9 euro teveelquote:
Ik heb dat hier ook uit staan. Wel jammer, want ik had ook graag willen zien wat mijn top 3 was en mijn totaal aantal gespeelde uren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, dit doen ze dit jaar alleen als je je data mochten verkopen:
[..]
Boefjes, de jaren er voor werkte het gewoon, nu willen ze weer weten hoeveel plaspauzes ik inlas.
Je bedoelt Doomquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:38 schreef DKUp het volgende:
Oh ja dit zal wel de beste game van de eerste drie maanden van 2020 worden, oh wacht het is bijna de enige game.....
Get wrecked
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:25 schreef DKUp het volgende:
ANTHEMED![]()
We mogen JIMBOEDbedanken voor het testen.
Lol ik bedoelde die game inderdaad, YouTube-linkje vergeten te plakkenquote:
Bandai heeft nog geen review copies uitgegeven, dus kutgamequote:Op woensdag 15 januari 2020 01:23 schreef Jimbo het volgende:
@:pheno
Wanneer komt er een re/preview van DBZ kakarot ? Begin stiekem wel te twijfelen om die game te halen of te pre-orderen...
JAAAAAA de volgende zogenaamde topper die kut isquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bandai heeft nog geen review copies uitgegeven, dus kutgame
Het is iig vaak zo dat als een game op released pas reviewcopies ziet ze hopen dat de media weer gaat racen om de review online te hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
JAAAAAA de volgende zogenaamde topper die kut is
Ik ben niet anders gewend dat de grote namen reviews de nek omdraaien. Dan zijn er ook een aantal dames die games slechtere cijfers geven omdat een boze witte man het speelbare karakter is....quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is iig vaak zo dat als een game op released pas reviewcopies ziet ze hopen dat de media weer gaat racen om de review online te hebbenWat betekent dat ze niet eens eens goed kijken of de game eigenlijk wel wat is, gewoon hersenloos de tutorial spelen en schrijven maar.
Mja, het is al tijden een race tussen allerlei sites om zo snel mogelijk een review te hebben. Meestal is het dan een handleiding van hoe de game werkt, de tutorial. Gelukkig hoef ik mijn hypotheek niet te betalen van deze hobby. Dus geen haastquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dat de grote namen reviews de nek omdraaien. Dan zijn er ook een aantal dames die games slechtere cijfers geven omdat een boze witte man het speelbare karakter is....
Ik lees inderdaad liever een fatsoenlijk review later. Keep up the good workquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is al tijden een race tussen allerlei sites om zo snel mogelijk een review te hebben. Meestal is het dan een handleiding van hoe de game werkt, de tutorial. Gelukkig hoef ik mijn hypotheek niet te betalen van deze hobby. Dus geen haast
Het is alleen zo rustig qua gamesquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad liever een fatsoenlijk review later. Keep up the good work
Hoe is die game nu?quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:56 schreef Pheno het volgende:
Meanwhile: Ik heb Breakpoint bijna platinum, ik verveel me overduidelijk
Een online pvp trophy te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |