Misschien duurt de ziekte wel heel langquote:Bij Justin Bieber is onlangs de ziekte van Lyme en de ziekte van Pfeiffer geconstateerd. Dat maakt de zanger via Instagram bekend.
De 25-jarige Canadese zanger schrijft op zijn sociale media dat er al lange tijd geruchten rondgaan over hem. Hij zou er slecht uitzien, drugs gebruiken en depressief zijn. In werkelijkheid lijdt hij aan de ziekte van Lyme en een ernstige vorm van pfeiffer. Dit had effect op zijn huid, zijn hersenen, functioneren, energie en zijn algehele fysiek, zo schrijft Bieber.
De ziekte van Pfeiffer is een virale infectie. De ziekte van Lyme wordt veroorzaakt door de bacterie Borrelia burgdorferi en kan worden opgelopen via de beet van een besmette teek. Lyme is goed te behandelen, mits je er op tijd bij bent en dat lijkt bij Bieber het geval. "Ik heb een aantal zware jaren gehad, maar ik krijg nu de juiste behandeling en medicijnen en het gaat stukken beter met mij. Ik zal beter dan ooit terugkomen", aldus de zanger.
Een documentairereeks over het leven van Bieber, genaamd Seasons, verschijnt eind januari op YouTube. De eerste aflevering is vanaf 27 januari te zien.
Hij maakt het zich er wel érg makkelijk vanaf...quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:31 schreef Asjemenou_ het volgende:
" Ik zal beter dan ooit terugkomen", aldus de zanger.
Van Lyme kan je er wel heel slecht gaan uitzien. Dat kan echt je lichaam en geest aardig slopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:36 schreef Faux. het volgende:
Van Pfeiffer ga je er niet uitzien alsof je drugs doet hoor
Oh, een Advertorial dus. => F&Squote:Op donderdag 9 januari 2020 08:31 schreef Asjemenou_ het volgende:
Een documentairereeks over het leven van Bieber, genaamd Seasons, verschijnt eind januari op YouTube. De eerste aflevering is vanaf 27 januari te zien.
Avril Lavigne heeft het ook. Bewijst maar weer dat je met geld geen gezondheid kan kopenquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Van Lyme kan je er wel heel slecht gaan uitzien. Dat kan echt je lichaam en geest aardig slopen.
Dat is goed dat drukt ze met de neus op de feiten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Avril Lavigne heeft het ook. Bewijst maar weer dat je met geld geen gezondheid kan kopen
Het maakt mij in elk geval erg bang voor teken.
Junkenkop heeft ie gekregen idd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:36 schreef Faux. het volgende:
Van Pfeiffer ga je er niet uitzien alsof je drugs doet hoor
quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef ShevaJB het volgende:
Ik dacht dat hij de ziekte van Lame had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |