Ze bedoelden misschien flexetarierquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar of zij het weten
Om van het gezeik af te zijn krijgt iedereen op feestjes alleen nog de vegan-appeltaart van de Hemaquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Erg fijn dat je op een dergelijke manier rekening houdt met veganisten, dat is wat ik als eerste wil zeggen.
Ik werk zelf bij een goededoelenorganisatie en wil je best wel producten toesturen die volgens deze organisatie acceptabel zijn als veganistisch.
Nee, zeer beslist niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ze bedoelden misschien flexetarier
Nou ja dit vind ik zelf juist ook weer zoiets sufs/domsquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Om van het gezeik af te zijn krijgt iedereen op feestjes alleen nog de vegan-appeltaart van de Hema
Ach ja en sommige mensen hebben wat tegen mensen die binnen 2 zinnen laten weten dat ze ergens tegen zijn. Verman jezelf een beetje, jij doet zeer waarschijnlijk ook genoeg wat anderen irritant vinden niet waarquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die geen vlees eten. Ik heb alleen wat tegen mensen die binnen 2 zinnen moet laten weten dat ze vegan of wat dan ook zijn.
Ahh laat me raden. Jij bent er 1 en laat het dus ook altijd binnen 2 zinnen weten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach ja en sommige mensen hebben wat tegen mensen die binnen 2 zinnen laten weten dat ze ergens tegen zijn. Verman jezelf een beetje, jij doet zeer waarschijnlijk ook genoeg wat anderen irritant vinden niet waar
Ik vind het prima, ik geef voor jou toch gewoon aan hoe mensen naar jou kunnen kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ahh laat me raden. Jij bent er 1 en laat het dus ook altijd binnen 2 zinnen weten.
Ja wat wil je nou precies? Dit topic gaat over waarom veel mensen ze irritant vinden. En ik geef er een reden voor. Wtf heeft dat ik misschien wel iets doe wat andere irritant kunnen vinden daar mee te makenquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik geef voor jou toch gewoon aan hoe mensen naar jou kunnen kijken.
Het ligt wat complexer. Het is een combi van moslims (geen varken) en hindoes (geen rund), waaronder brahmanen. Die laatsten eten voor zo ver ik begreep afhankelijk van de dag geen ei en/of melk en/of alcohol. Door dat vegantaartje te kopen kan iedereen het eten, ik dacht zelfs dat het glutenvrij was (en vanzelfsprekend ook lactosevrij). En geen noten. Win/win. Het is alleen niet officieel kosjer (staat geen keurmerk op) maar in die groep zitten geen joden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja dit vind ik zelf juist ook weer zoiets sufs/domsEr werd bij ons ook een keer wortelen en broccoli geserveerd terwijl veganistisch eten best gevarieerd kan zijn. Bedoel met wat jij zegt over de appeltaart zit je eigenlijk juist wat onnodig het idee te geven dat het alleen dit kan zijn en saai etc. Jammer dat ze niet gewoon even online gingen kijken naar geschikte recepten, bij wortelen en vegan appeltaart denkt iedereen weer direct zo stereotype over veganisten
Dat. En dat niet als je ze uitnodigt, maar wannneer je alles al hebt gekocht en voor de deur staan. Zo vanquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die geen vlees eten. Ik heb alleen wat tegen mensen die binnen 2 zinnen moet laten weten dat ze vegan of wat dan ook zijn.
Wel mooi bedacht dus, een taart voor écht iedereen...quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het ligt wat complexer. Het is een combi van moslims (geen varken) en hindoes (geen rund), waaronder brahmanen. Die laatsten eten voor zo ver ik begreep afhankelijk van de dag geen ei en/of melk en/of alcohol. Door dat vegantaartje te kopen kan iedereen het eten, ik dacht zelfs dat het glutenvrij was (en vanzelfsprekend ook lactosevrij). En geen noten. Win/win. Het is alleen niet officieel kosjer (staat geen keurmerk op) maar in die groep zitten geen joden.
Nou, goed om te horen en goed punt ook wel, behalve dan jammer van dat lichamelijke. Wat dat betreft, sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik stel sowieso iets voor. Heb een goede baan, gezin, lichamelijk kan het beter.
De webshop van de Hema heeft uitgebreide filteropties voor allerlei "moeilijke eters" zodat je altijd de juiste taart/vlaai kunt vindenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:09 schreef Filosoofert het volgende:
Wel mooi bedacht dus, een taart voor écht iedereen...
Ja nou ja mijn lichamelijke conditie is niet zo dat ik dood aan het gaan ben (gelukkig haha voor mij behalve voor sommige hier), ben 15 kilo boven mijn ideale gewicht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, goed om te horen en goed punt ook wel, behalve dan jammer van dat lichamelijke. Wat dat betreft, sterkte toegewenst.
Ik heb gewoon grondig en terecht haat en hekel aan vegas.... Het zijn communisten, die zich verhullen achter liefde voor diertjes.
Ja dit is ook gewoon een reactie uit het niets. De meeste vegetariers zijn prima, het zijn alleen de minder positieve (voor jou) die je blijft bijstaan. De vegetariers of veganisten die je zonder gezeur je vleesje laten eten herinner je je niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef ToT het volgende:
Als je geen vlees wil vreten: prima, maar als je zo eentje wordt als eet-geen-dieren moet je niet raar opkijken als mensen een hekel aan je gaan krijgen.
Vegetariėrs zijn vaak net als ex-rokers.
Tja, als jij het zegt....quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja dit is ook gewoon een reactie uit het niets. De meeste vegetariers zijn prima, het zijn alleen de minder positieve (voor jou) die je blijft bijstaan. De vegetariers of veganisten die je zonder gezeur je vleesje laten eten herinner je je niet.
Neequote:Op woensdag 8 januari 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
En fijn te horen dat je zo'n vegan-expert bent.
Heb je veganologie gestudeerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |