Misschien moet je doen wat Winny Puhh doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben nog niet 100% healed, want nadat ik in de auto had gezeten had ik weer last van mijn been, maar het lijkt de goede kant op te gaan nu, zeker nu ik een goede stoel heb en niet meer superslecht op de bank hoef te laptoppen.
NEE IK HAD AL GEANTWOORDquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien moet je doen wat Winny Puhh doet.
HEB JE DAT AL GEZIEN.
Ja maar ik dacht misschien heb je nu even 3,5 minuut de tijd, kan je het op je in laten werken en schrijf je er morgen over maar bij nader inzien is het beter als je gewoon het rauwe gevoel neerpent dus wacht maar tot morgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NEE IK HAD AL GEANTWOORD
Ik ga morgen kijken. En een verslag schrijven van een half A4'tje. Nee dat kan ik niet beloven.
Ik wil er morgen vers ingaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht misschien heb je nu even 3,5 minuut de tijd, kan je het op je in laten werken en schrijf je er morgen over maar bij nader inzien is het beter als je gewoon het rauwe gevoel neerpent dus wacht maar tot morgen.
Ga ik het zelf nog een keertje kijken. Ook prima!
Die mensen die je pushen om iets te kijken, zó irritant hè?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NEE IK HAD AL GEANTWOORD
Ik ga morgen kijken. En een verslag schrijven van een half A4'tje. Nee dat kan ik niet beloven.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen die je pushen om iets te kijken, zó irritant hè?
Lijkt het wel een beetje op jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef Dave het volgende:
Is dit de veren in de reet van Merel show?
Voor straf blijf ik je nu pushen tot het einde der tijden!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen die je pushen om iets te kijken, zó irritant hè?
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben nog niet 100% healed, want nadat ik in de auto had gezeten had ik weer last van mijn been, maar het lijkt de goede kant op te gaan nu, zeker nu ik een goede stoel heb en niet meer superslecht op de bank hoef te laptoppen.
Wat doe je haar aan Ceequote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
HEB JE DAT AL GEZIEN.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik verwacht iets met een evil Winnie the Pooh-achtige furry, terwijl dat nergens op gebaseerd is.
Ook een half A4'tje in één zin?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NEE IK HAD AL GEANTWOORD
Kijk jij dan ook die versie dat ze al die kostuums aan hebben?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht misschien heb je nu even 3,5 minuut de tijd, kan je het op je in laten werken en schrijf je er morgen over maar bij nader inzien is het beter als je gewoon het rauwe gevoel neerpent dus wacht maar tot morgen.
Ga ik het zelf nog een keertje kijken. Ook prima!
Gedeeltelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan ik al helemáál niet beloven!
[..]
Ben ik warm?
Gelukkig maar, want Anja gaat het toch niet zienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan ik al helemáál niet beloven!
I'm doomed!!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor straf blijf ik je nu pushen tot het einde der tijden!
Niemand zou moeten doen wat Winny Puhh doet, zelfs Winny Puhh niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
HEB JE DAT AL GEZIEN.
Er is een understated versie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk jij dan ook die versie dat ze al die kostuums aan hebben?Ze hebben ook zo'n "understated" versie. Die vind ik minder want die is minder weird
Ja akoestisch op een kruk. Die versie deden ze ook bij DWDD guilty pleasures.quote:
Deze (Guana nog even niet kijken):quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een understated versie?
Ik heb eigenlijk alleen de Eesti Laul versie gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I.p.v. deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met understated bedoel ik vooral dat de kostuums minder eng zijn, want het nummer is verder precies hetzelfde
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |