Absoluut, ben ik met je eens.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:14 schreef mootie het volgende:
Ma
[..]
Maar ik neem aan dat je wel snapt dat een dood subforum niet open kan worden gehouden voor een user of 5. Of ze zich nou ergens anders wel of niet op hun gemak voelen.
Ik denk dat het niet zozeer verbazing is als dat ze het gewoon jammer vinden. Houdt niet in dat het niet gewoon moet gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:20 schreef yvonne het volgende:
MED / UTO gaat sluiten
Het staat al sinds 24 december in MED, er werd daarvoor al tijden over gesproken achter de schermen, het is gepost in UTO zelf, dus waar de verbazing vandaan komt dat UTO het archief ingaat is me een compleet raadsel.
Ahhh gewoon met Jorrie gepost dus tochquote:Op zondag 12 januari 2020 17:20 schreef yvonne het volgende:
MED / UTO gaat sluiten
Het staat al sinds 24 december in MED, er werd daarvoor al tijden over gesproken achter de schermen, het is gepost in UTO zelf, dus waar de verbazing vandaan komt dat UTO het archief ingaat is me een compleet raadsel.
Ik hoor er eigenlijk niemand over.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer verbazing is als dat ze het gewoon jammer vinden. Houdt niet in dat het niet gewoon moet gebeuren natuurlijk.
Mensen gaan het gewoon missen.
Is ook zo.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie alleen een programma dat afgelopen is en een forum dat het archief in gaat. Gewoon leesbaar.
Oudere topics zijn er ook gewoon nog.
Opgelost.
Drie tot en met vijf weken na het einde van het programma is dat toch niet heel vreemdquote:Op zondag 12 januari 2020 17:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer verbazing is als dat ze het gewoon jammer vinden. Houdt niet in dat het niet gewoon moet gebeuren natuurlijk.
Mensen gaan het gewoon missen.
Man, jij komt er steeds weer mee. Als jij nou lekker op zou houden, kraait er geen haan meer naar.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar het gezeur hoe slecht het was op Fok!, hoe beroerd het werd gemod komt mij de strot uit.
En zelfs hier nu in RLS blijft zich dat herhalen.
En zelfs een oud RLs topic wordt hier nog terug gehaald hoe slecht er werd gehandeld.
It's same old same old, en het gezeur hoort erbij.
Maar Fok! is toch ook Fok!, dat we niet gelijk alles over boeg gooien omdat een paar users het er niet mee eens zijn.
Ik wel. Maar goed, aan alles komt een eind, zo is het gewoon.quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2020 17:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Drie tot en met vijf weken na het einde van het programma is dat toch niet heel vreemd
Laat ik het anders zeggen, in topics lees ik er niks over.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik wel. Maar goed, aan alles komt een eind, zo is het gewoon.
[..]
Nee tuurlijk niet
Hier hoef je dat ook bijna niet te posten natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, in topics lees ik er niks over.
*gooit armen de lucht in*quote:
In andere topics lees ik het ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hier hoef je dat ook bijna niet te posten natuurlijk.
Nou ja weet je wat het ook is? Ook een boel van de uto users zijn er pas met uto gekomen, en die zijn rls helemaal niet gewend. Het is natuurlijk geen reden om een niet relevant forum open te houden, maar ik begrijp het wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:27 schreef DKUp het volgende:
RLS is weer open om er nog een soort van over te praten dus er is ruimte. Als je het niet prettig meer vind dan is het misschien gewoon tijd om even te stoppen of door je angst heen te gaan.
Ik ben de draad kwijt, en Het balkon.quote:
Ik ben blij dat je het allemaal begrijpt.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het ook is? Ook een boel van de uto users zijn er pas met uto gekomen, en die zijn rls helemaal niet gewend. Het is natuurlijk geen reden om een niet relevant forum open te houden, maar ik begrijp het wel.
Komt omdat het geen FOK!kers zijn, merendeels voorbijgangers. Het gros kwam al nooit buiten de COS.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het ook is? Ook een boel van de uto users zijn er pas met uto gekomen, en die zijn rls helemaal niet gewend. Het is natuurlijk geen reden om een niet relevant forum open te houden, maar ik begrijp het wel.
Ja.....quote:Op zondag 12 januari 2020 17:30 schreef Soulraven het volgende:
Anyway, moraal van het verhaal, er is optijd gemeld dat het dichtging en het is in feite nu al langer open dan ook ik vanuit ging.
We" zijn de oude dinosaurussen van het "faciliteren"?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, jij komt er steeds weer mee. Als jij nou lekker op zou houden, kraait er geen haan meer naar.
‘We’ hebben trouwens wel de Cos over een heel andere boeg gegooid om nieuwe users te faciliteren.
Niks ergs, 3 users vinden het jammer dat UTO sluit, Punk maakt zich druk om ouwe koeien (hihaho). Klaarquote:Op zondag 12 januari 2020 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt, en Het balkon.
Dan wijs je ze op LIF, SOP, OUD, ESF, SHO, DRT, F1, VBL, TV, FS, FHF, 40+ plek zát.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wut?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
We" zijn de oude dinosaurussen van het "faciliteren"?
Die, op mijn dank na, 1 post per dag plaatsen?
Die bedoel je?
Tijdens Secret Story keek ik hier ook wel eens mee, volgens mij was ik 13 of 14. Pas vijf jaar later tijdens UTO werd ik lid en sindsdien in meerdere fora te vinden hierquote:Op zondag 12 januari 2020 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mwah, in sommige dingen wel ja. En ik neem aan dat sommige mensen het cossen ook wel erg missen. Voor sommigen was het toch een groot gedeelte van hun dag. Ging veel werk in zitten.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt omdat het geen FOK!kers zijn, merendeels voorbijgangers. Het gros kwam al nooit buiten de COS.
En wat is dat met RLS. RLS gewend zijn? Alsof het een heel andere wereld is.
Secret story stond bij ons 24/7 aan, mijn zusje viel ermee in slaap zelfs.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijdens Secret Story keek ik hier ook wel eens mee, volgens mij was ik 13 of 14. Pas vijf jaar later tijdens UTO werd ik lid en sindsdien in meerdere fora te vinden hier![]()
Ja het is een tijd van komen en gaan. Jaren heel actief en maanden niet.
Nee, want je draait alles om. Wat ik denk te begrijpen van wat je zegt is totaal niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij bent echt niet dom, dit snap je heus wel.
Absoluut, maar 40+ zit niet echt te wachten op oud cossers, sop heeft geen sc natuurlijk, en het thema van het subforum moet je ook maar net liggen. Er zijn toch verrassend veel die echt voor de rls'en kwamen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wijs je ze op LIF, SOP, OUD, ESF, SHO, DRT, F1, VBL, TV, FS, FHF, 40+ plek zát.
Omgomgomg ik heb een idee!quote:Op zondag 12 januari 2020 17:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Absoluut, maar 40+ zit niet echt te wachten op oud cossers, sop heeft geen sc natuurlijk, en het thema van het subforum moet je ook maar net liggen. Er zijn toch verrassend veel die echt voor de rls'en kwamen.
Dat zou betekenen dat ik een spelletje met je speel. Daar ben ik toch veel te dom voor.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:33 schreef mootie het volgende:
N
[..]
Nee, want je draait alles om. Wat ik denk te begrijpen van wat je zegt is totaal niet wat ik bedoel.
Nee, dat betekent alleen maar dat je niet begreep wat ik bedoelde...quote:Op zondag 12 januari 2020 17:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een spelletje met je speel. Daar ben ik toch veel te dom voor.![]()
quote:
Of jij begrijpt niet wat ik bedoel, ja, zo blijven we bezig.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat betekent alleen maar dat je niet begreep wat ik bedoelde...
Zo lopen we een beetje in een cirkeltje moots.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:36 schreef mootie het volgende:
Idee
[..]
[..]
Omgomgomg ik heb een idee!
RLS!!
Preciessssss!quote:Op zondag 12 januari 2020 17:39 schreef Charmian het volgende:
* Charmian wacht geduldig op een nieuwe RLS in RLS
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Absoluut, maar 40+ zit niet echt te wachten op oud cossers, sop heeft geen sc natuurlijk, en het thema van het subforum moet je ook maar net liggen. Er zijn toch verrassend veel die echt voor de rls'en kwamen.
Zwaai dan even lul, is wel het minste dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:38 schreef Jian het volgende:
Nog niet uitgediscussieerd hier? Godsamme er valt helemaal niets te bediscussiëren toch. Utopia is afgelopen, klaar. Het subforum gaat dicht, volkomen logisch. Er zijn nog wat topics waarin users nog wat kwijt willen, nou prima zorgen we voor op FOK. Nou FOK bedankt hè, keurig en met begrip afgehandeld.
Wat valt er nu nog te zeiken dan? En dan heb ik het niet over Punkman, daar moet je gewoon vriendelijk naar zwaaien en dan doorgaan waarmee je bezig bent/was, godsamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |