crosspost uit TV / Kwaliteits TV voor kinderen
[..]
Ik denk dat het ook goed is ons te realiseren dat TV veel meer on demand is geworden (YouTube). Gevolg is dat alles wat meer hapsnap is. Niet persé een nadeel, want gisteren kon ik dus zomaar even een filmpje over het alfabet opzoeken, letterlijk "on demand" van peuter. Ik vind dat er echt hele leuke filmpjes te vinden zijn met lesjes. Ik vind StoryZoo erg leuk bijvoorbeeld, maar Juf Roos doet het ook idd. NPO Zappelin (met tegenwoordig Fenna) vind ik ook OK.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:57 schreef XDo het volgende:
Crosspost uit TV / Kwaliteits TV voor kinderen
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:42 schreef rena het volgende:
Ik ben wel een topic killer![]()
Het was vanmorgen beter gegaan op de psz gelukkig
![]()
C heeft op dit moment een soort bultjes op en tussen haar billetjes, ik dacht eerst gewoon luieruitslag, maar het viel me nu ook op dat ze op een soort blaasjes lijkenKent iemand dit?
Ze gaan gelijk op, onze UD-genootjesquote:Op maandag 13 januari 2020 18:19 schreef Nazil het volgende:
Bing vind ik ook goed, komen ook gevoelens en dergelijke aan bod. Juf Roos misschien? Mijn zoon kijkt veel Babybus waar ook veel 'opvoeding' in naar voor komt, maar dat is in het Engels. Boeit hem niks en hij houdt er wat Engelse woordjes aan over. Thema's als, wat wel en niet doen in een lift, wat te doen bij aardbeving, bosbrand etc. Als je goed zoekt zijn er echt wel prima programma's op televisie, maar het is allemaal een stuk snellere tv dan vroeger.
L heeft straks z'n cadeau voor het zindelijk zijn uitgekozen. Nóg een brandweerautoik kan ze niet meer op twee handen tellen denk ik. Maar hij is er zo gek van. Hij mocht kiezen wat hij wilde (godzijdank waren we in de Kik en niet in de top1toys). We kwamen voor broeken met elastiek maar hij zag zo veel mooie auto's dat ik besloot dat hij vandaag al een uit mocht zoeken ipv het afgesproken morgen. Hij heeft zich echt bewezen. Nog maar 1 ongelukje gehad zaterdagavond toen hij moe was, voor de rest alles op het potje. Ook gepoept. Al was ik daar wel net op tijd bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet moet hij hier nog even door tot de 50voor de graafmachine.
En stop de tijd. Zo'n peutertje wil je toch voor altijd zo houden![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef TolstoiFan het volgende:
PKM en rena, fijn dat het al beter ging op de psz!
Simon roept al meer dan een week dat hij naar het Nijntje Konijntje Museum wil![]()
We proberen om a.s. donderdag erheen te gaan.
Iemand die dit herkent van zijn peuter (Simon is nu 2,5 jaar):
- opeens niet meer zelf willen eten, maar gevoerd worden (vooral warm eten)
- slaan, vooral mij (in het gezicht)
Ja hoor, steekt zo nu en dan de kop op. Inclusief aan komen rennen en beweren dat haar benen het niet meer doen en dat ze getild móet worden enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef TolstoiFan het volgende:
PKM en rena, fijn dat het al beter ging op de psz!
Simon roept al meer dan een week dat hij naar het Nijntje Konijntje Museum wil![]()
We proberen om a.s. donderdag erheen te gaan.
Iemand die dit herkent van zijn peuter (Simon is nu 2,5 jaar):
- opeens niet meer zelf willen eten, maar gevoerd worden (vooral warm eten)
- slaan, vooral mij (in het gezicht)
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]op beide
Wanneer kaptein iets nieuws leert, en na een tijdje goed kan, vind hij het niet meer boeiend om zelf te doenineens niet meer willen traplopen, met bestek eten ect. Ik moedig hem dan meestal een of twee keer aan, en als hij het dan nog vertikt laat ik m soms gewoon in zn sopje gaarkoken
waarna hij het na even mokken wel weer zelf gaat doen.
Bij slaan pak ik zn handjes vast, leg ik uit wat hij doet en dat dat niet mag en waarom. Soms werkt het, soms gaat ie haast demonisch lachen en harder verder slaan
Oh, hier ook. Laatst stond ie in de keuken te gillen dat ik hem moest komen halen, want hij kon niet lopen. En ik had er even echt geen zin in. Na tien minuten ben ik er naast gaan zitten en heb ik hem zo ver gekregen dat we samen gingen lopen, hand in hand. Toen was het weer goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, steekt zo nu en dan de kop op. Inclusief aan komen rennen en beweren dat haar benen het niet meer doen en dat ze getild móet worden enzo.
Gaaf vast ooit weleens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |