Nou, dat was ik al.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel veel bezig met flexibel zijn. Is dat voor specifieke doeleinden?
Als er zoetigheid gemaakt wordt, ben ik altijd degene in huis die het maakt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Ik wacht op je recept!
Ik ben juist geen fan van zoetigheid en eet ook eigenlijk nooit toetjes, tenzij uit eten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er zoetigheid gemaakt wordt, ben ik altijd degene in huis die het maakt.
Dat, en nasi en chili.
De rest is meestal Loka.
Kaasplankquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben juist geen fan van zoetigheid en eet ook eigenlijk nooit toetjes, tenzij uit eten.
En dan nog vaak ruil ik 'm voor de kaasplank
Wat is er zuurtje van me?quote:
Dan heb je nog bijna een jaar, fijn dat ze zo'n ruime tijd geven.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Brief binnen, reageren voor 6 januari
Opschieten danquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Heb jij geen teletijdmachine gekregen van de sint of santa?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Niet lief genoeg daarvoor geweest schijnbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij geen teletijdmachine gekregen van de sint of santa?
Suck a dick.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet lief genoeg daarvoor geweest schijnbaar
Met alles?quote:
O ja, zo eentje had ik laatst ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Wat voor brievenbus heb je?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van de postbode of gewoon een random iemand?
Deze vraag klinkt dubieus en voelt heel privéquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor brievenbus heb je?
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze vraag klinkt dubieus en voelt heel privé
Ik heb inderdaad nog steeds niet de JA-JA-sticker opgeplakt die ik had gehaald bij het gemeentehuis.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.
Zie je nu wel. Niets dubieus en privéquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog steeds niet de JA-JA-sticker opgeplakt die ik had gehaald bij het gemeentehuis.
Koopjesfolders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |