Dat zitten wij hier ook al een tijdje te roepen. En na deze fittie lijkt me daar haast toch geen ontkomen meer aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel bezig om te besluiten wie de coaches het volgende seizoen zijn. Lil’ Kleine eruit mag ik hopen......
Wie willen we dan als coach? ^^quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zitten wij hier ook al een tijdje te roepen. En na deze fittie lijkt me daar haast toch geen ontkomen meer aan?
Er is wel duidelijk een stuk weggeknipt.
Van mij mag het zelfs André van Duin zijn; alles beter dan dat chagrijnige kleine pestventje die allen maar dingen kan zeggen als: "Ik ben blij dat ik Waylon/Anouk niet ben en dat hij/zij de keuze moet maken."quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wie willen we dan als coach? ^^
Ik zou Dinand wel willen, maar daar is vast heel Fok het niet mee eens.
Yeps, maar wie danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het zelfs André van Duin zijn; alles beter dan dat chagrijnige kleine pestventje die allen maar dingen kan zeggen als: "Ik ben blij dat ik Waylon/Anouk niet ben en dat hij/zij de keuze moet maken."
Het ‘kankerhoer’ incident was nav heel rake opmerking van Anouk dat die rappers meededen vanwege hem en Ali en dat hij daarom mening moest geven?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zitten wij hier ook al een tijdje te roepen. En na deze fittie lijkt me daar haast toch geen ontkomen meer aan?
Er is wel duidelijk een stuk weggeknipt.
Klopt, dat had ik gemist?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Het ‘kankerhoer’ incident was nav heel rake opmerking van Anouk dat die rappers meededen vanwege hem en Ali en dat hij daarom mening moest geven?
Geen idee. Zal wel weer iemand moeten zijn waar de hedendaagse jeugd tegenop kijkt. Geen ouwe rot in 't vak denk ik.quote:
Ik vond dat boze gastje sowieso wel geinig met zijn sneer naar Lil' Kleine over dat hij de jeugd aan de drank en drugs geholpen zou hebben of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:20 schreef potjecreme het volgende:
Had de dissen bij de rapbattle niet goed verstaan.
Ah, de echte ruzie vond blijkbaar achter de schermen plaats: https://www.televizier.nl(...)-anouk-en-lil-kleinequote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:32 schreef DKUp het volgende:
In de reclame was ook te zien dat mensen van de productie erbij stonden. In de uitzending was daar helemaal niks van te zien. Dit zag er ook totaal niet uit als een ruzie, knap werk in de grote knip-en-plak show van Ome Sjohn de Mol.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:14 schreef Cherryberry het volgende:
Kan ik ergens de rapteksten van de drie rappers teruglezen? Vond het erg lastig te volgen
Lol, ook dat heb ik dus niet verstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik kan me wel iets herinneren van dat eentje iets rapte over dat de ander dakloos was geworden omdat hij van huis was weggelopen vanwege zijn agressieve pa.
https://www.gids.tv/video(...)-sean-battle-ronde-3 Astu!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:27 schreef Cherryberry het volgende:
[..]
Lol, ook dat heb ik dus niet verstaan.
Als Ali rapt versta ik hem wel altijd. Eminem ook, maar dit ging gewoon te snel.
En dan ook nog eens een rap battle waarin hij gedisst werd!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Cherryberry het volgende:
Dank je <3
Helaas blijven deze filmpjes sinds kort eindeloos bufferen op mijn telefoon en lukt het niet om ze af te spelen. Ik zal het als ik thuis ben nog een keer proberen op de PC.
En Lil Kleine moet er echt uit!
Hij kan geen commentaar geven, nota bene op een rap battle! Kom op gast, werk voor je centen!
Ik hoorde van wat mensen ‘die er verstand van hebben’, dat die battle echt best goed was.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een rap battle waarin hij gedisst werd!Hoe sneu ben je dan dat je niks zegt, en achteraf snauwt dat het slecht was? Hij liet zichzelf deze keer wel HEEL erg kennen!
Ik denk dat hij aardig wat respect verloren heeft hier en daar. Maar daar heeft hij sowieso toch schijt aan.
Haha okee dan!quote:Op zondag 12 januari 2020 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoorde van wat mensen ‘die er verstand van hebben’, dat die battle echt best goed was.
Dus “het was heel slecht” was gewoon kleinzerigheid van hem, omdat hij in de zeik werd genomen.
En die jongens nog ‘kinderen’ noemen ook. Wat een sukkeltje.
Iemand bij shownieuws (of zoiets) zei: als een voetballer niet wil voetballen, wordt hij ontslagen’, erop hintend dat Kleine volgend jaar vast niet meer op de stoel zit. Deze week wordt over de jury van volgend jaar beslist, begreep ik.
Snelle lijkt me daar veel te bescheiden voor. In elk interview staat hij met grote verbaasde ogen te vertellen dat hij niet snapt wat hem overkomt en dat hij ‘gisteren’ nog nachtportier was. Ik denk dat hij dit nog niet aandurft. Voor het geld hoeft hij het ook niet per se te doen, denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:24 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat Ome Sjohn heel veel geld over heeft om Snelle als coach te hebben en het programma op SBS6 te krijgen.
De advocaten zullen het nog wel druk hebben van RTL en Talpa.....
Die dan een of andere veertiger, die veel beter zingt dan zijzelf, moet uitleggen hoe het moet.quote:
Dat is nu ook met kleine en aliquote:Op zondag 12 januari 2020 16:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die dan een of andere veertiger, die veel beter zingt dan zijzelf, moet uitleggen hoe het moet.
Dit zou goed kunnenquote:Op maandag 13 januari 2020 09:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zal wel Andre Hazes jr worden, zelfde type.
Die draait nu al warm bij de Voice Senior in België. Dus wie weet.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dit absoluut!quote:Op zondag 12 januari 2020 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Maakt niet uit wie ze er neerzetten. Slechter dan Lil Kleine is bijna niet mogelijk.
Als ze hiermee doorgaan, maakt TVOH zich volstrekt ongeloofwaardig.
Zelfs hem zou ik idd een minder slechte keuze vinden, ja!quote:Op maandag 13 januari 2020 09:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Inderdaad een grote kans, misschien iemand als Thomas Berge ook als jongere generatie ambassadeur Nederlandstalig?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou me ook niet verbazen inderdaad. Heeft hij jonge fans? Of huismoeders?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Inderdaad een grote kans, misschien iemand als Thomas Berge ook als jongere generatie ambassadeur Nederlandstalig?
Dat zie ik ook nog wel eens gebeuren misschien niet nu maar over een paar jaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nielson zou een veelzijdige coach zijn. Heeft een rapachtergrond, kan zingen, ook aan een talentenjacht meegedaan, is succesvol en rijzende ster in NL.
Hey vriend. Ja jammer wel ik zou hem echt perfect vinden daarvoor.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zie ik ook nog wel eens gebeuren misschien niet nu maar over een paar jaar.
Borrelnootje![]()
Nou, hij kwam gek genoeg al maar ter sprake als kandidaat voor het ESF.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:30 schreef Chiappucci het volgende:
Is Thomas Berge nog relevant anno 2020?
Expeditie Robinsonquote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, hij kwam gek genoeg al maar ter sprake als kandidaat voor het ESF.
Dat verbaasde me nogal. Geen idee waarom hij bij zo veel mensen op het netvlies zat.
God zij gedankt dat hij het niet is geworden.
Was hij ooit relevant?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:30 schreef Chiappucci het volgende:
Is Thomas Berge nog relevant anno 2020?
Ja, en zat hij soms in Beste Zangers of zo? Want ik hoorde zelfs Edsilia Rombly kortgeleden zeggen dat Berge zo’n fantastische zanger is en best naar het ESF kon.quote:
Dat was de bedoeling dit seizoen. Niet gebeurd waarom geen ideequote:Op maandag 13 januari 2020 23:28 schreef dollce het volgende:
Moet het persé een man zijn? Ik dacht zelf altijd dat Sanne Hans gewoon terug zou komen, maar niet dus.
X-Factorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Die Richie heb ik gemist in de audities. Die deed toch al eerder mee
Hij vergiste zich en had Tino Martin in gedachtenquote:
Geen idee, maar ik moest dan Daniel Ricciardo denken vanwege die smilequote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Die Richie heb ik gemist in de audities. Die deed toch al eerder mee
Maar echtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij vergiste zich en had Tino Martin in gedachten
Die zingt ook wel eensquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moest dan Daniel Ricciardo denken vanwege die smile
Hij is wel succesvol, Richie uhhhquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moest dan Daniel Ricciardo denken vanwege die smile
Owja verrek met die langharige erbijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Richie was ook een van LA The Voices natuurlijk.... beetje categorie Rachel van K-Otic om het nu voor de 4e keer opnieuw te proberen
Ergens ook wel terecht, als je al zoveel kansen hebt gehad en ook een carriere hebt gehad....quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Richie gekilled op ervaring en leeftijd
Als dat telkens een argument is moeten ze repeaters uitsluitenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:41 schreef IxCalypso het volgende:
Hmmm ja, maar ik vind wel Richie overduidelijk beter en een prettigere stem hebben al snap ik wel dat ze gaan voor nieuw.
Ja dat zouden ze dan inderdaad moeten doen. Maarja dat doen ze niet dus had ik Richie door laten gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat telkens een argument is moeten ze repeaters uitsluiten
Zij was leuker, Richie was beterquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:42 schreef mousemicky het volgende:
Maar vonden jullie Richie dan ook beter? Ik had niet echt een voorkeur, vond haar ook leuk.
Dat heb ik nou ook, ik hoop haast dat Waylon stealt, want ik wil van dr afquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:43 schreef babette21 het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren of die Céline goed was of niet, maar vind haar echt zó irritant![]()
Ik ookquote:
Ja elke keer kut zeggen, staat ook zo charmant.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:43 schreef babette21 het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren of die Céline goed was of niet, maar vind haar echt zó irritant![]()
Ze hebben hier denk ik wat extra blokken geplakt om Jinek te ontzienquote:
maar echt he, zou een prachtig koppel zijn.quote:
^^quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef MissJ het volgende:
Lil Kleine kiezen als je ook voor Waylon kan kiezen. WTF![]()
![]()
Tja, het was ook een kansberekeningquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef MissJ het volgende:
![]()
Ze wilde zekerheidquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef MissJ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, het was ook een kansberekening
ja dat zal het dan wel geweest zijn. Of het feit dat ze jong is en die jonkies Lil Kleine wel tof vindenquote:
Die gaat miss nog iemand anders stelenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef MissJ het volgende:
![]()
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:08 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind dat gastje in het rood wat eng, brrr gives me the creeps....
Ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef ato het volgende:
Ik denk dat ik Lars en die iets stevige jongen de beste vond.
Ik moest hardop lachen toen ze dat zeiquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef mousemicky het volgende:
Ik ga voor het zwarte jackie. Is dat Lars?
En filialleider van de mediamarkt in Roermond
En ze had nog gelijk ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ze dat zei
Dan is er altijd wel één die om zn veel te flauwe woordgrappen lachtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zitten er in hemelsnaam 4 sidekicks bij Gerard Ekdom, wat overdreven
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik ga ook voor Sanne. Iets in Daphne’s stem klonk net niet prettig.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:27 schreef babette21 het volgende:
Heb ik de memo gemist dat blousen tegenwoordig zo gedragen moeten woorden?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:27 schreef TheVulture het volgende:
die in dat verschrikkelijke Kiss-shirt was een tandje beter
Leuk shirtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:27 schreef TheVulture het volgende:
die in dat verschrikkelijke Kiss-shirt was een tandje beter
Die moeten ze echt postnataal verwijderen jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:28 schreef mousemicky het volgende:
En Kleine wil weer eens geen keuze maken...
Welkequote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zit dat irritante mokkel er nog
Die Celinequote:
quote:
Ik ben echt totaal vergeten hoe goed ze wasquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:33 schreef Alura. het volgende:
[..]
Zou het wel lullig vinden als zij er nu nog uit gaat. Ze zit er al sinds de eerste battle
Kut bedoel je toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:33 schreef Alura. het volgende:
[..]
Zou het wel lullig vinden als zij er nu nog uit gaat. Ze zit er al sinds de eerste battle
Ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal vergeten hoe goed ze was
Met al die speldjesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:34 schreef mousemicky het volgende:
Wat is dat voor enge potloodventerjas?
Godverquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Die styling, sinds wanneer zijn jassen van een Duitse kampcommandant weer hip?
Henkie...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:37 schreef MissJ het volgende:
ik ga voor die gozer met haar (dat zou Chantal van MAFS niet zeggen)
Dat leer je niet zomaar afquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Denk wel dat Ali laaiend is over die handbewegingen
Oeh ja, dat nummer is echt heerlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:39 schreef IxCalypso het volgende:
Had dan lekker over the top Az Yet -Last Night gezongen, maar Re-play...
Heb zelfs een cd van henquote:
maar echtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Lil Kleine wil ook even kritisch uit de hoek komen... de man die zelf de meest verachtelijke Nederlandstalige muziek geweldig vindt
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Stond Kes nu bij Ali B? Die had toch verloren van Ayoub of mis ik iets
Ja heb nog even teruggekeken, maar het stond er echt... wat een blunderquote:
Nee lil lieverdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar ze stond in het plaatje op TV bij Ali Bquote:
Ja klopt, nu bij lil.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Oh zag ik nietquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ze stond in het plaatje op TV bij Ali B
En dat isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:47 schreef Sfeermaker het volgende:
Nog steeds heb ik geen enkel argument gehoord waarop lil kleine zijn voorkeur baseert. Incapabel. Enkeltje exit parking mediapark. Doe waar je wel goed in bent.
Het is vast een handige kerel, het is knap hoever hij het geschopt heeft zonder enige muzikaliteit.quote:
Dat vind ik sowieso van 99% van rappers en de klasse Femke Louisequote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het is vast een handige kerel, het is knap hoever hij het geschopt heeft zonder enige muzikaliteit
Dit dusquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:55 schreef mousemicky het volgende:
Serieus, wie doet die styling. Mijn vierjarige zoon zou zeggen: wow, mooi cars shirt mama. En dat is geen compliment...
Die rechtse heeft dr trui te heet gewassenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:55 schreef mousemicky het volgende:
Serieus, wie doet die styling. Mijn vierjarige zoon zou zeggen: wow, mooi cars shirt mama. En dat is geen compliment...
Daar doelde ik net dus opquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Wie doet in hemelsnaam die styling daar... die linkse heeft een soort Burger King-personeelsoutfit aan
Ze lijkt op Trijntje Oosterhuis.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Wie doet in hemelsnaam die styling daar... die linkse heeft een soort Burger King-personeelsoutfit aan
Die heeft ook een beroerde kledingsmaak dus het klopt welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze lijkt op Trijntje Oosterhuis.
Het zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:58 schreef ato het volgende:
Doet Patty Zomers (Dolly Dots) niet de vreselijke styling.
Minder irritant dan die bij Waylon op de stoel zitquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Die linkse vond ik bij de audities al irritant
Niet echt een nummer voor d'r inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:05 schreef Alura. het volgende:
Sophia komt toch helemaal niet goed uit de verf met dit lied of ben ik nou gek
Nee eens, was zeker goed, maar iets anders past zoveel beter bij haar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:05 schreef Alura. het volgende:
Sophia komt toch helemaal niet goed uit de verf met dit lied of ben ik nou gek
Lijkt me zo'n type die zichzelf op die manier uitschakeltquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:10 schreef babette21 het volgende:
Als Céline eens wist hoe niet populair ze zich heeft gemaakt door alleen maar weken op een stoel te zitten. Daar gaat haar gunfactor, als ze die al had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |