abonnement Unibet Coolblue
pi_190997912
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Punkman het volgende:

[..]

Lol, doe jij dan iets treurneus.
Doe even een leuke boodschap hier ofzo.
Dagen lang geen reactie van jou hier, totdat ik een qoute deed.

Ik noem hem nog een keer: "Storm topic!"

Nee, jij bent een "Feestneus"
Ah ok, ook het concept van een Sc is je niet duidelijk.
pi_190997913
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Zegt degene die zelf ook op zwart is gegaan omdat ze het niet kon hebben dat ze haar taak moest doen. :{w

Hoeveel mods heeft dit clubje wel niet weggejaagd omdat ze niks accepteren en Yvonne ze toch wel beschermd? Dat je zo met jezelf kan leven, prima, maar verwijt niet een ander dat ze het fout doen alleen omdat jullie ouwe zeikerds zijn die het niet kunnen hebben aangesproken te worden.
even quoten voor het nageslacht :)
...
pi_190997916
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Zegt degene die zelf ook op zwart is gegaan omdat ze het niet kon hebben dat ze haar taak moest doen. :{w

Hoeveel mods heeft dit clubje wel niet weggejaagd omdat ze niks accepteren en Yvonne ze toch wel beschermd? Dat je zo met jezelf kan leven, prima, maar verwijt niet een ander dat ze het fout doen alleen omdat jullie ouwe zeikerds zijn die het niet kunnen hebben aangesproken te worden.
Oei !!!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190997922
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, het schijn dat iemand op FOK, niemand van hier, maar iemand haar met dm's bestookte en dat ze daarom op anoniem is gegaan, i.p.v. die user gewoon te blokkeren :P
Oh....
pi_190997926
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Zegt degene die zelf ook op zwart is gegaan omdat ze het niet kon hebben dat ze haar taak moest doen. :{w

Hoeveel mods heeft dit clubje wel niet weggejaagd omdat ze niks accepteren en Yvonne ze toch wel beschermd? Dat je zo met jezelf kan leven, prima, maar verwijt niet een ander dat ze het fout doen alleen omdat jullie ouwe zeikerds zijn die het niet kunnen hebben aangesproken te worden.
Ja, dit soort kleinzielige dingen hoort een mod ook echt niet te posten.

De frustratie spat er echt vanaf. Zwart lijkt me een goede kleur.

Ik vermoed dat je met die eerste zin ook uit de school klapt, heel kinderachtig en vooral dom.
pi_190997938
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, het schijn dat iemand op FOK, niemand van hier, maar iemand haar met dm's bestookte en dat ze daarom op anoniem is gegaan, i.p.v. die user gewoon te blokkeren :P
Ach alsjeblieft, eerste wat een aantal van hier deed was mij opzoeken in het nieuwe subforum om daar nog ff te zeiken. Doe niet alsof het altijd aan een ander ligt alleen omdat een admin je de hand boven het hoofd houd.
pi_190997941
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan wijs je ze op LIF, SOP, OUD, ESF, SHO, DRT, F1, VBL, TV, FS, FHF, 40+ plek zát.
Ik heb mijn weg daarnaar toe al gevonden :N
Mis Utopia eigenlijk helemaal niet :@
  zondag 12 januari 2020 @ 18:30:24 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_190997942
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:23 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Want die is uit het niets op anoniem gegaan, omdat ze zulke leuke reacties kreeg van users. _O-
Ik denk dat dat vooral een soort theatrale manier is om onderwerp van gesprek te worden. Punkmans heeft het maar over dm's maar niemand weet wie die gestuurd heeft en Yv. kan het gewoon zien en die heb ik ook niet zien ontploffen over zoveel onrecht. Tsja ........
pi_190997951
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik heb mijn weg daarnaar toe al gevonden :N
Mis Utopia eigenlijk helemaal niet :@
JE MOET HET MISSEN!
pi_190997956
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dit soort kleinzielige dingen hoort een mod ook echt niet te posten.

De frustratie spat er echt vanaf. Zwart lijkt me een goede kleur.

Ik vermoed dat je met die eerste zin ook uit de school klapt, heel kinderachtig en vooral dom.
Niks geheims aan dat sas op zwart is gegaan. Ik heb nooit iets gelekt van iemand, ook niet al die bagger die ik in pm en dm heb gehad.
pi_190997961
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah ok, ook het concept van een Sc is je niet duidelijk.
Nee, ik ben dom.
En het afzeiken (niet naar mij) gaat gewoon door.
Omdat je een beschermd laagje hebt.

Keurig om iemand af te zeiken, top klasse,met z'n alleen tegen 1.
pi_190997962
Ok, je bent dus ook duidelijk ontevreden over
Yvonne.
pi_190997966
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral een soort theatrale manier is om onderwerp van gesprek te worden. Punkmans heeft het maar over dm's maar niemand weet wie die gestuurd heeft en Yv. kan het gewoon zien en die heb ik ook niet zien ontploffen over zoveel onrecht. Tsja ........
Nee, want dat is lekken he, en dat mag dus niet. En yvonne die weet dondersgoed wat een bagger wij allemaal over ons heen hebben gekregen.
pi_190997969
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:31 schreef Punkman het volgende:

[..]

Nee, ik ben dom.
En het afzeiken (niet naar mij) gaat gewoon door.
Omdat je een beschermd laagje hebt.

Keurig om iemand af te zeiken, top klasse,met z'n alleen tegen 1.
Hoe de neuk ben ik beschermd, ik kreeg ban na ban. |:(
pi_190997975
Wij hebben alles gedaan.
Ik vind het wel ietwat teveel eer, maar ach....
  Admin zondag 12 januari 2020 @ 18:32:27 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190997977
Weet je wat nou hetleuke is, ik zit mobiel en zit op te passen, dms gaan aan me voorbij maar ik begreep dat ik eik overal de schuld van ben?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190997983
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Niks geheims aan dat sas op zwart is gegaan. Ik heb nooit iets gelekt van iemand, ook niet al die bagger die ik in pm en dm heb gehad.
wat?
...
pi_190997984
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:31 schreef mootie het volgende:
Ok, je bent dus ook duidelijk ontevreden over
Yvonne.
Het is y geen Y :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190997989
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:32 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat nou hetleuke is, ik zit mobiel en zit op te passen, dms gaan aan me voorbij maar ik begreep dat ik eik overal de schuld van ben?
Met ons....wij oldbies samen...
pi_190997990
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ach alsjeblieft, eerste wat een aantal van hier deed was mij opzoeken in het nieuwe subforum om daar nog ff te zeiken. Doe niet alsof het altijd aan een ander ligt alleen omdat een admin je de hand boven het hoofd houd.
Je maakt jezelf wel erg belangrijk. Beetje jammer.

Ooooh Sop, snel allemaal, Soul zit er!
pi_190998000
Edit: probeer het eens zonder een ander ziektes toe te wensen. :{

[ Bericht 74% gewijzigd door Greys op 12-01-2020 19:11:27 ]
pi_190998003
quote:
17s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

Met ons....wij oldbies samen...
Ja jij slijmt ook wel lekker.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 12 januari 2020 @ 18:33:48 #198
241662 Jian
Well, well, well
pi_190998004
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Zegt degene die zelf ook op zwart is gegaan omdat ze het niet kon hebben dat ze haar taak moest doen. :{w

Hoeveel mods heeft dit clubje wel niet weggejaagd omdat ze niks accepteren en Yvonne ze toch wel beschermd? Dat je zo met jezelf kan leven, prima, maar verwijt niet een ander dat ze het fout doen alleen omdat jullie ouwe zeikerds zijn die het niet kunnen hebben aangesproken te worden.
Dit doet zo ongelofelijk veel pijn ........ ;(
pi_190998005
ff een lekkere snuif in het kleuterpeuterhaar en je wordt weer helemaal zen yvonne.
pi_190998007
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Niks geheims aan dat sas op zwart is gegaan. Ik heb nooit iets gelekt van iemand, ook niet al die bagger die ik in pm en dm heb gehad.
Nee lampie, je meldt er een reden bij...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')