quote:Een korte broek en een blauw shirt: dat is de gymkleding van alle leerlingen van de ISW Scholengroep in het Westland. Maar de scholieren willen liever zelf bepalen wat ze dragen tijdens de gymles en daarom zijn ze een petitie gestart.
In een week tijd is de petitie ruim 5200 keer ondertekend. Iman en Ahad uit de vierde klas zijn daar blij mee. "We hebben op deze school veel meisjes die hoofddoekjes en bedekte kleding dragen. Bij gym moeten zij dan een kort broekje en een shirtje aan. Dat is voor die leerlingen niet prettig."
Je bedoeld hoofddoekjes en boerka's neem ik aan?quote:
Die ook.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je bedoeld hoofddoekjes en boerka's neem ik aan?
Wat is er niet 'veilig' aan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef Ceviche het volgende:
Ik vind het dan weer raar om per se korte broek en korte mouwen te moeten dragen.
Ik voel me halfnaakt met een korte broek. Er zijn ongetwijfeld veilige alternatieven.
Ja zo'n grote bal met lucht waar je in kan zodat je niks kan gebeuren. Geeft meteen een nieuwe dimensie aan trefbal.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef Ceviche het volgende:
Ik vind het dan weer raar om per se korte broek en korte mouwen te moeten dragen.
Ik voel me halfnaakt met een korte broek. Er zijn ongetwijfeld veilige alternatieven.
Een trainingspak is ook sportkleding.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:47 schreef Nikonlover het volgende:
Gymles volg je in sportkleding. Klaar.
Vroeger bij mij in de klas zaten twee meisjes met hoofddoek. Zij deden ook gewoon mee in sportkleding maar wel met een hoofddoek.
Toen ik nog op de middelbare zat genoeg autochtone gasten die in trui en joggingbroek opkwamen draven voor gym hoor. Denk je nou echt dat zoiets ligt aan geloof?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:02 schreef Twiitch het volgende:
Waarom hebben moslims toch altijd zo'n moeite om het woord uniform te begrijpen.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:02 schreef Twiitch het volgende:
Waarom hebben moslims toch altijd zo'n moeite om het woord uniform te begrijpen.
Dan kwam je bij ons de gymzaal niet in. M'n zoon zit op dezelfde school en nu krijg je enkel nog een notitie die bij studiehouding geteld wordt. Meisjes mogen wel gewoon met legging gymmen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare zat genoeg autochtone gasten die in trui en joggingbroek opkwamen draven voor gym hoor. Denk je nou echt dat zoiets ligt aan geloof?
Dan zat je op een tokkieschool. Bij ons was dat niet meedoen en indien structureel een onvoldoende voor LO.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare zat genoeg autochtone gasten die in trui en joggingbroek opkwamen draven voor gym hoor. Denk je nou echt dat zoiets ligt aan geloof?
Dat soort onzinnige regeltjesquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan kwam je bij ons de gymzaal niet in. M'n zoon zit op dezelfde school en nu krijg je enkel nog een notitie die bij studiehouding geteld wordt. Meisjes mogen wel gewoon met legging gymmen.
Dat zulke types tokkies zijn ben ik met je eens ja maar nogmaals,denk je daarom echt dat zoiets aan geloof ligt? In Engeland heerst er nog een veel erger uniformbeleid en daar wonen nog veel meer moslims. Heb nog nooit gehoord dat daar problemen mee warenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan zat je op een tokkieschool. Bij ons was dat niet meedoen en indien structureel een onvoldoende voor LO.
Hier gaat iets gruwelijk mis. Fok-it zei dat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat soort onzinnige regeltjes![]()
Waar is dat goed voor joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |