Volgens Jensen gaat ze vandaag wel in die gevangenis waar Epstein zat.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, die zat in de Metropolitan Correctional Center in New York. Maxwell zit op het moment in:
[..]
Blackmail was zijn core business. Uiteraard werd hij beschermd door de mensen die hij afperste, totdat het blijkbaar veilig was hem te zelfmoorden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:26 schreef Jojoke het volgende:
In de Netflix docu werd de suggestie gewekt dat Epstein heel veel backmail had over andere bekende personen, waardoor hij steeds de dans ontsprong. Ik ben benieuwd of de FBI daar ondertussen bewijs voor heeft gevonden.
Een iets betere "bron" dan Jensen zou wel prettig zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens Jensen gaat ze vandaag wel in die gevangenis waar Epstein zat.
@:15:26
Ik mag hopen dat men haar laat bewaken door mensen van verschillende diensten tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maxwell is in Bradford, NH opgepakt door FBI agenten samen met NYPD detectives.
Voorlopig zit ze nu in New Hampshire vast waarbij de rechter gevraagd is haar over te dragen aan NYSD, voor voorlopige detentie daar, afwachtend de vervolging door SDNY
Deze NYPD hebben buiten New Jersey geen eigen bevoegdheid en daarom moest de FBI deze operatie leiden, maar ze hebben niet de controle, die ligt bij de NYPD, specifiek het Southern District.
Hoe men haar verblijfplaats ontdekt heeft is momenteel onbekend.. Er zijn geruchten dat Maxwell misschien een deal gemaakt heeft en zich mogelijk ook beschermd door bepaalde belastende informatie achter te houden, die dan gepubliceerd wordt als haar iets overkomt.
Sowieso is het opvallend dat ze bv niet koos om naar een ander land te vluchten waar ze verder weg was van de Amerikaanse justitie en ze haar niet direkt konden arresteren (dat wijst er mogelijk op dat ze van een andere zijde meer te vrezen dacht te hebben dan van justitie en politie).
Als bepaalde invloedrijke krachten haar dood willen, is dat niet te voorkomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat men haar laat bewaken door mensen van verschillende diensten tegelijkertijd.
Andrew heeft weer wat uit te leggen aan zijn moedertwitter:Josiensor twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 22:37:26New photograph also shows Ghislaine Maxwell sitting in the Throne Room at Buckingham Palace with Kevin Spacey 2/ https://t.co/KhmBB6XTc9 reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:10 schreef zoost het volgende:
Andrew heeft weer wat uit te leggen aan zijn moedertwitter:Josiensor twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 22:37:26New photograph also shows Ghislaine Maxwell sitting in the Throne Room at Buckingham Palace with Kevin Spacey 2/ https://t.co/KhmBB6XTc9 reageer retweet
Ah joh die is wel eat gewend van dr vent die met Savile optrok. En of ze het al niet wistquote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:10 schreef zoost het volgende:
Andrew is wrs wel op slag weer genezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:10 schreef zoost het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andrew is wrs wel op slag weer genezen.
Hij kan weer zweten wrs.
Ik zou dat toch een beetje mijden tenzij je graag aan pubermeiden zit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een fotootje van Ghislaine Maxwell met Ome Elon. Die heb ik iig nog niet voorbij zien komen. Toplaag in de VS is ons-kent-ons; fotootjes van Maxwell of Epstein met deze of gene bekende persoon bewijst an sich nog niets, vermoedelijk. Ik bedoel, Stephan Hawkings en NLs Nobelprijswinnaar Gerard 't Hoofd werden ook gespot op het pedo-eiland van Epstein...
[ afbeelding ]
Hawkings en 't Hoofd waren met anderen uitgenodigd op een soort privé-conferentie georganiseerd door Epstein, meen ik. Denk je dat ze getrakteerd werden op wat pubermeisjes na afloop? Of dat ze überhaupt op de hoogte waren van Epsteins praktijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou dat toch een beetje mijden tenzij je graag aan pubermeiden zit.
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef LLOD het volgende:
Hawkings stond sowieso al bekend als een viezerik toch?
Geen idee, maar ze hadden iig kunnen en moeten weten dat Epstein een schimmig figuur was.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hawkings en 't Hoofd waren met anderen uitgenodigd op een soort privé-conferentie georganiseerd door Epstein, meen ik. Denk je dat ze getrakteerd werden op wat pubermeisjes na afloop? Of dat ze überhaupt op de hoogte waren van Epsteins praktijken?
Naja viezerik. Het is bekend dat hij wel eens in een swinger/sexclub en een topless bar is geweestquote:
In zijn rolstoel?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:56 schreef LLOD het volgende:
[..]
Naja viezerik. Het is bekend dat hij wel eens in een swinger/sexclub en een topless bar is geweest
quote:
quote:He usually arrives with a bevy of nurses and assistants.
Even more crazy was the insider's last sighting of Hawking at the club. "Last time I saw him he was in the back 'play area' laying on a bed fully clothed with two naked women gyrating all over him."
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Kennelijk voor zijn veroordeling geweest en hoezo zouden ze dat hebben moeten weten als Epstein bevriend was met de toplaag van toutes bekend VS en UK?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hadden iig kunnen en moeten weten dat Epstein een schimmig figuur was.
Voor zijn veroordeling in 2008?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kennelijk voor zijn veroordeling geweest en hoezo zouden ze dat hebben moeten weten als Epstein bevriend was met de toplaag van toutes bekend VS en UK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |