Law and order.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:yashar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 15:25:17Breaking: Jeffrey Epstein's Alleged Accomplice Ghislaine Maxwell Has Been Arrested By Federal Authorities In New Hampshire. https://t.co/7FobacCr99 reageer retweet
Binnenkort dus #MaxwellDidntKillHerself
'Zelfmoord' of een 'ongelukje'quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:43 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt natuurlijk weer een mysterieuze 'zelfmoord'.
In staat van dood gevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:yashar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 15:25:17Breaking: Jeffrey Epstein's Alleged Accomplice Ghislaine Maxwell Has Been Arrested By Federal Authorities In New Hampshire. https://t.co/7FobacCr99 reageer retweet
Binnenkort dus #MaxwellDidntKillHerself
Die kans lijkt minimaal. Er zijn teveel rijke oude viespeuken wiens vuile was dan op straat komt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
'Zelfmoord' of een 'ongelukje'
Het zal me verbazen als ze gewoon de kans gaat krijgen om te praten.
Een goede opmerking met een verkeerde spin. Goed, omdat deze situatie vergelijkbaar is met de verwijdering van USAO-DC Jesse Lui waarna ineens Brady materiaal in de Flynn-zaak opdook.quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Saillant trouwens dat dit valt onder de jurisdictie van de Southern District of New York, waar minister van Justitie Barr 2 weken terug nog over loog dat het hoofd, Berman, ontslag genomen had en vervangen zou worden.
Geoffrey Berman's positie was interim. Hij zou sowieso 3 juli van de positie vertrekken. U.S.attorney's zijn onderdeel van de executive branche. Ze worden benoemd. Normaliter bij een partijwissel na verkiezingen verdwijnen alle 93 U.S. attorney's waarna de president zijn eigen benoemd.quote:Berman weersprak dat en gaf aan dat Barr heel die autoriteit niet had.
Nou denk ik wel dat het gros van de complottheorieeën niet veel meer is dan dat: een theorie. Maar in het geval waarbij zo'n figuur ineens overlijdt en inderdaad de beelden verdwenen zijn...én de backup (van die camera, niet van alle camera's dacht ik?) precies op dat moment faalde, nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Sowieso best bizar dat de hele wereld vrijwel stilzwijgend toekeek hoe Epstein overduidelijk opgeruimd werd. De mate van brutaliteit viel me erg op. Oh ja, die beelden. Ja toevaaaaallig niet meer beschikbaar.
Niet echt bizar, het toonde aan dat er zulke machtige figuren bij betrokken zijn dat je werkelijk voor je leven moet vrezen als je je bek erover opendoet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Sowieso best bizar dat de hele wereld vrijwel stilzwijgend toekeek hoe Epstein overduidelijk opgeruimd werd. De mate van brutaliteit viel me erg op. Oh ja, die beelden. Ja toevaaaaallig niet meer beschikbaar.
9/11 is echt nog wel een tandje dubieuzer hoor. Collectieve verstandsverbijstering is de enige verklaring voor de acceptatie van het officiële complot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Nou denk ik wel dat het gros van de complottheorieeën niet veel meer is dan dat: een theorie. Maar in het geval waarbij zo'n figuur ineens overlijdt en inderdaad de beelden verdwenen zijn...én de backup (van die camera, niet van alle camera's dacht ik?) precies op dat moment faalde, nee, dat kan echt niet
Heeft de NOS wel vaker last van.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:49 schreef Ixnay het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)pstein-opgepakt.html
Leugen op de site van de NOS.
Hier wordt gesproken over een zelfmoord van Epstein.
Ja mooiezomer thriller in deze vreemde rijden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:20 schreef Discombobulate het volgende:
Het lijkt wel op het eerste en tweede seizoen van True Detective deze hele situatie.
Volgens mij begrijp je de betekenis van het woord "leugen" niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:49 schreef Ixnay het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)pstein-opgepakt.html
Leugen op de site van de NOS.
Hier wordt gesproken over een zelfmoord van Epstein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |