Heeft ie jou ook zo het bed in proberen slepen of heb je het alleen van horen zeggen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit was echt ZO erg. Ik zag het ook helemaal voor me, dat ie deze bedenkt (of uit het Italiaans vertaalde) en zich zat te verkneukelen over het moment dat ie 'm uit de kast kon trekken.
Maakt dat iets uit voor jou, oh enge creepy geobsedeerde?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft ie jou ook zo het bed in proberen slepen of heb je het alleen van horen zeggen?
Haha ja precies dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit was echt ZO erg. Ik zag het ook helemaal voor me, dat ie deze bedenkt (of uit het Italiaans vertaalde) en zich zat te verkneukelen over het moment dat ie 'm uit de kast kon trekken.
Creepy geobsedeerde?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit voor jou, oh enge creepy geobsedeerde?
Lees de context nog eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Creepy geobsedeerde?Waar komt dat dan ineens vandaan? Mogen hier geen kritische vragen meer gesteld worden? Als gedegen journalist ga je niet op lulverhalen af maar op feiten lijkt me. Maar ik kan het uiteraard ook mis hebben
Ik mis de context geloof ik. Lees ik wat over het hoofd?quote:
Volgens mij-maar wellicht heb ik het fout- hing Marco gisteren weer de kleffe coach uit en kwamen deze teksten uit de mond van deze overjarige Italiaanse casanova.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik mis de context geloof ik. Lees ik wat over het hoofd?
Maar goed, prima voor de rest hoor. Kom hier niet om de boel op te jutten oid en reageer niet selectief op iemand, wel op een post.
Oh, ik kijk dat nooit. Was de eerste twee seizoenen leuk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens mij-maar wellicht heb ik het fout- hing Marco gisteren weer de kleffe coach uit en kwamen deze teksten uit de mond van deze overjarige Italiaanse casanova.
Maar waarom jij dan een geobsedeerde creep bent, weet ik niet.
Waar dat ineens vandaan komt? Nou, dat 'ineens' zegt al genoeg lijkt me. Ik zou eens even bij mezelf te rade gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Creepy geobsedeerde?Waar komt dat dan ineens vandaan? Mogen hier geen kritische vragen meer gesteld worden? Als gedegen journalist ga je niet op lulverhalen af maar op feiten lijkt me. Maar ik kan het uiteraard ook mis hebben
Kijk eens boven deze post zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar dat ineens vandaan komt? Nou, dat 'ineens' zegt al genoeg lijkt me. Ik zou eens even bij mezelf te rade gaan als ik jou was.
Nou ik niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
En tot zover zijn 'afwezigheid'. Hij zal wel weer overal zitten om geld te harken. Die alimentatie betaal je niet zomaar.quote:
Also hij meerdere malen naast de pot gepist heeft, zou ik het hem niet al te makkelijk maken Leontien zijnde. Ik verwacht wel dat er binnen afzienbare tijd wel het één en het ander op straat komt te liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
En tot zover zijn 'afwezigheid'. Hij zal wel weer overal zitten om geld te harken. Die alimentatie betaal je niet zomaar.
Die John Ewbank neukt sowieso alles wat ademt, denk dat Marco er ook niet vies van is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Also hij meerdere malen naast de pot gepost heeft, zou ik het hem niet al te makkelijk maken Leontien zijnde. Ik verwacht wel dat er binnen afzienbare tijd wel het één en het ander op straat komt te liggen.
Ik denk dat er nu wat vrouwelijke BN-ers 'm wel zitten te knijpen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die John Ewbank neukt sowieso alles wat ademt, denk dat Marco er ook niet vies van is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |