abonnement Unibet Coolblue
pi_190947458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:58 schreef totebel het volgende:

[..]

Laten we even niet vergeten dat Diana zelf verre van het engeltje was waar iedereen haar voor verslijt he.

Goede moeder geloof ik meteen, maar het was ook een manipulatieve, geslepen vrouw met niet al te veel intellect. Ze heeft haar einde absoluut niet verdiend, dat verdient niemand.

Maar zelf gebruik maken van de pers en er zelf naar lekken en dan verwachten dat ze alleen komen opdraven als het jou uitkomt is wel wat naïef gedacht.

En als het gaat om leven van het vermogen van Meghan, 6 mln is echt zo op als ze hun huidige levensstandaard vol blijven houden.

En dan vind ik dat "proberen financieel onafhankelijk te zijn" nogal een onbetekenende uitspraak.

Harry krijgt de kansen die hij krijgt dankzij zijn afkomst, niet dankzij zijn spetterende intellect.

Om op hetzelfde niveau inkomen te blijven genereren moet hij dus wel gebruik blijven maken van zijn afkomst...en dan heb je dus "wel de lusten, niet de lasten".

Ze hebben erg veel over zich heen gekregen, dat klopt, maar ze hebben daar zelf ook een aandeel in.
Waarom blijf je maar herhalen dat Diana een manipulatief kreng was?
pi_190947713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:04 schreef Leandra het volgende:
Och, daar gaan we zeer met "hebben er zelf ook een aandeel in".
Een groot deel van het commentaar op Meghan heeft een racistische basis, ik weet niet welk aandeel ze daar zelf in hebben behalve dat Harry het in zijn botte harses heeft gehaald een vrouw te trouwen die niet 100% blank was, maar dit is wel zo'n dom geneuzel, met "hun eigen aandeel".

Leuk over Diana ook, die was 19 (!!) toen ze in het koninklijk huis terecht kwam, als ze al zo'n vals geslepen kreng was dan is ze dat vooral daar geworden.
Zij is inderdaad behoorlijk gek gemaakt. Maar dat is ook niet eh...gek. als piepjong naief meisje gekoppeld worden aan iemand die eigenlijk niet met jou wil zijn. Sowieso met iemand trouwen die je 12 x ofzo gezien hebt. Op de achtergrond altijd die minnares, tot de nacht voor het huwelijk aan toe. Een schoonmoeder bij wie je het niet goed kunt doen, maar die je wel min of meer dwingt in een ongelukkig huwelijk te blijven. Alles voor de buitenwereld.
pi_190947731
Piers Morgan (was al geen fan van Meghan) doet ook nog even een duit in het zakje

https://www.dailymail.co.(...)-Royal-Hustlers.html

Ik ben geen fan van het Engelse koningshuis, maar ik vind dit echt zo not done om zo je ongezouten mening te spuien en ik hoop echt dat Harry en Meghan deze heisa zich niet teveel aantrekken. De Engelsen laten zich weer van een héle slechte kant zien.
  donderdag 9 januari 2020 @ 12:23:31 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190948082
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Piers Morgan (was al geen fan van Meghan) doet ook nog even een duit in het zakje

https://www.dailymail.co.(...)-Royal-Hustlers.html

Ik ben geen fan van het Engelse koningshuis, maar ik vind dit echt zo not done om zo je ongezouten mening te spuien en ik hoop echt dat Harry en Meghan deze heisa zich niet teveel aantrekken. De Engelsen laten zich weer van een héle slechte kant zien.
Piers Morgan is een lul. :D
The love you take is equal to the love you make.
pi_190948201
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Piers Morgan is een lul. :D
Een hele onprofessionele lul ja.
  donderdag 9 januari 2020 @ 12:33:10 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190948214
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Piers Morgan (was al geen fan van Meghan) doet ook nog even een duit in het zakje

https://www.dailymail.co.(...)-Royal-Hustlers.html

Ik ben geen fan van het Engelse koningshuis, maar ik vind dit echt zo not done om zo je ongezouten mening te spuien en ik hoop echt dat Harry en Meghan deze heisa zich niet teveel aantrekken. De Engelsen laten zich weer van een héle slechte kant zien.
Ja, Piers Morgan is echt een eikel, je gunt ze die Brexit inmiddels ook wel gewoon.
Ze krijgen wat ze graag wilden, zowel qua Brexit als Megxit en het is nooit goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190948588
Piers Morgan :r

Haat haar alleen maar omdat ze geen contact meer wilde.
pi_190948589
Diana was een geweldige vrouw die helaas een man had die liever de tampon van zijn minnares was. Ik ben half brits (van mijn moeder haar kant) en o wat een kut familie is dat. Van mijn vader zijn kant komen wij uit een warm nest, van mijn moeder haar kant uit een ijskoud nest.
  donderdag 9 januari 2020 @ 13:14:17 #59
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190948718
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Piers Morgan (was al geen fan van Meghan) doet ook nog even een duit in het zakje

https://www.dailymail.co.(...)-Royal-Hustlers.html

Ik ben geen fan van het Engelse koningshuis, maar ik vind dit echt zo not done om zo je ongezouten mening te spuien en ik hoop echt dat Harry en Meghan deze heisa zich niet teveel aantrekken. De Engelsen laten zich weer van een héle slechte kant zien.
Asjemenou ! Het zou verboden moeten zijn om zoiets in de krant te zetten. :o En dan boos zijn als je slachtoffers er tussen uit willen. :D
En wat voor volk koopt een dergelijke krant ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_190949477
Prins Harry en Meghan Markle leggen Britse media meteen bikkelharde regels op


https://m.hln.be/showbizz(...)-regels-op~ab419346/

In een nieuw handboek voor de media op hun al even nieuwe website sussexroyal.com - die trouwens herhaaldelijk crasht door het drukke verkeer op de pagina - zetten Meghan en Harry duidelijk de regels uit. Ze schoppen daarmee tegen de schenen van gevestigde koninklijke journalisten, want Harry en Meghan zijn niet langer van plan om in de toekomst met hen samen te werken. Ook zijn The Daily Express, The Daily Mail, The Daily Mirror, The Evening Standard, The Telegraph, The Times, The Sun voortaan afgeschreven voor de royals.

Heerlijk dit :D
pi_190949830
Dit kan toch alleen maar naar een exit uit de koninklijke familie leiden?
pi_190950012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Asjemenou ! Het zou verboden moeten zijn om zoiets in de krant te zetten. :o En dan boos zijn als je slachtoffers er tussen uit willen. :D
En wat voor volk koopt een dergelijke krant ?
Piers Morgan is kinderachtig bezig. Meghan heeft hem in 2015 benaderd via Twitter. Toen ze het jaar daarop Londen was heeft hij haar gesproken in een pub. Hij is er stellig van overtuigd dat ze vlak hierna voor het eerst ging daten met Harry. Nu voelt hij zich aan de kant gezet omdat Meghan vervolgens nooit meer iets van zich liet horen. Het is een persoonlijke vete en dat vinden de mensen natuurlijk prachtig >:). Zie ook deze klaagzang: https://www.dailymail.co.(...)sed-getting-way.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Ivalo op 09-01-2020 15:22:07 ]
pi_190950100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:04 schreef Leandra het volgende:
Een groot deel van het commentaar op Meghan heeft een racistische basis
Ik ben het met je eens dat racisme helaas een rol speelt, maar volgens mij wel een kleinere rol dan je nu schetst. Daarnaast komt ze natuurlijk uit Hollywood waar het begrip 'fake' een andere betekenis heeft dan in het VK. Mensen grijpen haar achtergrond als actrice te gemakkelijk aan om te zeggen dat ze niet oprecht is. Terwijl ze dat natuurlijk helemaal niet kunnen weten.

Het grootste probleem voor Meghan is denk ik dat ze behalve haar moeder geen stabiele familie heeft. Als zelfs je vader al akkoordjes sluit met de roddelpers sta je natuurlijk gewoon al met 20-0 achter. Vooral je het vergelijkt met Kate, wiens ouders nooit een kwaad woord over hun dochter zullen zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ivalo op 09-01-2020 15:48:18 ]
pi_190950148
Ook nog de thunder van Kate gestolen die vandaag jarig is :+
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:41:09 #65
58921 Day
You can fly!
pi_190950329
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Piers Morgan (was al geen fan van Meghan) doet ook nog even een duit in het zakje

https://www.dailymail.co.(...)-Royal-Hustlers.html

Ik ben geen fan van het Engelse koningshuis, maar ik vind dit echt zo not done om zo je ongezouten mening te spuien en ik hoop echt dat Harry en Meghan deze heisa zich niet teveel aantrekken. De Engelsen laten zich weer van een héle slechte kant zien.
Wat een walgelijk, rancuneus, onprofessioneel EN tegenstrijdig stuk. :r Zielige Piers hoort niet (meer) bij de vriendengroep van Megan en uit zo zijn frustratie. Wat een zielige man!
Ik geef Harry en Meghan groot gelijk. Wegwezen daar!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_190950338
Kate heeft ondertussen een mooie foto vrijgegeven voor haar verjaardag. Lekker zen :)

  donderdag 9 januari 2020 @ 15:43:19 #67
58921 Day
You can fly!
pi_190950339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:17 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat racisme helaas een rol speelt, maar volgens mij wel een kleinere rol dan je nu schetst. Daarnaast komt ze natuurlijk uit Hollywood waar het begrip 'fake' een andere betekenis heeft dan in het VK. Mensen grijpen haar achtergrond als actrice te makkelijk aan om te zetten dat ze niet oprecht is. Terwijl ze dat natuurlijk helemaal niet kunnen weten.

Het grootste probleem voor Meghan is denk ik dat ze behalve haar moeder geen stabiele familie heeft. Als zelfs je vader al akkoordjes sluit met de roddelpers sta je natuurlijk gewoon al met 20-0 achter. Vooral je het vergelijkt met Kate, wiens ouders nooit een kwaad woord over hun dochter zullen zeggen.
Geloof me, als Meghan blond haar en blauwe ogen had, was ze met open armen ontvangen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_190950378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:43 schreef Day het volgende:

[..]

Geloof me, als Meghan blond haar en blauwe ogen had, was ze met open armen ontvangen.
Ik denk ook dat het een soort van cultuurshock voor de Britten was. Ze waren keurige Katherine gewend die ze op hun wenken bediende met oa pas bevallen de baby te laten zien. Tsja, Meghan is even andere koek. Goed om te zien hoe Harry zijn vrouw steunt.
pi_190950544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:43 schreef Day het volgende:

[..]

Geloof me, als Meghan blond haar en blauwe ogen had, was ze met open armen ontvangen.
Misschien was het begin makkelijker geweest, maar uiteindelijk denk ik dat het toch ook fout was gegaan gezien haar professionele achtergrond en opvoeding. Zoals ze zelf aangaf in Zuid-Afrika is de Engelse stiff upper lip gewoon niets voor Meghan. Ik weet niet of haar huidskleur daar echt iets mee te maken heeft.

Camilla heeft ook veel dirt over zich heen gehad maar die is echt een eindbaas als het gaat om 'never complain, never explain'. En dat is vreemd genoeg precies wat de Britten verwachten. Het spreekt juist voor Meghan dat ze daar niet meer aan mee wil doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ivalo op 09-01-2020 16:32:05 ]
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:33:36 #70
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190950991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef -river- het volgende:

[..]

Het Britse volk meent dat de royals hun eigendom zijn, ik kan niet anders dan Harry en Meghan gelijk geven in hun keuze.
Maar dat zijn ze toch ook?
  donderdag 9 januari 2020 @ 17:03:25 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190951362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:43 schreef Day het volgende:

[..]

Geloof me, als Meghan blond haar en blauwe ogen had, was ze met open armen ontvangen.
Dit.

En het kan best zijn dat niet alle haters uit racisme haten, maar de haat is wel degelijk aangezwengeld door racisten.

Zie het als andere situaties waarin meelopers eigenlijk niet snappen wat de oorsprong van de haat naar een persoon of groep is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190951409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 17:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.

En het kan best zijn dat niet alle haters uit racisme haten, maar de haat is wel degelijk aangezwengeld door racisten.

Zie het als andere situaties waarin meelopers eigenlijk niet snappen wat de oorsprong van de haat naar een persoon of groep is.
Zo, dat is nogal een stelling, mensen in 1 moeite door dom en (verkapt) racist te noemen.
  Vis een optie? donderdag 9 januari 2020 @ 17:12:56 #73
70532 loveli
N
pi_190951454
Oi, en ik maar denken dat het aan haar persoonlijkheid lag.
crap in = crap out
  donderdag 9 januari 2020 @ 17:36:26 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190951711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 17:08 schreef totebel het volgende:

[..]

Zo, dat is nogal een stelling, mensen in 1 moeite door dom en (verkapt) racist te noemen.
Ik ben niet de eerste die daarmee komt, al een hele tijd geleden een uitstekend stuk gelezen dat het allemaal vrij duidelijk uitlegt.
Maar als de schoen past....

Overigens is dom en racist zijn een veelvoorkomende combinatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 09-01-2020 18:30:32 (err) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 januari 2020 @ 17:46:09 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190951814
quote:
The abuse of Meghan is unprecedented - fuelled by racism and negative media coverage - and does not appear to be stopping any time soon.
https://news.sky.com/stor(...)d-pregnancy-11696606

En dan is dit niet eens het artikel dat ik bedoelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')