Je staat voor lul. Kingroland is onze dorpsgek. Wel een lieve dorpsgek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vind k-pop verachtelijk maar dat komt waarschijnlijk door de documentaire van één of andere westerse mongool die zich via plastische chirurgie heeft laten omtoveren tot k-pop figuur.
Bij nader inzien heb ik misschien niet veel op met K-pop, maar wel met Koreaanse cinema. met als absoluut hoogtepunt de film Oldeuboi (2003). Dae-su Oh! Goeie poging, en absoluut niet te evenaren met de remake van Josh Brolin van 10 jaar later, hoewel hij een goeie poging heeft gedaan en ik van mening ben dat hij de originele film probeerde te respecteren.
Parasite is natuurlijk de publieksfavoriet, en de eerste Koreaanse film die noemenswaardige awards in de wacht sleept (met uitzondering van de praktijken van Kim Jong-Il).
Het is laat, dus zit je me nu voor lul te zetten of heb ik echt een voetbalforum ontdekt met een Koreaans tintje?
Sinds wanneer heb je deze haat jegens mij? Zelfs Dubbelpijn is vriendelijker. Je hoeft de hormonen van je vrouw niet op mij af te reageren! Tjeeninee!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter was je gewoon weggebleven.
Sinds je zo vervelend doet in FC.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je deze haat jegens mij? Zelfs Dubbelpijn is vriendelijker. Je hoeft de hormonen van je vrouw niet op mij af te reageren! Tjeeninee!
Over voetbal?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Ik besef me met elke seconde meer en meer dat ik een rant ben begonnen over Korea in een slowchat over voetbal.
Besef mequote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Ik besef me met elke seconde meer en meer dat ik een rant ben begonnen over Korea in een slowchat over voetbal.
Lekker bezig maat!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zo naar de gym @:Lenny_leonard
Besef me metquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Jullie probleemquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. @:ggmm en ik hebben je gemist.
Nee. Dit kan niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Flikker op tering NSBersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. @:ggmm en ik hebben je gemist.
Jij wilde toch graag stoppen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds je zo vervelend doet in FC.
Nee vanwege kankerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer in POL bezig geweest?
DOORMETSELEN, Iran nuken.
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.quote:
Waar eindigt dit maatje?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.quote:
IKEAquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga vandaag een IKEA salontafel in elkaar draaien
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Te lang nagezeten bij de vrijmibo?
Oh wacht
Hahahaha!
@:ggmm
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Dank voor de dm.quote:
Beest. (geen prime-time)quote:
Als ik jou eens vertel dat Jonk nummer 1 kandidaat bij PSV is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
Dat zou toch prachtig zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Goeie vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |