Heb je Lopez binnen, denk je?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De spanning giert door mijn vezels.
Ik heb niet de indruk dat ik een renner binnenhaal op wie ik niet geboden heb, eigenlijk.quote:
Ik reken op Georg.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De spanning giert door mijn vezels.
Meme-elftal dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik een renner binnenhaal op wie ik niet geboden heb, eigenlijk.
Wat ben je opeens serieus geworden.quote:
Dit is een spel van leven of dood, ik kan niet anders dan serieus zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben je opeens serieus geworden.
Je stelde ooit dat alleen de biedrondes ertoe doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een spel van leven of dood, ik kan niet anders dan serieus zijn.
Dat is ook wel het leukste van het spelletje.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je stelde ooit dat alleen de biedrondes ertoe doen.
Reden te meer om bloedserieus te zijn op deze momenten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je stelde ooit dat alleen de biedrondes ertoe doen.
Als succes uitblijft ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook wel het leukste van het spelletje.
Ik had vorig jaar een vrij goed jaar nochtans.quote:
Wim is er mee bezig, hoop ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Steven184 het volgende:
Is de uitslag er al? Niet dat ik ernaar uitkijk, ik vrees ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |