Het is geen Sieneke waar je dat zo bij kan zeggen nog voor het liedje bekend is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen heb ik hem ook gezien tijdens de popronde. Erg saai.
Jammer dat ze hem uitgekozen hebben. Maar goed, dan weten we in ieder geval zeker dat #Maastricht2021 geen ding wordt.
quote:
Misschien het nummer nog even afwachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen heb ik hem ook gezien tijdens de popronde. Erg saai.
Jammer dat ze hem uitgekozen hebben. Maar goed, dan weten we in ieder geval zeker dat #Maastricht2021 geen ding wordt.
Haha, dat is zo. Al vind ik dat Jeangu niet veel meer uitstraling heeft. Het lied en staging kan nog heel veel goed maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is geen Sieneke waar je dat zo bij kan zeggen nog voor het liedje bekend is natuurlijk.
How far we have come.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat we dit gewoon 11 jaar geleden nog naar een ESF durfden te sturen
Zweden stuurt sinds 2015 enkel mannenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Davina, Floor en Sharon speculaties kunnen weer de kast in voor een jaartje. Na drie keer een man moet volgend jaar toch wel weer een vrouw komen
Jesse Klaver is woedend.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Zweden stuurt sinds 2015 enkel mannen
Volgend jaar dus Rochellequote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Davina, Floor en Sharon speculaties kunnen weer de kast in voor een jaartje. Na drie keer een man moet volgend jaar toch wel weer een vrouw komen
Ik hoop dat ze volgend jaar ook gewoon weer het beste lied kiezen, ongeacht man of vrouw.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Ja idd!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt sneu voor Cornald dat het uitlekte hij op vakantie is. Had het hem gegund, een officiële bekendmaking en dat hij aan kon schuiven bij de talkshows.
Ik vind het ook zeker heel sneu voor hem, maar hij heeft natuurlijk ook wel risico genomen door vlak voor de geplande bekendmaking op vakantie te gaan. Zulk nieuws lekt altijd wel eerder uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt sneu voor Cornald dat het uitlekte hij op vakantie is. Had het hem gegund, een officiële bekendmaking en dat hij aan kon schuiven bij de talkshows.
Wel heel mooi construct hoe ze dat nu doen met relatief onbekende singer-songwriters hun liedjes laten insturen en daaruit kiezenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgend jaar ook gewoon weer het beste lied kiezen, ongeacht man of vrouw.
Niks over bekend, misschien zingt ie een lied in z'n eentje zonder backings.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja idd!
Is verder al bekend of Jeangu’s broer ook op het ESF als backup-zanger mee mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |