Haha grapjasquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef toch de voorkeur aan een juwelier.
Ah dankje lief van je erg attent enzquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voordat mensen Loverbell weer over den kop zien
Ja 2 minuten gebruiken en je hebt een beurse rode vinger. Bij zo'n elastiek nog nooit last gehad. En als ie te strak is voor je ENORME WOESTE MANNENHANDENquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit nummer geld voor alle 40+ chatters
deze ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja 2 minuten gebruiken en je hebt een beurse rode vinger. Bij zo'n elastiek nog nooit last gehad. En als ie te strak is voor je ENORME WOESTE MANNENHANDENrek je 'm gewoon voorzichtig een beetje uit.
Ik heb meer lange handen soort alienquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja 2 minuten gebruiken en je hebt een beurse rode vinger. Bij zo'n elastiek nog nooit last gehad. En als ie te strak is voor je ENORME WOESTE MANNENHANDENrek je 'm gewoon voorzichtig een beetje uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Oh het ligt niet aan je mannenhanden maar aan je mannenegoquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb meer lange handen soort alien
Ik wil ditquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze heb ik tegenweurdig, fijne combi met die ring om 'm neer te zetten
https://www.i-mania.nl/un(...)JMbSuLRoCD7UQAvD_BwE
Ik heb siliconen hoesje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |