Gewoon het boek zelf.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Hoe lees je die?
Ik heb een kobo plus abbo, dus dan kun je voor 10 euro per maand alles lezen wat er beschikbaar is ( en dat is best veel )
Ja, ik vind het best fijn hoor zoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Gewoon het boek zelf.![]()
Ik heb wel een ereader, een goedkopere kindle om uit te proberen maar ik vond het niet fijn.![]()
Die ligt nu ergens stof te happen.
Ik heb een super grote backlog met van alles en nog wat. Mijn vader is `een super grote vriendeloze nerd`, sharing is caring.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse boeken zijn best duur wel
Was ook niet heel serieus bedoeldquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:02 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Tja, ik woon niet in een stad, dus zoveel bibliotheken zitten hier niet.
Verder vind ik het best prettig om alleen maar te hoeven klikken om een ander boek te downloaden.
True dat. Ik ruil vaak boeken met vrienden, en voor bijna alle Engelstalige boeken gebruik ik thebookdepository.com (ze hebben ook een paar boeken in het Nederlands, maar niet veel)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse boeken zijn best duur wel
Ik lees ook eigenlijk nooit Nederlands. Mijn sex leven kan in day topic. Was wel wat minder dan 34 hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gezien het feit dat je hier nauwelijks een zin fatsoenlijk Nederlands uit je toetsenbord weet te krijgen en je recent een topic hebt geopend dat je 34 keer per dag kan klaarkomen neem ik het allemaal niet heel serieus, dat moet je me vergeven.
Dat past meer bij iemand die op fok woont en allemaal verzonnen shit neer zet op het forum. Wie doet dat ook alweer..... Ow ja die kneus van een Wollah. En ik zal je reactie ook alvast neerzetten spaart je weer wat moeite :quote:
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:02 schreef Puk1234 het volgende:
Zijn meestal ook niet al te slimme mensen.
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar door te lezen verbeedt je je horizon.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:02 schreef Puk1234 het volgende:
Mensen die denken dat als ze een boek lezen snugger zijn.![]()
Zijn meestal ook niet al te slimme mensen.
TS zegt: Vaak niet al te snuggere types over mensen die geen boeken lezen. Dat vind ik gewoon onzin.quote:
Klopt. Vind je dat ook van digitaal lezen? Of moet je persee een boek lezen om snugger te zijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar door te lezen verbeedt je je horizon.
Ik begrijp wat hij zegt dankje. Ik vraag alleen om zijn post te verklaren.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
TS zegt: Vaak niet al te snuggere types over mensen die geen boeken lezen. Dat vind ik gewoon onzin.
Digitaal lezen als in? Een boek op een ereader of bedoel je artikelen en columns? Ook daar kan je kennis van opdoen natuurlijk. Waarschijnlijk meer dan de zoveelste viva-roman van Saskia Noortquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Klopt. Vind je dat ook van digitaal lezen? Of moet je persee een boek lezen om snugger te zijn?
Die dingen heten e-boek en zijn dus ook een boek.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Klopt. Vind je dat ook van digitaal lezen? Of moet je persee een boek lezen om snugger te zijn?
Ik lees veel maar alleen digitaal. Ik blijf meer bij de les als ik naar een scherm kijk, op een of andere manier verlies ik sneller mijn concentratie als ik met een boek achterover ga zitten. Het lijkt ook alsof ik totaal geen geduld voor een boek heb maar op internet vaak uren kan spenderen door te lezen. Wellicht heeft het licht er iets mee te maken ..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Digitaal lezen als in? Een boek op een ereader of bedoel je artikelen en columns? Ook daar kan je kennis van opdoen natuurlijk. Waarschijnlijk meer dan de zoveelste viva-roman van Saskia Noort
Denk dat het vooral gewenning is. Want een fysiek boek zou je ogen juist meer ontspanning moeten geven ookquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:28 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik lees veel maar alleen digitaal. Ik blijf meer bij de les als ik naar een scherm kijk, op een of andere manier verlies ik sneller mijn concentratie als ik met een boek achterover ga zitten. Het lijkt ook alsof ik totaal geen geduld voor een boek heb maar op internet vaak uren kan spenderen door te lezen. Wellicht heeft het licht er iets mee te maken ..
Vertaling Faust:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ja, ik doe dus ook maar de vertaling. Een goede vertaling vinden is nog best lastig. Die ik nu lees is wel een beetje vrij vertaald heb ik het idee, maar te letterlijk zou er voor zorgen dat teksten niet meer rijmen ( wat in toneelstukken wel een soort de bedoeling is).
Misschien ga ik als ik deze vertaling uit heb alsnog de Duitse lezen, maar ik wil hierna denk ik eerst wat boeken gaan lezen van Hermans.
Omdat (In mijn omgeving) mensen die een breder kijk op dingen hebben allemaal boeken lezen, ook over meerdere dingen kunnen meepraten etc. itt mensen die steevast geen boeken lezen. Uitzonderingen zijn er natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
TS zegt: Vaak niet al te snuggere types over mensen die geen boeken lezen. Dat vind ik gewoon onzin.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:44 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ben nu bezig in de NEN3140. De spanning is om te snijden.
Wikipedia lezen is natuurlijk ook leerzaam.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:22 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |