Ja doodzondequote:Op donderdag 16 januari 2020 13:25 schreef Noek het volgende:
Doodzonde, echt?
Marco kan samen met John naar Ibiza om uit te huilen, even slikken en weer doorgaan.
Leontien kan ergens hip in Amsterdam gaan hokken met Leco terwijl ze samen lekker veel theetjes drinken en door de Beau Monde bladeren.
Wat een koppel van niets.
Hoezo? Misschien komt er wel allemaal dirt naar boven, dat is alleen maar aan te moedigen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch doodzonde als zou Marco en Leontine uit elkaar gaan😕.
Die zijn wel geil vaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is een wat naďef ding (vermoed ik iig), maar wél een gymnasium-meisje.
Toen het nog een smal treintje was of ala vrachttrein?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat Leontien achter wat meer slippertjes is gekomen en haar biezen heeft gepakt. Of ze heeft Marco aan de deur gezet, dat kan ook. Marco heeft veel vaker buiten de pot gepist dan dat wij denken. Van Trijntje Oosterhuis zou ik ook niet gek opkijken.
Allemaal aannames uiteraard, maar ze zijn best reëel
Intussen is ze weer heel wat afgevallen. Maar ik heb het inderdaad over haar jongere jaren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toen het nog een smal treintje was of ala vrachttrein?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:44 schreef Nielojram75 het volgende:
Als je heel lang jezelf voordoet als iemand anders, een muzikant bijvoorbeeld, gaat dat zijn tol eens een keer eisen..
"ziek maar lekker uit, Borsatan'
Karbonkelquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Intussen is ze weer heel wat afgevallen. Maar ik heb het inderdaad over haar jongere jaren.
Er staat toch een TT die de lading dekt?quote:
Eens. Het Hazes topic is daar al zo’n uitgemolken voorbeeld van.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er staat toch een TT die de lading dekt?
Of moet er een geforceerd schijtlollige topictitel boven? Als het een gate wordt, ontstaat er vanzelf een passende naam voor hoor.
My two cents.
Eens met jullie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:44 schreef vencodark het volgende:
Eens. Het Hazes topic is daar al zo’n uitgemolken voorbeeld van.
Ja klopt, had al wel in FB gevraagd of ze evt samengevoegd konden worden. Dat zou altijd nog kunnen als ze gaan scheiden of er nog meer dirt naar buiten komtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:08 schreef Cyanide- het volgende:
Er is overigens al iets van een waarheidsgate topic ofzo hč, maar ik vond dit dusdanig nieuws dat het een eigen topic verdiende, wel gewoon 'zakelijk' gebracht met in OP alleen 1:1 tekst van het persbericht wat ik binnenkreeg.
Ik heb járen geleden van 'iemand met connecties' al eens de roddel gehoord dat René het met Leontine Borsato gedaan had. Geen idee of het waar isquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
René Froger zie ik trouwens ook wel stevig buiten de pot pissen. Ik vind dat ook zo'n viezerik
Het zou me niks verbazen. Iedereen doet het met iedereen daar in Hilversumquote:Op dinsdag 21 januari 2020 03:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb járen geleden van 'iemand met connecties' al eens de roddel gehoord dat René het met Leontine Borsato gedaan had. Geen idee of het waar is
Waarom dan? Van de schone schijn ophouden gaan ze ook niet gelukkiger worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch doodzonde als zou Marco en Leontine uit elkaar gaan😕.
René zou dat waarschijnlijk wel prima vinden, altijd leuk om als dikke, zweterige alcoholist eens wat anders te beklimmen, maar hoe zou Leontine daar beter van worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 03:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb járen geleden van 'iemand met connecties' al eens de roddel gehoord dat René het met Leontine Borsato gedaan had. Geen idee of het waar is
Geen idee. Nogmaals, ik weet zelf ook niet of het waar is en ik vond het altijd nogal onwaarschijnlijk klinken, maar nu we e.e.a. over Marco te weten zijn gekomen zou het ook gewoon revanche kunnen zijn geweest natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
René zou dat waarschijnlijk wel prima vinden, altijd leuk om als dikke, zweterige alcoholist eens wat anders te beklimmen, maar hoe zou Leontine daar beter van worden?
Ik snap hem wel. Elke keer maar in die immer begripvolle droopy eyes van Natas kijken terwijl je de pruimen op sap aan het zetten bent, is ook niet alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 03:01 schreef Jane het volgende:
[..]
blijft een Italiaan he.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:40 schreef Elan het volgende:
Al die wijven tevreden houden gaat natuurlijk best wat tijd en energie in zitten.
Ook voor revanche had ze wel wat beters kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:28 schreef Jane het volgende:
Geen idee. Nogmaals, ik weet zelf ook niet of het waar is en ik vond het altijd nogal onwaarschijnlijk klinken, maar nu we e.e.a. over Marco te weten zijn gekomen zou het ook gewoon revanche kunnen zijn geweest natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Elke keer maar in die immer begripvolle droopy eyes van Natas kijken terwijl je de pruimen op sap aan het zetten bent, is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Elke keer maar in die immer begripvolle droopy eyes van Natas kijken terwijl je de pruimen op sap aan het zetten bent, is ook niet alles.
Dit was echt ZO erg. Ik zag het ook helemaal voor me, dat ie deze bedenkt (of uit het Italiaans vertaalde) en zich zat te verkneukelen over het moment dat ie 'm uit de kast kon trekken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:32 schreef hoe-die-nie het volgende:
“Jouw stem is bijna de inkt waar de ziel mee schrijft”
Echt? Praat ie zo vrouwen het bed in? Ik moet er bijna van kotsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |