Of beter let je gewoon op het verkeer als je aan het autorijden bent ipv (stom) gelul wat wel kan wachten.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef yosander het volgende:
In de auto is bellen toch wel makkelijker hoor. Ook als je meteen iets moet weten
Ok boomer. Ik bel voor werk dus dat kan niet altijd wachten. Laat staan dat ik tijd heb om elke keer stil te gaan staanquote:Op zondag 12 januari 2020 20:38 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:
[..]
Of beter let je gewoon op het verkeer als je aan het autorijden bent ipv (stom) gelul wat wel kan wachten.
Ben ook geen beller. Veel te dwingend, van die bel mensen.
quote:
Ik let dan liever gewoon op het verkeer.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:49 schreef Linkse_krijger het volgende:
Overigens bel ik liever als ik in de auto zit dan dat ik app.
Want als je belt let je niet op? Ik heb het uiteraard over handsfree bellen.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik let dan liever gewoon op het verkeer.
Zeg dat dan. Pfff.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Want als je belt let je niet op? Ik heb het uiteraard over handsfree bellen.
Ik heb vooral wat belafspraken in de auto, het is niet alsof ik wiskundige vraagstukken op zit te lossen in de auto.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:
Je wilt hiermee zeggen dat handsfree bellen geen enkel effect heeft op je rijgedrag? Dat je met je volle 100% aan het opletten bent, en ook met 100% een gesprek aan het voeren bent?
Ik heb hier mijn twijfels over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |