SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even de EU-QSchool bekeken
Ik ga voor een finaleplek van Vandenbogaerde. Geen idee waar Kleermaker in het schema terechtkomt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben jij niet voor Vindaloo?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
Conclusie UK na een uitvoerige analyse: bovenste helft krijgt waarschijnlijk een goede winnaar, onderste helft krijgt ellende. Edhouse hep een vrijstelling.
Onderin kan alleen Heta of J. O'Shea de dag redden.
Sorry, het beste paard struikelt ook wel eens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij niet voor Vindaloo?
Die legt ie zich het rest van het jaar wel op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit voor een levenslange speelverbod voor Prakash Jiwa
Hij is wel genaturaliseerd toch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit voor een levenslange speelverbod voor Prakash Jiwa
Hij speelt al jaren mee met Q school en UK open dus neem aan dat hij in Engeland woontquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:49 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hij is wel genaturaliseerd toch?
Anders zou ik hem vriendelijk verzoeken om naar de Asian tour op te rotten
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:58 schreef Pino112 het volgende:
51.8 gemiddeld, genot weer hoor
Op naar de 40-45.
Net zo slecht als zijn broer zo te zien.quote:
Die naam voorspelde sowieso al weinig goeds.quote:
Maar dat gemiddelde haal je dus al, als je blind op het bord gooit zo wat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die naam voorspelde sowieso al weinig goeds.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Wie is dat, Kevin Thomas of Tomas Kevin? Die gooit bijna 100 gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |