quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak windjes. Of bedoel je dat niet?
kklöttbullar in je oogquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Nope, niet gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.
Bioscoopbroek aan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
En de dvd speler is stuk blijkbaar![]()
Dat word dus toch netflixen vanavond.
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bankquote:
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUHquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bank
Ow, dan heb ik de verkeerde gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Boeiendquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...quote:
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Echt? Lijers!quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Voer voor eeniederquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
maakt allemaal geen reet uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?
Koek van bierbostel hadden AI, IJsdraakje en ik een keer.quote:
Ik heb ze vorig jaar eigenlijk te vaak gegeten als revalidatievoer dat ik ze nu een beetje beu benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |