Ik denk dinsdag. Sowieso niet maandag, daar we ruim in de tijd zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:19 schreef franklop het volgende:
Nu al 2e bieding de deur uit!
@:wimderon, wanneer eindigt ronde 3? Komend weekend op trainingskamp, maandagavond ga ik dan bijv niet redden, dinsdag wel
Niet dat ik die nodig heb na deze biedingen!
Het kan altijd erger, ik zit vrijwel zeker aan een ronde 4 vast. Dan mag ik gaan bieden op figuren als Evaldas Siskevicius en Szymon Sajnok enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu is het tijd voor de echte werken waar winnaars en verliezers worden onderscheiden. Helaas moet ik vrijwel zeker nog door naar ronde 3, had dat graag anders gezien.
Leuke ploegnaam!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Welkom bij team 'het voetvolk' ; Riabushenko, Clarke, Polanc, Vendrame, Coquard en G. Martin.
40 miljoen voor Trantén vind ik absoluut te rechtvaardigen.quote:
Ook in Poolse dienst? Gva kan natuurlijk een voor- en nadeel zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
40 miljoen voor Trantén vind ik absoluut te rechtvaardigen.
Inderdaad even afwachten wat hij bij CCC gaat presteren, maar normaal wel een puntenpakker ja. Alleen wel frustrerend dat sommige vergelijkbare renners voor een prikkie de deur uit gaan of zelfs nog niet eens gekozen zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
40 miljoen voor Trantén vind ik absoluut te rechtvaardigen.
Snap ik. Nu op vier vlakken met Trentin, Grossschartner, Higuita en Stuyven prima puntenpakkers. Had een bidding war op Matteo verwacht, daarom koos ik eigenlijk voor een hoog bod. Net als Higuita.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad even afwachten wat hij bij CCC gaat presteren, maar normaal wel een puntenpakker ja. Alleen wel frustrerend dat sommige vergelijkbare renners voor een prikkie de deur uit gaan of zelfs nog niet eens gekozen zijn.
Het valt niet uit te sluiten dat Greg denkt dat hij sneller kan sprinten dan Trentin. Of dat hij in vroege finale als knecht ingezet wordt door de altijd onzekere Greg.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook in Poolse dienst? Gva kan natuurlijk een voor- en nadeel zijn.
Ik heb wel een paar unieke denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeilijkste ronde nu
Iedereen zal wel zelfde namen op shortlist hebben
Helemaal niks mis met Sajnok. Groots talentquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, ik zit vrijwel zeker aan een ronde 4 vast. Dan mag ik gaan bieden op figuren als Evaldas Siskevicius en Szymon Sajnok enzo.
Als Sajnok straks weg is sta ik wel met mijn mond vol tanden ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met Sajnok. Groots talent
Nou ja, ik zit ook nog te kijken wat voor belachelijk team ik vorig jaar op een gegeven moment had. Frison was denk ik wel het meest lachwekkend. En een goede tweede plek voor Julius van den Berg. Dan viel Sajnok nog dik mee. Die heeft wel wat laten zien.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Sajnok straks weg is sta ik wel met mijn mond vol tanden ja.
Ik had natuurlijk ook pakweg Luka Pibernik kunnen noemen, maar daar ga ik zelfs in een eventuele ronde 5 nog geen ton voor over hebben.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom heeft Luka Pibernik eigenlijk nog steeds een profcontract? Hij rijdt al 5 jaar voor Lampre/Bahrain en het enige noemenswaardige dat hij ooit gedaan heeft is een rondje te vroeg juichen in de Giro.
Mattia Viel is nog nuttelozer, naar die betaalt vast voor zijn plaatsje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom heeft Luka Pibernik eigenlijk nog steeds een profcontract? Hij rijdt al 5 jaar voor Lampre/Bahrain en het enige noemenswaardige dat hij ooit gedaan heeft is een rondje te vroeg juichen in de Giro.
Dan weet je zeker dat er 5x op geboden gaat worden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar unieke denk ik.
Als ze de budgetten nou eens wat omhoog zouden gooien.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat er 5x op geboden gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |