abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191694411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:02 schreef Gijsbertus het volgende:
Bulkestate staat open!!
Had de autoinvest mail bevestiging om klokslag 11uur binnen.
Lijkt nu ook vol te zitten
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_191700473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:02 schreef Gijsbertus het volgende:
Bulkestate staat open!!
Deze keer heeft de autoinvest zijn werk wel gedaan, dus het is in ieder geval niet helemaal kapot. Ik had overigens gisterenavond nog wat bijgestort in de hoop dat dat op tijd zou zijn (vaak pas in de loop van volgende dag of nog later bij veel platformen), maar had gisterenavond ook al bevestiging dat het bij hun binnen was. Directe payments worden dus ook steeds beter.
pi_191708637
Grupeer introduceert 2FA.
Zojuist getest en werkt prima.
pi_191710515
Ik heb net voor de eerste keer geïnvesteerd in een lening op de secondary market (Mintos),
klopt het dat deze leningen niet in mijn portfolio te zien zijn?
pi_191713273
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:16 schreef -Wereld- het volgende:
Ik heb net voor de eerste keer geïnvesteerd in een lening op de secondary market (Mintos),
klopt het dat deze leningen niet in mijn portfolio te zien zijn?
Nee, dat klopt niet. Waarschijnlijk is het erg druk bij Mintos en duurt het even. Maar via bv. je account statement kun je je aankoop terug vinden en als je dan binnen de betreffende lening Investment Breakdown aanklikt, zie je je eigen deelname onderaan staan
pi_191713305
Iemand die in Kuetzal zat, nog ergens aangifte gedaan ? Zo ja waar ?
pi_191717054
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Crowdfunder99 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet. Waarschijnlijk is het erg druk bij Mintos en duurt het even. Maar via bv. je account statement kun je je aankoop terug vinden en als je dan binnen de betreffende lening Investment Breakdown aanklikt, zie je je eigen deelname onderaan staan
oh thnx! ik vond het al vreemd, dacht eerst dat ik misschien iets fout gedaan had terwijl mijn 'available funds' wel verminderd was
Inmiddels is het gelukkig bijgewerkt
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:46:18 #283
104963 ETA
European Travel Author
pi_191717594
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Crowdfunder99 het volgende:
Iemand die in Kuetzal zat, nog ergens aangifte gedaan ? Zo ja waar ?
Zat niet in Kuetzal, wel in Envestio. Daartegen heb ik wel aangifte gedaan: https://www.politsei.ee/e(...)kuetzal-a-fraud-1151

Er is ook een of andere partij die een rechtszaak aan het beginnen was en daarvoor geld inzamelde. Lijkt mij zinloos want het geld is waarschijnlijk weg.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_191718128
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:46 schreef ETA het volgende:

[..]

Zat niet in Kuetzal, wel in Envestio. Daartegen heb ik wel aangifte gedaan: https://www.politsei.ee/e(...)kuetzal-a-fraud-1151

Er is ook een of andere partij die een rechtszaak aan het beginnen was en daarvoor geld inzamelde. Lijkt mij zinloos want het geld is waarschijnlijk weg.
Ok, mailtje gestuurd met de vraag of het zin heeft om aangifte te doen. Verwacht er eigenlijk niks van.
pi_191720030
Zijn ook twee telegram kanalen met wat info, alhoewel die nu wat rustiger zijn nu eea in gang is gezet. EnvestioDiscussion (origineel) en EnvestioDiscussionS (afgesplitste groep) en ook een Nederlands groepje.

Aangifte doen kan geen kwaad, versterkt de zaak alleen maar, ook al levert het misschien weinig geld terug op.
pi_191727466
Als ik links en rechts wat rond kijk gaat dit een slechte maand worden.
pi_191728172
Voor P2P toch niet? Of denk je dat er LOs en andere partijen gaan omvallen en er te weinig zekerheden zijn?
pi_191728723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef TechLight het volgende:
Voor P2P toch niet? Of denk je dat er LOs en andere partijen gaan omvallen en er te weinig zekerheden zijn?
Ik ben benieuwd wat de impact kan zijn indien corona wel de pandemie wordt die iedereen vreest. Teveel mensen die dan niet kunnen terug betalen en daarom partijen gaan omvallen? Ben aan het twijfelen of dat een realistisch scenario is en daarom mijn exposure lager te zetten.
pi_191729736
N.a.v. de opmerking van Xajorkith vraag ik me af:
Zijn er mensen op dit forum van plan de komende maanden minder te investeren in p2p omwille van angst voor meer defaults en omvallende loan originators waardoor falende buyback garantie? Of gaan jullie allemaal door met investerings- 'business as usual'?
Zelf denk ik dat ik even niet meer investeer in p2p ten gunste van meer fondsen in Vanguard All World te steken die goedkoop is nu.
pi_191732722
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 10:06 schreef Blaheen het volgende:
Zijn er mensen op dit forum van plan de komende maanden minder te investeren in p2p omwille van angst voor meer defaults en omvallende loan originators waardoor falende buyback garantie? Of gaan jullie allemaal door met investerings- 'business as usual'?
Zelf denk ik dat ik even niet meer investeer in p2p ten gunste van meer fondsen in Vanguard All World te steken die goedkoop is nu.
Nee, laat mij totaal niet beinvloeden om door corona niet meer te investeren.
In jouw geval is het een verschuiving van p2p naar beleggen. Door de (relatief) lagere koersen zie je dit als een koopmoment.
De hamvraag zou zijn wanneer de beurzen niet zo laag zouden zijn, zou je dan ook niet in P2P investeren?
pi_191732731
Rente op mintos gaat naar een lekker niveau.
Veel capital services van 15,7% binnen geharkt. Met betrekking tot spreiding even kijken of ik dit kan aanvullen met iutecredit en of andere LO's.
pi_191733939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef TechLight het volgende:
Oh ik had geen enkele link naar de huidige beursval enzo. Het valt mij gewoon op dat kortere maanden minder geld terug opleveren haha
pi_191733949
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 10:06 schreef Blaheen het volgende:
Ik investeer gelijk als altijd.
pi_191740963
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 14:02 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Oh ik had geen enkele link naar de huidige beursval enzo. Het valt mij gewoon op dat kortere maanden minder geld terug opleveren haha
Ah zo! Kan je nagaan wat een drama zich in Feb volgend jaar gaat aftekenen. Dit jaar ten minste nog 29 dagen. Volgend jaar weer 3% van het rendement af ;(

Hoop wel dat Februari zich na verloop van tijd weer wat herstelt, maar ja, dat kan zo maar eens tot 2024 duren. Misschien in de tussentijd toch maar in goud investeren ipv p2p _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:49 schreef Gijsbertus het volgende:
Rente op mintos gaat naar een lekker niveau.
Veel capital services van 15,7% binnen geharkt. Met betrekking tot spreiding even kijken of ik dit kan aanvullen met iutecredit en of andere LO's.
Finko (Oekraïne) staat al weer op 16.6%. De rente moest dus toch verder omhoog ipv de cashback nog een keer verlengen. Finko heeft natuurlijk niet zo'n goede rating als Capital Service, maar met zulke percentages op korte termijn leningen mag dat toch ook een stukje portfolio zijn. Mijn Finko portfolio is nu gemiddels 14.5%, dus heb maar weer een paar van de lagere interest rates te koop gezet.

[ Bericht 31% gewijzigd door TechLight op 28-02-2020 21:03:14 ]
pi_191741914
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 20:44 schreef TechLight het volgende:

[..]

Ah zo! Kan je nagaan wat een drama zich in Feb volgend jaar gaat aftekenen. Dit jaar ten minste nog 29 dagen. Volgend jaar weer 3% van het rendement af ;(

Hoop wel dat Februari zich na verloop van tijd weer wat herstelt, maar ja, dat kan zo maar eens tot 2024 duren. Misschien in de tussentijd toch maar in goud investeren ipv p2p _O-
[..]

Finko (Oekraïne) staat al weer op 16.6%. De rente moest dus toch verder omhoog ipv de cashback nog een keer verlengen. Finko heeft natuurlijk niet zo'n goede rating als Capital Service, maar met zulke percentages op korte termijn leningen mag dat toch ook een stukje portfolio zijn. Mijn Finko portfolio is nu gemiddels 14.5%, dus heb maar weer een paar van de lagere interest rates te koop gezet.
Haha waarschijnlijk de eerste dagen van maart weer veel betalingen. Alsof ze elke 30 maanden betalen ipv vaste dagen.

Hoe is jullie roebelpijn? :-P
pi_191748786
Kleine bug gespot in de mintos app. Maart is al begonnen in de grafieken hehe
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 16:20:45 #297
42184 crew  DaMart
pi_191754599
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 09:26 schreef investeerdertje het volgende:
Kleine bug gespot in de mintos app. Maart is al begonnen in de grafieken hehe
Ik heb de grafieken in die app nog niet gevonden... wel een andere bug: volgens de app ben ik nog niet geverifieerd, volgens de website wel.
pi_191758425
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb de grafieken in die app nog niet gevonden... wel een andere bug: volgens de app ben ik nog niet geverifieerd, volgens de website wel.
Staafdiagrammen staan direct op je dashboard?
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 20:19:09 #299
42184 crew  DaMart
pi_191758497
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 20:15 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Op het tabblad "overview" bedoel je? Ik zie daar geen grafiek, maar misschien komt dat doordat ik deze maand pas ben begonnen met P2P-lending.
pi_191758887
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 20:15 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

En wat noem jij in de app: direct op je dashboard ? Als je de app opstart en dan onder My return ? Daar staat al wel de maand maart (nog zonder data) en februari met de data van februari. Lijkt mij correct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')