Pijnlijk van de NOS.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)wel-met-sevilla.html
Real, dat begon zonder vaste krachten Sergio Ramos, Eden Hazard, Gareth Bale en Karim Benzema, opende sterk, maar creëerde niet veel kansen.
Vaste kracht Bale
Rare manier om Valverde te spellen
dat zijn 2 posts die je daarover doet. wil je ons iets vertellen inzake De Jong ?quote:
Wat zegt DIT over ons aller Ajaxquote:Op zondag 19 januari 2020 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
Valencia gaat volledig voor schut bij Mallorca. 3-0 na 40 minuten; lachwekkende performance. Dani Parejo tot overmaat van ramp ook geschorst voor Barça-thuis.
Dat we flink pech hadden dat cruciale spelers voor het diepe aanvalsspel juist die periode blessa warenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zegt DIT over ons aller Ajax
niets.. staat er los van..quote:Op zondag 19 januari 2020 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zegt DIT over ons aller Ajax
Matige speler, niveautje VVV.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:34 schreef manny het volgende:
[..]
dat zijn 2 posts die je daarover doet. wil je ons iets vertellen inzake De Jong ?
wie was die man die de hele tijd tegen hem stond te praten, en naast hem stond / zat ? (ik vrees een groots voetballer die ik blijkbaar niet herken...)quote:Op zondag 19 januari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Quique Setien is weer terug. God is groot.
Dat is zijn trouwe assistent Eder Sarabia. Al sinds Setien Las Palmas en Betis coachte.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:10 schreef manny het volgende:
[..]
wie was die man die de hele tijd tegen hem stond te praten, en naast hem stond / zat ? (ik vrees een groots voetballer die ik blijkbaar niet herken...)
check.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zijn trouwe assistent Eder Sarabia. Al sinds Setien Las Palmas en Betis coachte.
1-0 winst tegen de meest slechte club ter wereld, wat een genot.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Quique Setien is weer terug. God is groot.
En na 20 minuten nog een megakans op de 2-0 voor Ibiza. Wedstrijd voor de eeuwigheid voor zo'n club. En ook weer erg zuur dat ze twee minuten verwijderd van een verlenging waren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:52 schreef DeeBee het volgende:
Lachwekkend matig team van Barca als je die opstelling zo bekijkt.
Griezmann 72, 90+4. Vrij smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |