Ze voetballen alleen meer als het PSV van Spanje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt
Enge barca kliek bij ziggo,het ajax van spanje
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is voor Atletico, dat had jij toch moeten weten.
Maar Messi deed mee?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Zonder Messi is het helemaal niks meer. Die Griezmann is ook slecht geworden.
de uitleg is plausibel, maar het was geen overtredingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Mario vd Ende is niet goed bij zijn appel.
Ja daardoor is het nog iets. Paar kansjes.quote:
quote:
Nee veel tattoo-artiesten wel..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hebben ze geen psychiater daar in Spanje?
Het verbaast me dat hij zo radicaal tekeer gaat. Ik bedoel; ik weet dat hij radicaal is, maar in januari zo erg naar voren én in een ander systeem?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgezien daarvan begin je met spelers in hun sterkte te laten spelen en zwaktes proberen te camoufleren. Quique doet het omgekeerde.
twitter:barcacentre twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 18:11:05Quique Setién: "There are some things that the players still do not interpret well or we may not explain them well. Nobody likes what we've seen today. We have a lot of things to do. Positionally there are things to correct because we have given many meaningless passes." reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze voetballen alleen meer als het PSV van Spanje.
Florentino Perez verdient een standbeeld voor het vermogen om overbodige Real Madrid-spelers voor bakken met geld te slijten. Dit kostte Atlético gewoon 30 miljoen euro.twitter:intothecalderon twitterde op zondag 26-01-2020 om 13:07:19Marcos' Llorente's minutes by start in LaLiga this season: 45, 45, 75, 45. reageer retweet
Real weer drie punten dus ik ben blij.quote:
Halen wel Ben Arfa!!!quote:
Over een gevallen carričre gesproken, van onze Aziaat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
Valencia wint met 4-2 in de strafschoppenreeks bij Cultural Leonesa.
Athletic Club kwam in een heroīsch duel (3-3 na ET) ook pas na strafschoppen langs Tenerife.
Villarreal wint pas laat bij Rayo Vallecano met 0-2.
Zaragoza (met Kagawa) koos ervoor om een B-team op te stellen tegen Real Madrid omdat ze in de competitie er beter voorstaan, dus een makkie voor Zidane's mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |