Hier krijg ik dezelfde meldingquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony
"Het PlayStation-overzicht 2019 is alleen beschikbaar in bepaalde locaties. Bovendien moeten gebruikers minimaal 18 jaar zijn en vóór 10 december 2019 meer dan 10 uur aan gameplay hebben."
Misschien even in je mail kijken. Ik kan thuis pas kijken, weet mijn inloggegevens niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier krijg ik dezelfde melding
#SONYFAILquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony
"Het PlayStation-overzicht 2019 is alleen beschikbaar in bepaalde locaties. Bovendien moeten gebruikers minimaal 18 jaar zijn en vóór 10 december 2019 meer dan 10 uur aan gameplay hebben."
JAAAAAA DELAYEDquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy VII-remake is uitgesteld tot 10 april
https://tweakers.net/nieu(...)ld-tot-10-april.html
Ik krijg een hoop mailtjes van Sony, maar deze niet gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Misschien even in je mail kijken. Ik kan thuis pas kijken, weet mijn inloggegevens niet.
#metooquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik krijg een hoop mailtjes van Sony, maar deze niet gehad.
Maar als ik op bovengenoemde link inlog met mijn gegevens, dan krijg ik die melding.
Had de link van ergens anders en "us-en" aangepast naar "nl-nl". Hopelijk heb ik gewoon een mail met een directe link. Ben erg benieuwd naar m'n top 3.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik krijg een hoop mailtjes van Sony, maar deze niet gehad.
Maar als ik op bovengenoemde link inlog met mijn gegevens, dan krijg ik die melding.
Ook dat heb ik al geprobeerd, dan krijg ik de melding in het Engelsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had de link van ergens anders en "us-en" aangepast naar "nl-nl". Hopelijk heb ik gewoon een mail met een directe link. Ben erg benieuwd naar m'n top 3.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:39 schreef Dopekoe het volgende:
Fifa 19 : 233 uur
Battlefield 4 : 98 uur
Fortnite : 45 uur
Pff.... Had een neef van m'n vrouw even een week op bezoek : 45 uur stroom aan Fortnite geleverd
Had toch ook graag de overige games in uren gezien
Boefjes, de jaren er voor werkte het gewoon, nu willen ze weer weten hoeveel plaspauzes ik inlas.quote:*Users need to have a registered PSN account in their region, be age 18 years or over, have played games on a PS4 console for at least 10 hours between January 1, 2019 and December 10, 2019, and have allowed us to collect “additional data.” Users can check their settings on PS4 at [Settings] > [Device Data/Health & Safety] > [Device Data].
** Users need to have opted in to receive marketing emails via the Notifications Settings on their PSN account.
wtf. Dat is bijna 3 maandenquote:
Is dat veel?quote:
Ik vind het veel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat veel?![]()
Vroeger was het nog veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |