Wel in het Duits?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:42 schreef Jantje2k het volgende:
Zeer terechte klacht
Nu bezig in Faust
Uh? Lezen en luisteren tegelijk gaat je snelheid niet verhogen hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:42 schreef Tailless het volgende:
Lezen en luisteren tegelijk om in 4 uur een boek te knallen![]()
Nog niet, wel op de planning. Ik lees wel vaker in het Duits maar Goethe is best wel zwaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Klacht: Mensen die geen boeken lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe dus ook maar de vertaling. Een goede vertaling vinden is nog best lastig. Die ik nu lees is wel een beetje vrij vertaald heb ik het idee, maar te letterlijk zou er voor zorgen dat teksten niet meer rijmen ( wat in toneelstukken wel een soort de bedoeling is).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nog niet, wel op de planning. Ik lees wel vaker in het Duits maar Goethe is best wel zwaar.Dus dat wordt de vertaling denk ik.
![]()
Ik luister zonder lezen 2x5 de normale snelheid met boek makkelijk 3x5 en dan weet ik alles van het boek.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh? Lezen en luisteren tegelijk gaat je snelheid niet verhogen hoor.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ja, ik doe dus ook maar de vertaling. Een goede vertaling vinden is nog best lastig. Die ik nu lees is wel een beetje vrij vertaald heb ik het idee, maar te letterlijk zou er voor zorgen dat teksten niet meer rijmen ( wat in toneelstukken wel een soort de bedoeling is).
Misschien ga ik als ik deze vertaling uit heb alsnog de Duitse lezen, maar ik wil hierna denk ik eerst wat boeken gaan leven van Hermans.
Ja gezien het feit dat je hier nauwelijks een zin fatsoenlijk Nederlands uit je toetsenbord weet te krijgen en je recent een topic hebt geopend dat je 34 keer per dag kan klaarkomen neem ik het allemaal niet heel serieus, dat moet je me vergeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik luister zonder lezen 2x5 de normale snelheid met boek makkelijk 3x5 en dan weet ik alles van het boek.
Ideale boekjes die je toch een keer gelezen moet hebben. Die heb je in een dag uit. Net als Of mice and menquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel redelijk wat Duits maar dan vaak geschiedenis over Duitsland zelf.
In het algemeen zijn dit mijn favoriete:
Picture of Dorian Gray
The Great Gatsby
Heel cliché dat wel.
Hoe lees je die?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel redelijk wat Duits maar dan vaak geschiedenis over Duitsland zelf.
In het algemeen zijn dit mijn favoriete:
Picture of Dorian Gray
The Great Gatsby
Heel cliché dat wel.
Van die nieuwerwetse shit gebruiken in plaats van de geur van papier als je een boek opent, en dat krakende geluid van de binding als het nog nieuw isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Hoe lees je die?
Ik heb een kobo plus abbo, dus dan kun je voor 10 euro per maand alles lezen wat er beschikbaar is ( en dat is best veel )
Tja, ik woon niet in een stad, dus zoveel bibliotheken zitten hier niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Van die nieuwerwetse shit gebruiken in plaats van de geur van papier als je een boek opent, en dat krakende geluid van de binding als het nog nieuw is
Nederlandse boeken zijn best duur welquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Van die nieuwerwetse shit gebruiken in plaats van de geur van papier als je een boek opent, en dat krakende geluid van de binding als het nog nieuw is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |