Loll, waarom is hij boos? Zit hij ook al bij roggel in haar endeldarm?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Beau is boos,en nou ff allemaal je kop houden.
Schatje is mijn tweede naam, hadden jullie trouwens gezien dat Sarah vandaag een goudvis nadeed op haar stories? Ik durfde hem niet te posten.quote:
Ze waren aan het discuseren over het christelijk geloof.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Loll, waarom is hij boos? Zit hij ook al bij roggel in haar endeldarm?
De hele tafel tetterde door elkaar.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Loll, waarom is hij boos? Zit hij ook al bij roggel in haar endeldarm?
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef Debskuh het volgende:
Geen idee wat er met lulgate is gebeurd maar ik heb een openbaring en een vraag die ik ergens kwijt moet.
Ik was namelijk heel gelukkig de laatste tijd dat ik niets meer over rene le Blanc hoorde. Echt simpelweg gelukkig.
Ik besef me nu dat zijn plek stilletjes ingenomen is door hazes en dan in overtreffende trap. Hij is overal,zelfs bij de kruidvat.
En nu weet ik niet meer wat ik erger vind. Ik kan niet kiezen. Als ik de tijd terug kon draaien zou ik dan het hele circus rond Renee minder irritant vinden?
Wie zouden jullie bijv kiezen om mee te overleven op onbewoond eiland en wie bleef veilig aan wal. Renee of Andre?
Andre, ik zeg hem dat het zeewater bier is zodat hij alles opzuipt en ik terug kan lopen naar huis.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef Debskuh het volgende:
Geen idee wat er met lulgate is gebeurd maar ik heb een openbaring en een vraag die ik ergens kwijt moet.
Ik was namelijk heel gelukkig de laatste tijd dat ik niets meer over rene le Blanc hoorde. Echt simpelweg gelukkig.
Ik besef me nu dat zijn plek stilletjes ingenomen is door hazes en dan in overtreffende trap. Hij is overal,zelfs bij de kruidvat.
En nu weet ik niet meer wat ik erger vind. Ik kan niet kiezen. Als ik de tijd terug kon draaien zou ik dan het hele circus rond Renee minder irritant vinden?
Wie zouden jullie bijv kiezen om mee te overleven op onbewoond eiland en wie bleef veilig aan wal. Renee of Andre?
Ik ga voor André, die hangt de eerst avond al boven de bbq, of is er wel eten op het eiland?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef Debskuh het volgende:
🤣🤣🤣🤣🤣slim🤭🤭🤭🤭quote:Op maandag 31 mei 2021 22:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Andre, ik zeg hem dat het zeewater bier is zodat hij alles opzuipt en ik terug kan lopen naar huis.
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Andre, ik zeg hem dat het zeewater bier is zodat hij alles opzuipt en ik terug kan lopen naar huis.
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Schatje is mijn tweede naam, hadden jullie trouwens gezien dat Sarah vandaag een goudvis nadeed op haar stories? Ik durfde hem niet te posten.
Ik denk dat die meeleest bij de Viva.
Wat is er met Saar en Hazes aan de hand? Ze posten niets bij elkaar. Geen hartjes en gekweel.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:37 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het kan altijd erger....
Oh gatver.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze waren aan het discuseren over het christelijk geloof.
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is er met Saar en Hazes aan de hand? Ze posten niets bij elkaar. Geen hartjes en gekweel.
Goeie vraag. Denk het wel 🤔vis kokosnoten en bananen? Zou je hem eten😳quote:Op maandag 31 mei 2021 22:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga voor André, die hangt de eerst avond al boven de bbq, of is er wel eten op het eiland?
Ik zou ze overboord gooien. Allebei.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef Debskuh het volgende:
Dat viel mij dus ook al op, hij zal volgende week wel weer een ander ten huwelijk vragen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is er met Saar en Hazes aan de hand? Ze posten niets bij elkaar. Geen hartjes en gekweel.
OMG ja hun baby bluequote:Op maandag 31 mei 2021 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Nou je het zegt, geen cookies meer... geen king of baby blue.
Zit die weer bij Moon?
Ja maar ja da mag dus ff niet🤣quote:Op maandag 31 mei 2021 22:41 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik zou ze overboord gooien. Allebei.
Nee joh lachen. Die gozer met die baard was echt grappig en hij had ook wel wat rare punten. Was een hovenier.quote:
Ik denk dat ik nee ga zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook al op, hij zal volgende week wel weer een ander ten huwelijk vragen.
Bierkip is ook lekker,quote:Op maandag 31 mei 2021 22:41 schreef Debskuh het volgende:
[..]
Goeie vraag. Denk het wel 🤔vis kokosnoten en bananen? Zou je hem eten😳
Jazeker, onze Saab.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:44 schreef -river- het volgende:
[..]Dat was toch iets met de ex man en ex vriendin van Syl?
Kom maar bij mij, ik heb eten zat!quote:Op maandag 31 mei 2021 22:45 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dat nou voor kul?!
Waarom is zo’n topic in vredesnaam dicht eigenlijk? Staat toch niks in wat niet kan volgens de wet? De paar users die dit forum nog heeft jaag je zo ook weer weg.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Breaking!
Zelfs rtl nieuws heeft het over de ig post van Rachel.
https://www.rtlboulevard.(...)olumn-angela-de-jong
Straks moet het topic weer open,
Team-Angelaquote:Op maandag 31 mei 2021 22:44 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)zure-angela-de-jong/
88 om 12. Brief van Rachel heeft niet echt geholpen
Je stelt te veel vragen🙃quote:Op maandag 31 mei 2021 22:45 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dat nou voor kul?!
Ja, is echt een dom wijf met haar spitsmuis smoelwerk.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben die reclame van de AH ook al helemaal zat.
En dat joch,quote:Op maandag 31 mei 2021 22:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, is echt een dom wijf met haar spitsmuis smoelwerk.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Iris lijkt op die vrouw van de AH reclame.
Is dit echt? Haar hoofd lijkt er wel opgeplaktquote:Op maandag 31 mei 2021 22:27 schreef Straadthont het volgende:
Even wat anders. Connie in bikini en 28945 filters er overheen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zo roeit Connie niet,quote:Op maandag 31 mei 2021 22:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is dit echt? Haar hoofd lijkt er wel opgeplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |