Ik vind zo'n ring niet echt comfortabel zo'n harde rand.. niet chill om lang je vinger door te hebben.quote:
Ring bij de action gewoon halenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind zo'n ring niet echt comfortabel zo'n harde rand.. niet chill om lang je vinger door te hebben.
Ach ja Feyenoord...quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar ja weer en Feyenoord niet gisteren
Geef toch de voorkeur aan een juwelier.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ring bij de action gewoon halen
True, heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar zag hem liggen bij de action en die pop dingen nog niet in de winkels gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind zo'n ring niet echt comfortabel zo'n harde rand.. niet chill om lang je vinger door te hebben.
Soort reuma ringquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar zag hem liggen bij de action en die pop dingen nog niet in de winkels gezien
Wat nou kopen gewoon meenemen !!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Koop gewoon alles en dan kijken welke het chillst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |