SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Ja, altijd op maandagochtend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:48 schreef Mariposas het volgende:
Dat zijn hele mooie strepen, gefeliciteerd !
Thuis gewerkt afgelopen maand?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
3 dagen tot NOD
1 dag tot NOD
1 dag na NOD
Ik meld me weer voorzichtig! Durf nog niet echt blij te zijn en wilde eigenlijk wachten met delen, maar deze laatste mooie streep kon ik niet niet-delen.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
3 dagen tot NOD
1 dag tot NOD
1 dag na NOD
Ik meld me weer voorzichtig! Durf nog niet echt blij te zijn en wilde eigenlijk wachten met delen, maar deze laatste mooie streep kon ik niet niet-delen.Oh heerlijk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:12 schreef Jentin het volgende:
Gefeliciteerd, Duman! Nog zo'n knapperd als U. in de maak
Zo leuk dat onze baby’s nu grote broer worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:22 schreef PKM het volgende:
Gefeliciteerd @:D.U.M.A.N.
Leuk weer samen zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |