hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:TS
Bij ons is het gewoon een kwestie van de klassen Economie en Ondernemen vermijden.
De rest van de kinderen is een stuk aangenamer.
Veel allochtonen bij die vakkenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo trekken die dat aan? zijn niet de vakken die ik verwacht had, eerder maatschappijleer of biologie ofzo
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenquote:Op maandag 13 januari 2020 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
reacties op deze tweet zijn echt heerlijktwitter:xbethdeakin twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 01:41:32Wow fight In kens kebab https://t.co/WcvGgE2kqY reageer retweet
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vent blijft gewoon chill zijn kebabje opetenWat een god
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzuquote:Op maandag 13 januari 2020 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de memes die mensen ervan maken zijn ook heerlijken die knakker die zwaait naar de camera
ze zijn allebei equally annoyingquote:Op maandag 13 januari 2020 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ugh die sander phillipse is echt de meest vreselijke persoon die ik ken, nog irritanter dan arzu
Wat Orwelliaans van jequote:
Messias is goedquote:
voorspelbaarquote:
Dracula is bbc.quote:
Ja heb al 1 aflevering gekekenquote:
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.quote:
Heb boek al gelezen dus wist plot al wel redelijkquote:Op maandag 13 januari 2020 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eindelijk iets serieus over vampieren en geen tienermeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |