SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door El-Stinho op 16-01-2020 11:26:25 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Een zware slag voor Yannick, het altijd criminele natuurtalent Cadby dat niet mee kan doen. R.I.P.quote:
Alsof je kanker en AIDS tegenlijk krijgt. Wat een matig begin van de dag zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Corrie heeft zich uitgeschreven.
Mirror Man is een mazzelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even de EU-QSchool bekeken
Ik ga voor een finaleplek van Vandenbogaerde. Geen idee waar Kleermaker in het schema terechtkomt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben jij niet voor Vindaloo?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
Conclusie UK na een uitvoerige analyse: bovenste helft krijgt waarschijnlijk een goede winnaar, onderste helft krijgt ellende. Edhouse hep een vrijstelling.
Onderin kan alleen Heta of J. O'Shea de dag redden.
Sorry, het beste paard struikelt ook wel eens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij niet voor Vindaloo?
Die legt ie zich het rest van het jaar wel op.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit voor een levenslange speelverbod voor Prakash Jiwa
Hij is wel genaturaliseerd toch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit voor een levenslange speelverbod voor Prakash Jiwa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |