Nee vanwege kankerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer in POL bezig geweest?
DOORMETSELEN, Iran nuken.
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.quote:
Waar eindigt dit maatje?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.quote:
IKEAquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga vandaag een IKEA salontafel in elkaar draaien
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Te lang nagezeten bij de vrijmibo?
Oh wacht
Hahahaha!
@:ggmm
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Dank voor de dm.quote:
Beest. (geen prime-time)quote:
Als ik jou eens vertel dat Jonk nummer 1 kandidaat bij PSV is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
Dat zou toch prachtig zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Goeie vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |