Wat dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Python maatje
Ik heb een GROOT PROBLEEM met Python.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:57 schreef GGMM het volgende:
Rare TT van iemand die iets tegen negers heeft!
Gisteren je moeder gepakt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Bros
Even twee dagen gewerkt.
Vrije dag gepakt
Dat mag jij doen!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak ook één vanwege zijn smerig dikke buik
Hou je tering bekquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een SC, idioot. Scheer je weg met je TR's
Gaat het goed met de kleine? Eet ze inmiddels beter?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Pico
Ja, gaat prima. Vannacht tegen de 7 uur geslapen. Genot dus.
Hoe gaat het met jou?
Heb je nu ook eigenlijk een strafblad of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat het goed met de kleine? Eet ze inmiddels beter?
Met mij gaat het goed, dank je.
Naar Typisch luisterenquote:
En zijn vermoeiende bitcoin-actquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Die gast zegt ook dat Pokémon leuk is.
Altijd nog beter dan groeiupdates van iemand z'n peperplantjes.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En zijn vermoeiende bitcoin-act
Ja, voor vijf jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je nu ook eigenlijk een strafblad of niet?
Ik lees die updates altijd met veel plezier.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan groeiupdates van iemand z'n peperplantjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf maat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan groeiupdates van iemand z'n peperplantjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf maat.
Wat is jouw hobby dan eigenlijk?Andere planten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Kan ik niet publiek maken, anders vallen de DSIGoden binnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan?
@:scrummie3.0
@:doublepain
@Zipportalquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan ik niet publiek maken, anders vallen de DSIGoden binnen.
Jazeker. Alles gaat een stuk beter. Vannacht zelfs 7 uur slaap mee kunnen pakken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat het goed met de kleine? Eet ze inmiddels beter?
Met mij gaat het goed, dank je.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Alles gaat een stuk beter. Vannacht zelfs 7 uur slaap mee kunnen pakken.
Tarrinaquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heet de kleine eigenlijk? Heb door de afgelopen paar topics gescrolld, maar niks gezien (of overheen gelezen).
Lenyquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heet de kleine eigenlijk? Heb door de afgelopen paar topics gescrolld, maar niks gezien (of overheen gelezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |