SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26.07.2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
https://www.show.nl/rubri(...)-heeft-haar-rust-nu/
Update laatste nieuws. 19 April 2019
Samantha de Jong (29), beter bekend als de Haagse realityster Barbie, blijkt afgelopen woensdag haar bekken en pols te hebben gebroken. Ze is inmiddels uit het ziekenhuis ontslagen. De Jong schreef op Instagram dat het weer wat beter met haar gaat.
Eerder probeerde de realityster er een einde aan te maken door van 1 hoog te springen.
Al eerder is Barbie op de grond terecht gekomen, toen zou er sprake zijn geweest van een valpartij.
---------------------------------
Augustus 2019
En weer zwanger: https://www.instagram.com/p/B0RAkzToOqi/
En niet meer zwanger https://www.instagram.com/p/B1RwbatowGL/
------------------------------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/
Samantha's Vriendje van dienst
'Ik ben heel erg gelukkig,' vertelt Samantha aan Story. 'Onze liefde is nog pril, maar Sonny laat me weer lachen. Hij is echt mijn type. Samen gaan we de komende feestdagen vieren.'
Sonny heeft me uit die depressie gehaald. Hij leert me hoe ik weer van het leven kan genieten.
December 2019![]()
Laatste nieuws incl filmpje.
Een ding is zeker, Barbie houdt nog steeds van een feestje!
https://www.vkmag.com/mag(...)y5rn4KgGfvnraVlN6fNw
Sonny Oosterveer: https://www.instagram.com/so.nny43/ Inmiddels EXIT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is ze niet helemaal alleen want een nieuwe BeFF heeft zich aangediend;
Jane Kim [Lisa Buijs]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Sam moet der likken voor een beetje coke''
Ja hoor, er is een nieuwe Barbie-gate en einde is nog niet in zicht...
https://www.vkmag.com/mag(...)is_nog_niet_in_zicht![]()
Ja, ik had er helemaal geen erg in dat WAO helemaal niet mogelijk zou zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee, moet je er weer op gewezen worden.![]()
Dat snap jij toch ook wel Annagh.
Telraampje kwijt?![]()
![]()
Ach, je wordt wel op weg geholpen. Je komt er welquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik had er helemaal geen erg in dat WAO helemaal niet mogelijk zou zijn.
Telraampje kwijt?![]()
![]()
Ja ik was zo van slag door jouw fout, dat ik spontaan de tel kwijt raakte.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:31 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ach, je wordt wel op weg geholpen. Je komt er wel![]()
Ja ik was zo van slag door jouw fout, dat ik spontaan de tel kwijt raakte.![]()
![]()
![]()
En we gaan zeer binnenkort weer naar blond.
Ze heeft ondertussen haar sponsor na een eerdere hint op insta de afgelopen week.
Die toen al weer snel verwijderd was
https://www.instagram.com/p/B7EgQCQB3Cl/?igshid=16m7opel8q1yd![]()
Waarom heeft zij eigenlijk nog een sponsor nodig? Zij moet toch onderhand een hele kast vol pruiken hebben of heeft ze die dingen in bruikleen voor een paar maanden?![]()
Zou dat betekenen dat klanten van deze sponsor door-Barbie-afgeragde-pruiken (kunnen) kopen? Iew..quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom heeft zij eigenlijk nog een sponsor nodig? Zij moet toch onderhand een hele kast vol pruiken hebben of heeft ze die dingen in bruikleen voor een paar maanden?
Mon 'en!![]()
Of ze hebben geen idee dat ze al gedragen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:45 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat klanten van deze sponsor door-Barbie-afgeragde-pruiken (kunnen) kopen? Iew..Daarom dat ik het me afvraag hoe dat zit in de pruikenbranche..
![]()
Gedverderrie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Of ze hebben geen idee dat ze al gedragen zijn.Daarom dat ik het me afvraag hoe dat zit in de pruikenbranche..
Mon 'en!![]()
Het wordt een ragdoll ....quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:45 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat klanten van deze sponsor door-Barbie-afgeragde-pruiken (kunnen) kopen? Iew..![]()
![]()
Synthetische lange pruiken gaan ongeveer 3 maanden mee.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom heeft zij eigenlijk nog een sponsor nodig? Zij moet toch onderhand een hele kast vol pruiken hebben of heeft ze die dingen in bruikleen voor een paar maanden?
Pruiken worden ook op Marktplaats en eBay aangeboden dus kijk daar eens als nieuwsgierig bent![]()
Walgelijk hoe ze die kinderen in een filmpje laat zeggen hoeveel ze wel niet van mama houden en wie er het meeste van mama houdt.x 1000
![]()
Bewijsdrang naar de buitenwereld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef praadje het volgende:
Walgelijk hoe ze die kinderen in een filmpje laat zeggen hoeveel ze wel niet van mama houden en wie er het meeste van mama houdt.x 1000
![]()
![]()
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Bewijsdrang naar de buitenwereld.![]()
Habibi al weer weg. Goh... zelfs filmpje van habibi als beste tourmanager is weg. Wat is dat toch? Op af op af?![]()
Je weetz ..... zo rollen ze .....quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:01 schreef Kupelu het volgende:
Habibi al weer weg. Goh... zelfs filmpje van habibi als beste tourmanager is weg. Wat is dat toch? Op af op af?![]()
Ik vroeg me al af waar jullie het over haddenquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:01 schreef Kupelu het volgende:
Habibi al weer weg. Goh... zelfs filmpje van habibi als beste tourmanager is weg. Wat is dat toch? Op af op af?Zag helemaal geen Habibi.
![]()
![]()
Dan kan er in ieder geval niks meer onder blijven hangen als ze in de weer is met haar poederdoos.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Blijvertje voor een maand. Mooi ook weer, een ranzige vinger zonder nagel.![]()
Ik zie dat het nu weer een andere sponsor is dan de sponsor die haar die donkere pruik heeft " gegeven ".
Wat sloeberig om zo op insta te hinten voor een eventuele sponsor.
Het erge is dat ze het nog voor elkaar krijgt ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fokkie83 op 09-01-2020 16:10:01 ]![]()
Wij sponseren dit ook een beetje door links naar haar insta hier te posten volgens mijquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:54 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zie dat het nu weer een andere sponsor is dan de sponsor die haar die donkere pruik heeft " gegeven ".
Wat sloeberig om zo op insta te hinten voor een eventuele sponsor.
Het erge is dat ze het nog voor elkaar krijgt ook.![]()
Misschien.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wij sponseren dit ook een beetje door links naar haar insta hier te posten volgens mij
Maar ik zou nooit een pruik van die lui hoeven. Heb er van de weet ik veel hoeveel ze er ondertussen heeft gehad, maar één mooi gevonden bij haar. Voor de rest zie je gelijk dat het nep is plus dat ze hem scheef op haar hoofd zet.![]()
Ja zo lekker laag op haar voorhoofd om een nog ‘intelligentere’ look te creëren:)quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik zou nooit een pruik van die lui hoeven. Heb er van de weet ik veel hoeveel ze er ondertussen heeft gehad, maar één mooi gevonden bij haar. Voor de rest zie je gelijk dat het nep is plus dat ze hem scheef op haar hoofd zet.![]()
Sam is volgens insta druk met iets nieuws. Gaat ze weer zingen in een glitterpakje? Gaat ze vloggen of staat ze zo weer te bewonderen op de kermis? Worden spannende tijden....ahum![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:22 schreef Pippi het volgende:
Kijk Samant, je wimpers zweven![ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:22 schreef Pippi het volgende:
![]()
Het is de schuld van Pam.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:23 schreef Pippi het volgende:
[..]
[..]
Rare filter die dat voor elkaar krijgt![]()
Dat is een haarklemmetje, de laatste rage.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:22 schreef Pippi het volgende:
![]()
Reallyquote:Op donderdag 16 januari 2020 06:29 schreef Nine. het volgende:
Dat is een haarklemmetje, de laatste rage.![]()
![]()
Haar kuntswimpers hingen al op half zeven, maar de snapchatfilterwimpers kunnen er ook wat van hoor!![]()
Gelukkig... Ik was al bang voor weer een weekend zonder spannend nieuws :-)quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:40 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze heeft weer een grote schoonmaak gehouden op haar Instagram.*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
Komt misschien nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:00 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Gelukkig... Ik was al bang voor weer een weekend zonder spannend nieuws :-)
Kan je je popcorn erbij pakken![]()
![]()
Ja hè? Foto’s van de kinderen zijn ook weg. Behalve eentjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:40 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze heeft weer een grote schoonmaak gehouden op haar Instagram.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Het is natuurlijk rustig op haar insta omdat ze deze maand nog wat plekken vrij had voor boekingen als gastvrouw, feestjes +dj, hostess en fotoshoots.Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Ik lees net dat samanth op zwart gaat: https://www.dutchcowboys.(...)-die-te-bewerkt-zijn"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Hij doet het nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:33 schreef Kupelu het volgende:
Ennnnnnnnnnn daar gaan we weer! [ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Is dat een goed teken?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:38 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Fijn dat Marin weer terug is 😍Zonder wrijving geen glans![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 06:33 schreef Kupelu het volgende:
Ennnnnnnnnnn daar gaan we weer! https://imgur.com/gallery/0TvWZlI![]()
![]()
Maron ziet eruit als een vlees geworden Ken met al die filters
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
En die andere Ken is ook al de nieuwe Barbie geworden, zou bij Maron ook wel passen :-)quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:30 schreef AgnesGru het volgende:
Maron ziet eruit als een vlees geworden Ken met al die filters*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
https://www.instagram.com/p/B7q9P75A72I/
Insta van Maron. Hier schrijft ze weer dat ze van hem houdt. En krijgen de critici er goed van langs.![]()
![]()
Maron heeft volgers nodig, dus papt hij weer aan met Barbie? Kan ie hem er meteen een paar keer erin hangen. Leuke bijkomstigheid. Al vraag ik mij af hoe strak barbie van onderen is...quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:13 schreef Schele.Marie het volgende:
https://www.instagram.com/p/B76RxDVhvPy/?igshid=10v5kc65njg0s
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hij hoeft hem alleen maar in de gang te gooienquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maron heeft volgers nodig, dus papt hij weer aan met Barbie? Kan ie hem er meteen een paar keer erin hangen. Leuke bijkomstigheid. Al vraag ik mij af hoe strak barbie van onderen is...![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:57 schreef maily het volgende:
Hij hoeft hem alleen maar in de gang te gooien![]()
![]()
Volgens mij is ze idd niet meer met Habibi samen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:29 schreef quirina het volgende:
Is het weer uit met haar swarmavriend?![]()
Ja. Doen mijn beste vriendin en ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Voor mij niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?![]()
Ja hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Heeft je gewoon een standaart tekst voor elke nieuwe lover? Ken je pas net, door diepe dalen gegaan. We passen zo goed."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ontvolg. Ik vind het te zielig voor de kinderen.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ze is weer aanwezig op insta...Maar wat ziet ze eruit zeg! 😯
Nieuwe witte pruik , maar geen nepnagels..😱😦![]()
Jepquote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Nee nooit en never.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Yup en een knuffel erbij als je elkaar al even niet gezien hebtquote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Allyo het volgende:
Is het voor meer mensen normaal om hun beste vrienden op hun mond te kussen?![]()
![]()
Ook als jullie beide van een ander geslacht zijn? Hmm kussen op de mond doe ik niet. Wel in 1 bed slapen bijvoorbeeld.
In ieder geval is het rustig rondom Suhmant.![]()
Vind het niet geheel eigen aardig, je beste vrienden op de mond zoenen. Al hou ik het bij mijn partner.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:33 schreef Allyo het volgende:
Ook als jullie beide van een ander geslacht zijn? Hmm kussen op de mond doe ik niet. Wel in 1 bed slapen bijvoorbeeld.
In ieder geval is het rustig rondom Suhmant.
Ben wel blij dat het rustig is rond Samantha, al hoop ik wel voor de goede redenen."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Haha, ook ja en ik lig er ook gewoon naast in bed, tegenwoordig met de hont erbij, gezellig! Bij twee vrienden trouwens niet maar daar heb ik mijn eigen kamerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:33 schreef Allyo het volgende:
In ieder geval is het rustig rondom Suhmant.![]()
Idd rustig rondom Samantha, goed teken hoop ik![]()
![]()
Hont in bedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha, ook ja en ik lig er ook gewoon naast in bed, tegenwoordig met de hont erbij, gezellig! Bij twee vrienden trouwens niet maar daar heb ik mijn eigen kamer![]()
Idd rustig rondom Samantha, goed teken hoop ik![]()
![]()
Etalagepop ....quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef leolinedance het volgende:
https://grazia.nl/showbizz/samantha-de-jong-comeback![]()
Wat een scheetje is het toch .... tijd voor een eigen topique?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gezellig juist, heeft haar eigen plekje aan het voeteneind
[ afbeelding ]![]()
Staat gewoon op openbaar?quote:
Zou Samant ook corona oplopen? Er zijn al celebs aan het virus geslagen. Een eerste BN’er hebben we nog niet, toch?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Piet Paulusma las ik netquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Staat gewoon op openbaar?
Zou Samant ook corona oplopen? Er zijn al celebs aan het virus geslagen. Een eerste BN’er hebben we nog niet, toch?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: