quote:
Hier ook op privé helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Staat gewoon op openbaar?
Zou Samant ook corona oplopen? Er zijn al celebs aan het virus geslagen. Een eerste BN’er hebben we nog niet, toch?
Dan ben ik blijkbaar een approved volger,quote:
Al haar gozers toch?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:55 schreef hierissieweer het volgende:
Zie ze nu net op insta maar die gozer is keihard gay!!!
in de OP staat haar insta-link.quote:
Heeeullll veeel in ieder geval.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:53 schreef Ole het volgende:
Mijn ogen!![]()
Hoeveel filters gebruikt ze wel niet joh!
net een tekenfilmfiguurquote:
Haha ja inderdaad. En die kinderen zullen als ze groot zijn nooit weten of hun kinderen op oma lijken want overal staan filters overheen. En die kinderen zullen trouwens zelf ook nooit weten hoe mama er uitzag toen zij klein waren want daar zijn geen naturel foto's vanquote:
Eens kijken hoe lang deze 'voor eeuwig' gaat duren......quote:Op zondag 29 maart 2020 18:33 schreef Kupelu het volgende:
Nou gelukkig ze heeft de ware gevonden. Eindelijk!
Precies, hoe lang deze haar “wederhelft” is.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang deze 'voor eeuwig' gaat duren......
Ik denk nog korter dan de 'echte ' liefdes van Goorquote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang deze 'voor eeuwig' gaat duren......
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk nog korter dan de 'echte ' liefdes van Goor
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:33 schreef Kupelu het volgende:
Nou gelukkig ze heeft de ware gevonden. Eindelijk!
ik hou zo van SHOquote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Precies, hoe lang deze haar “wederhelft” is.
Gelukkig dat in de showbizz-quarantaine Sam nog voor een beetje vertier zorgt. Beter dan de cupcakjes bakkende Antwee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |